Green Flag zou om 21 uur zijn. Opwarmronden ervoor. Door Palou is de green flag dus een yellowquote:Op zondag 1 september 2024 21:02 schreef Zorro het volgende:
Schakel ik netjes om 21:00 in, zijn ze al begonnen
Zend het circus vooraf altijd uit of nooit, op deze manier weet ik toch nooit waar ik aan toe ben.
Ja maar de ene keer start de uitzending een half uur daarvoor en nu precies op dat moment. Ben eens constant.quote:Op zondag 1 september 2024 21:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Green Flag zou om 21 uur zijn. Opwarmronden ervoor. Door Palou is de green flag dus een yellow
Rip armsterk en Nieuwetuinquote:Op zondag 1 september 2024 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Armstrong en Nieuwetuin klappen al op elkaar
De uitzending begon al om 20.30 uurquote:Op zondag 1 september 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar de ene keer start de uitzending een half uur daarvoor en nu precies op dat moment. Ben eens constant.
In dat geval is de EPG van KPN de boosdoener. Die gaf 21:00 aan.quote:Op zondag 1 september 2024 21:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De uitzending begon al om 20.30 uur
Siegelquote:Op zondag 1 september 2024 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Seagel binnen, dat is goed nieuws voor Rasmussen
Ziggo ook, maar dat is sowieso niet waar ik vanuit ga.quote:Op zondag 1 september 2024 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dat geval is de EPG van KPN de boosdoener. Die gaf 21:00 aan.
Gebruikte banden vs nieuwe banden misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |