SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh loop je daar niet op blote voeten? Ja ook best hoor
Waarom zou je op blote voeten gaan lopen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ahhh op die manier. Ja das beetje overdrevenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil prima, maar al gaan mopperen wanneer de laatste act net aan van het podium afgelopen is, dán had je toch beter een hotel geboekt imo. En wanneer de soundchecks begonnen zijn, is het ook gewoon "dag rumoer" hoor.
Sommigen wel hoor, maar de meesten hebben "gewoon" schoenen aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze goed controleren bij de ingang: weinig boeiends, want dat mag het terrein niet op.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.
Ja oke maar goed we weten allebei dat er altijd meer het terrein op gaat dan eigenlijk mag.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze goed controleren bij de ingang: weinig boeiends, want dat mag het terrein niet op.
Geen glas hoor, wat moet je daarmee?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar goed we weten allebei dat er altijd meer het terrein op gaat dan eigenlijk mag.
Misschien geen glas maar ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen glas hoor, wat moet je daarmee?
Camping life met Flash.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.
Past bij de ongewassenleef?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenvraag me af waar dat dan vandaan komt. Of wat ji dus denkt over een festival dat daar schijnbaar blote voeten bij horen
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Was ook iemand helemaal in z'n nopjes als luchtgitaarperformer, mooi toch.
Plakt er zo'n dom zakje aan je voeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op drugs stappen is doorgaans niet zo'n probleem
ja van campings in de zomerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenvraag me af waar dat dan vandaan komt. Of wat ji dus denkt over een festival dat daar schijnbaar blote voeten bij horen
Ik zie de link zelf niet maar zou kunnenquote:
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft hij echt zo'n mega hippie festival in zijn hoofd? Daar zou je het misschien nog kunnen zien.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plakt er zo'n dom zakje aan je voeten.
Ik weet wel als jij zou gaan dat jij echt niks te kort komt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van campings in de zomerNiet van festivals.
Ahh zo, een camping op een festival is niet te vergelijken met een reguliere campingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van campings in de zomerNiet van festivals.
Ik zou echt mijn enkel verzwikken als het geen egale harde grond is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ga zéker niet op blote voeten rondlopen met lui op dit soort schoenen in de buurt:
[ afbeelding ]
M'n tenen doen al zeer bij het idee.
Zoiets begon met al langzaam een beetje te dagen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh zo, een camping op een festival is niet te vergelijken met een reguliere camping![]()
Ik heb ook lui op hakken en zulke platforms zien lopen. Zelfkastijding.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt mijn enkel verzwikken als het geen egale harde grond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |