Alsof jouw Telegraaf, Geenstijl en Elsevier (ken ik nauwelijks) wel objectief zijnquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand kan beter de Volkskrant lezen. Het betreft helaas een bolwerk van progressief linkse propaganda dat men probeert te presenteren als neutraal en objectief.
Nog iets inhoudelijks toe te voegen of blijf je erbij dit topic alleen te misbruiken om je eigen achterlijkheid wereldkundig te maken?quote:
Omdat ze anders niet doorlopen?quote:
Ook als ze de boswandeling doen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef Twiitch het volgende:
Als ik een groep negers hier in het bos zie dan bel ik de politie hoor.
Het was toch geen neger-only wandeling?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef Twiitch het volgende:
Overigens is de terminologie niet juist. Natuurkundig gezien is zwart geen kleur en wit bevat juist alle kleuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iedereen kan mee dus. Dagje in de zon en je identificeren als persoon van kleur.
Verder weer echt komkommertijd nieuws
Of de plantagehouder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef Twiitch het volgende:
en dan wel even erbij roepen dat white lives matter! ;-) Rapen gaar enzo. (spreekwoordelijke rapen)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:15 schreef SugeLucky het volgende:
Als er een wandeling voor alleen blanken zou worden georganiseerd dan zou de wereld te klein zijn..
Meten met twee maten zoals zo vaak.
Zwarte mensen maken uit hoe we zwarte mensen noemen, en ook hoe we blanken zouden moeten noemen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is er mis met de term ‘kleurling’? Beledig ik dan iemand?
Dat lijkt wel zo ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zwarte mensen maken uit hoe we zwarte mensen noemen, en ook hoe we blanken zouden moeten noemen.
Nee. De bewoording is zorvuldig gekozen: iedereen heeft een kleur, dus iedereen mag meedoen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was toch geen neger-only wandeling?
Iedereen van kleur kon meewandelen. Indo's, Marokkanen, Aziaten. Alles wat niet blank was, bij mijn weten.
Volgens mij is dat later aangepast. Die bewoording was in het begin anders, vandaar die ophef.quote:Op maandag 7 oktober 2024 08:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee. De bewoording is zorvuldig gekozen: iedereen heeft een kleur, dus iedereen mag meedoen.
Voor de rest: zie post #150.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |