Precies, dat is wat ik bedoel, ondanks een gemeend neen, toch blijven drammen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan er beter aan wennen, dat maakt het aangenamer voor jezelf. We are here to stay, en ja, we bidden 5 keer per dag. Waarvan 1 hooguit 2 gebeden tijdens werktijd.
Valt qua tijd in het niet met wat sommige mensen wegplassen en/of roken. Er zijn er die 5 courics aan laxeer weglaxeren in de baas zijn tijd.²
Als het gisteravond is gebeurd, kan die dader al heel ver weg zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n persconferentie ook nog geen enkel nut. Zolang ze de dader niet hebben is een kleine update in de media of een berichtje op Twitter of Instagram over de vordering van het onderzoek voldoende.
Dan geef je een signalement af, samen met de andere nodig informatie. Maar een persconferentie heeft geen enkel nut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het gisteravond is gebeurd, kan die dader al heel ver weg zijn.
Als ik heel eerlijk ben heb ik nog niet eens een ( wel of niet verkeerde) foto op X gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan geef je een signalement af, samen met de andere nodig informatie. Maar een persconferentie heeft geen enkel nut.
Ben het niet net je eens, denk dat voor de direkt betrokkenen zo'n persconferentie waardevol is. Daarnaast is het een mooi platform om een oproep te doen om beelden die gemaakt zijn tijdens het festival op te sturen voor analyse.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n persconferentie ook nog geen enkel nut. Zolang ze de dader niet hebben is een kleine update in de media of een berichtje op Twitter of Instagram over de vordering van het onderzoek voldoende.
Spreek voor jezelf, in legio godsdiensten bidden gelovigen meerdere keren per dag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:24 schreef torentje het volgende:
[..]
In het westen willen we slechts mensen die niet meerdere malen per dag moeten bidden.
Ja echt walgelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, in legio godsdiensten bidden gelovigen meerdere keren per dag.
Zeldzaam domme comment.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Galvez het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gewoon voorzichtig.
Kan ook een false flag van een rechtsextremist zijn, om migranten in een kwaad daglicht te stellen. Het is namelijk wel opmerkelijk dat de aanslag op een multicultureel feest plaats vindt.
Ja en hij schuilt zeer waarschijnlijk bij zijn geloofsvriendjes die het wel oke vindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:02 schreef matspontius het volgende:
Iedereen weet waar dit naar toe gaat; weer zo'n geloofswaanzinnige met middeleeuwse achtergrond uit de zandbak. De Duitse poltiek en politie proberen krampachtig te voorkomen dat er toestanden ontstaan zoals in Engeland en houden het signalement bewust vaag. Want stel je eens voor zeg dat we conclusies trekken. Alsof we deze varkens nog niet eerder zo te keer hebben zien gaan ......... Signalement is natuurlijk al vanaf de aanslag bekend.
Laten we eerlijk zijn. Aan de aard van het incident kun je tegenwoordig al een signalement afleiden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:02 schreef matspontius het volgende:
Iedereen weet waar dit naar toe gaat; weer zo'n geloofswaanzinnige met middeleeuwse achtergrond uit de zandbak. De Duitse poltiek en politie proberen krampachtig te voorkomen dat er toestanden ontstaan zoals in Engeland en houden het signalement bewust vaag. Want stel je eens voor zeg dat we conclusies trekken. Alsof we deze varkens nog niet eerder zo te keer hebben zien gaan ......... Signalement is natuurlijk al vanaf de aanslag bekend.
Ja, want die staan te juichen en die halve gare denkt dan dat ie straks bij de profeet op schoot magquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en hij schuilt zeer waarschijnlijk bij zijn geloofsvriendjes die het wel oke vinden
Die profeet is echt een hele nare man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, want die staan te juichen en die halve gare denkt dan dat ie straks bij de profeet op schoot mag![]()
Oeh, pas op wat je zegt want je hebt zo een mes in je nekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die profeet is echt een hele nare man.
Maar zijn de toestanden in het VK ook niet deels ontstaan omdat ze juist zo vaag waren over het signalement? Domme actie lijkt me danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:02 schreef matspontius het volgende:
Ik ga de deur niet meer uit zonder harnasquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Oeh, pas op wat je zegt want je hebt zo een mes in je nek
Hmm.. laten we voorzichtig zijn en geen overhaaste conclusies trekken! Misschien is de dader gewoon Karl-Heinz die moslims in een kwaad daglicht wil stellen. Iedereen kan wel 'Allah akbar' roepen 🤥quote:Der mutmaßliche Messer-Terrorist von Solingen rief während seines Angriffs offenbar „Allahu Akbar“
Dat roep ik ook continu terwijl ik met een mes aan het zwaaien ben - is coeltoerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm.. laten we voorzichtig zijn en geen overhaaste conclusies trekken! Misschien is de dader gewoon Karl-Heinz die moslims in een kwaad daglicht wil stellen. Iedereen kan wel 'Allah akbar' roepen 🤥
Geloof brengt alleen maar ellende miserie met zich mee. En dat geldt voor elk geloof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, in legio godsdiensten bidden gelovigen meerdere keren per dag.
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze domweg weinig weten. Iedereen had t blijkbaar te druk met wegrennen om ook maar iets te zien. Meeste slachtoffers lijken van achteren te zijn aangevallen dus die zagen ook niks.
Ja, maar stel hij zou nu in Nederland rondlopen, ( bij wijze van spreken) dan weet echt niemand dat hij het is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef matspontius het volgende:
Het domme van het signalement bewust vaag houden is natuurlijk dat iedereen al lang weer weet uit welke shithole dit stuk schorem komt .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |