SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Krijgen we nu luxe ijsjes?quote:
yup. Voornamelijk de UK, maar wij krijgen er ook wat van meequote:
Ben benieuwd hoe hard het hier gaat waaien danquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen in het zuidoosten enkele opklaringen voor. Elders is het vaak bewolkt en in het noorden en westen valt soms wat regen. In de nacht verandert het weerbeeld nauwelijks. Aan de westkust neemt de wind in kracht toe en wordt vrij krachtig tot krachtig. Met minima tussen 16 en 19 graden is het niet koud. De dag begint droog, in de middag volgt van het westen uit een gebied met regen een raakt het enige tijd bewolkt. Het waait flink door, aan de noordwestkust zijn zware windstoten mogelijk. Het wordt 21 tot 24 graden.
side projectje?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Oeh ik vond nog een vingerijsje in de vriezerLag onder wat broodjes verstopt.
Noordwesten wordt het ergstequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hard het hier gaat waaien dan
Vanmiddag stond er al een best briesje iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer mooi.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
https://www.bol.com/nl/nl(...)1EAQYAiABEgL1dPD_BwE
Hmm, hier zonnig en 28 graden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen in het zuidoosten enkele opklaringen voor. Elders is het vaak bewolkt en in het noorden en westen valt soms wat regen. In de nacht verandert het weerbeeld nauwelijks. Aan de westkust neemt de wind in kracht toe en wordt vrij krachtig tot krachtig. Met minima tussen 16 en 19 graden is het niet koud. De dag begint droog, in de middag volgt van het westen uit een gebied met regen een raakt het enige tijd bewolkt. Het waait flink door, aan de noordwestkust zijn zware windstoten mogelijk. Het wordt 21 tot 24 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |