SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Naar buiten toe gaan danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier binnen wel
Eigenlijk had ik alles vanochtend al dicht moeten doen toen het nog redelijk te doen was.
Hier is het net weer droogquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:58 schreef Nattekat het volgende:
99% kans op regen
Ik ga even snel naar de AH voor brood nu we nog in de 1% zitten.
Ook voor jou is het weekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Robotstofzuiger was weer leeg, dus ik wilde hem weer aan de lader leggen.
Steek ik die stekker in het stopcontact gebeurt er niks. Geen lampjes van 'ik word opgeladen'
Paar keer eruit en weer in. Ook bij dat ding zelf.
Zit ik de verkeerde stekker in het stopcontact te steken
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:58 schreef Nattekat het volgende:
99% kans op regen
Ik ga even snel naar de AH voor brood nu we nog in de 1% zitten.
hoe laat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.
Ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Robotstofzuiger was weer leeg, dus ik wilde hem weer aan de lader leggen.
Steek ik die stekker in het stopcontact gebeurt er niks. Geen lampjes van 'ik word opgeladen'
Paar keer eruit en weer in. Ook bij dat ding zelf.
Zit ik de verkeerde stekker in het stopcontact te steken
Hoihoiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik moest er zelf ook om lachen
Wow!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
We gaan overigens richting topic 18k![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |