SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh loop je daar niet op blote voeten? Ja ook best hoor
Waarom zou je op blote voeten gaan lopen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ahhh op die manier. Ja das beetje overdrevenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil prima, maar al gaan mopperen wanneer de laatste act net aan van het podium afgelopen is, dán had je toch beter een hotel geboekt imo. En wanneer de soundchecks begonnen zijn, is het ook gewoon "dag rumoer" hoor.
Sommigen wel hoor, maar de meesten hebben "gewoon" schoenen aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ze goed controleren bij de ingang: weinig boeiends, want dat mag het terrein niet op.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen met tien duizenden mensen om je heen, geen idee wat mensen op de grond hebben gegooid etc.
Ja oke maar goed we weten allebei dat er altijd meer het terrein op gaat dan eigenlijk mag.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze goed controleren bij de ingang: weinig boeiends, want dat mag het terrein niet op.
Geen glas hoor, wat moet je daarmee?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar goed we weten allebei dat er altijd meer het terrein op gaat dan eigenlijk mag.
Misschien geen glas maar ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen glas hoor, wat moet je daarmee?
Camping life met Flash.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kijk daar denk ik dus al niet bij na. Wat ik zeg ik weet niks van festivals. Alleen van campings.
Past bij de ongewassenleef?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenvraag me af waar dat dan vandaan komt. Of wat ji dus denkt over een festival dat daar schijnbaar blote voeten bij horen
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Was ook iemand helemaal in z'n nopjes als luchtgitaarperformer, mooi toch.
Plakt er zo'n dom zakje aan je voeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op drugs stappen is doorgaans niet zo'n probleem
ja van campings in de zomerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ergens zit wel in jouw hoofd iest met blote voetenvraag me af waar dat dan vandaan komt. Of wat ji dus denkt over een festival dat daar schijnbaar blote voeten bij horen
Ik zie de link zelf niet maar zou kunnenquote:
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft hij echt zo'n mega hippie festival in zijn hoofd? Daar zou je het misschien nog kunnen zien.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plakt er zo'n dom zakje aan je voeten.
Ik weet wel als jij zou gaan dat jij echt niks te kort komt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van campings in de zomerNiet van festivals.
Ahh zo, een camping op een festival is niet te vergelijken met een reguliere campingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja van campings in de zomerNiet van festivals.
Ik zou echt mijn enkel verzwikken als het geen egale harde grond is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ga zéker niet op blote voeten rondlopen met lui op dit soort schoenen in de buurt:
[ afbeelding ]
M'n tenen doen al zeer bij het idee.
Zoiets begon met al langzaam een beetje te dagen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh zo, een camping op een festival is niet te vergelijken met een reguliere camping![]()
Ik heb ook lui op hakken en zulke platforms zien lopen. Zelfkastijding.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt mijn enkel verzwikken als het geen egale harde grond is.
Denk dat flash na 5 minuten om zou draaien 'is te ver, geen zin meer, wat een gezeik, laat maar, doei'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet wel als jij zou gaan dat jij echt niks te kort komt.Aan alles hebt gedacht etc.
Kan me moeilijk voorstellen dat het lekker loopt daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook lui op hakken en zulke platforms zien lopen. Zelfkastijding.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets begon met al langzaam een beetje te dagen ja
Hahaha of dat maar als hij met een groepje zou gaan is hij wel de persoon die net dat dingetje heeft waar de rest niet aan had gedacht.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat flash na 5 minuten om zou draaien 'is te ver, geen zin meer, wat een gezeik, laat maar, doei'![]()
Herrie, viezigheid, gedoe.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat flash na 5 minuten om zou draaien 'is te ver, geen zin meer, wat een gezeik, laat maar, doei'![]()
Het stuk asfalt zal wel gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat het lekker loopt daar.
Maar hey is wel leuk voor de foto's.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het stuk asfalt zal wel gaan.
én het was ongeveer 50 minuten lopen met bepakking zoals tent, slaapzak, slaapmatje en kleding voor vier dagen. En extra paar schoenen. En beetje eten en drinken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie, viezigheid, gedoe.
Dik kans van inderdaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar hey is wel leuk voor de foto's.
Die outfits doe ik niet meer want godverchristus die shit is al zwaar genoeg zonderquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, en dan niet alleen kleding voor 4 dagen, maar ook voor het geval ik een bepaalde outfit wel of niet aan wil, en verschillende weertypen.
Dat heb je dan goed gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
én het was ongeveer 50 minuten lopen met bepakking zoals tent, slaapzak, slaapmatje en kleding voor vier dagen. En extra paar schoenen. En beetje eten en drinken.
Denk dat je een festival ook niet heel leuk zou vindente druk, te warm, te niet-flash
Dit was ook de eerste keer dat ik daar moeite in stak, want ik wist dat de auto niet super ver van de kampeerplek zou staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die outfits doe ik niet meer want godverchristus die shit is al zwaar genoeg zondermaar indd, kleding voor verschillende weertypen..
Die festivals waarbij het 35+ graden was waren wat dat betreft wel chill, want daarbij wist je dat je oke was met één lange broek en één vestje oid ipv van ieder 3
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En "de outfit" nam minder plek in dan het vest wat ik mee had, dus eh.
Adam/Eva-kostuum?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat wel serieus super was afgelopen keer: ik heb m'n noodvoorraad wc papier niet nodig gehad.(ik heb op festivals altijd wat wc papier in m'n heuptas zitten)
Ohjaaa, oh dat scheelt daarmee ook jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste keer dat ik daar moeite in stak, want ik wist dat de auto niet super ver van de kampeerplek zou staan.
winkiewinkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonde! Je had gratis kunnen douchen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Heb voor het eerst een poncho aan gehad
Fixed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde! Je had gratiszonder wachttijd kunnen douchen?
Ik douche persoonlijk niet in de regenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde! Je had gratis kunnen douchen?
En niet nat worden yayyyquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
De 1 euro poncho's
Ok, de herbruikbaarheid is minimaal, maar het scheelt enorm in de kou.
Die rugzak is waarschijnlijk te groot om het terrein op te mogen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn rugzak heeft een ingebouwde ponchoEn die is groot genoeg voor heel mij EN die rugzak
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg nog wel de vraag hoe het me in godsnaam gelukt was om m'n haar te wassen onder het miezerstraaltje. Tsja, het mijne hangt niet tot m'n heupen, dat helpt?
Nou dat denk ik niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die rugzak is waarschijnlijk te groot om het terrein op te mogen.
HAhahaha.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet?https://reismonkey.nl/products/mark-ryden-handbagage-rugzak Is ook klein genoeg voor handbagage
oh dat was bij ons oké, werd met korreltje zout genomenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HAhahaha.
Alles groter dan A4 formaat moet doorzichtig zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HAhahaha.
Is ook meer om daadwerkelijke rugtassen te weren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat was bij ons oké, werd met korreltje zout genomen
Jezus.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HAhahaha.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus.
Nou weet je, laat ook maar
Wij hadden rugzak mee hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook meer om daadwerkelijke rugtassen te weren.
Die met zo'n ronde plastic ring? Die zijn kut ja. Die met het "we persen dit stukje metaal dicht, dus hij blijft dit formaat" waren veel prettiger.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nieuwe bandjes, die vond ik niet chill. De 'oude' bandjes kon je niet losser ķf strakker maken. De nieuwe bandjes kun je níét losser maken (logisch) maar wel strakkerMaar soms doe je dat perongeluk en dan zit dat bandje ineens strak
Dan zal dat een verschil in land zijn.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus.
Nou weet je, laat ook maar
Zijn het tiewraps?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Ze hadden nieuwe bandjes, die vond ik niet chill. De 'oude' bandjes kon je niet losser ķf strakker maken. De nieuwe bandjes kun je níét losser maken (logisch) maar wel strakkerMaar soms doe je dat perongeluk en dan zit dat bandje ineens strak
Metaaldetector hoefde ik dan weer niet door.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]Festivals zijn kei groot he, je wil niet dat daar wat zou gebeuren dus beveiliging is top
. Je moet ook door een metaaldetector blabla, spullen uit je zakken in een bakje doen blablaaa
ik begin me nu al af te vragen waarom iemand daar überhaupt naartoe zou willenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]Festivals zijn kei groot he, je wil niet dat daar wat zou gebeuren dus beveiliging is top
. Je moet ook door een metaaldetector blabla, spullen uit je zakken in een bakje doen blablaaa
Ja, precies die. Geef ons het stukje metaal terugquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die met zo'n ronde plastic ring? Die zijn kut ja. Die met het "we persen dit stukje metaal dicht, dus hij blijft dit formaat" waren veel prettiger.
Denk ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal dat een verschil in land zijn.
Omdat fijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik begin me nu al af te vragen waarom iemand daar überhaupt naartoe zou willen
zoiets jaquote:
grappigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Metaaldetector hoefde ik dan weer niet door.
whut? Want het is vervelend om door een metaaldetector te moeten lopen ofzo? Is toch geen moeitequote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik begin me nu al af te vragen waarom iemand daar überhaupt naartoe zou willen
Lolwat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies die. Geef ons het stukje metaal terug
[..]
Denk ik ook
Hier mochten ze trouwens niet meer door je bagage spitten voor de camping. Je moest je tas open doen en dan werd er gevraagd 'heb je glas mee? andere scherpe dingen? drugs? Nee? oke thanks!'
Wat
Nou ja, ik hoef dus niet te denken "Misschien moet ik ook maar eens eene keer naar Lowlands want ik vind kamperen zo leuk"quote:
Voor het kamperen zou ik het niet doen nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef dus niet te denken "Misschien moet ik ook maar eens eene keer naar Lowlands want ik vind kamperen zo leuk"![]()
Leerzame dag weer dit
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwat.
Ik bedoel, wij werden nu ook totaal niet gecontroleerd, maar dat was ook omdat we op een ander stuk camping stonden dan voorheen. In een eerder jaar wel eens gezeik gehad omdat de rubberhamer te groot was. Ja ehh, hoe krijg ik die haringen ANDERS de grond in?
Ja op zich wel hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:32 schreef Crack_ het volgende:
whut? Want het is vervelend om door een metaaldetector te moeten lopen ofzo? Is toch geen moeite Daarentegen wordt er wel op je veiligheid gelet, dat is.. fijn?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor het kamperen zou ik het niet doen nee.
De meeste mensen gaan er heen voor hun plezier en ervaren niet zo veel last, denk dat dat het grootste verschil is tussen bijv. een jou en een ikquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich wel hoorMaar ja altijd weer dat idee van "waar zullen ze nu weer last van hebben?". Zal wel onredelijk zijn hoor, maar het is er wel
Ja preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Overigens geen haat ofzo he FlashDie verschillen tussen mensen en waar we plezier uit halen is mooi
Yessquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja preciesMaar dan gaan we lekker gewoon allebei wat anders doen wat we leuk vinden
Daarommm.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yessen bijna iedereen heeft ķķk gemeenschappelijke noemers
![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarommm.
Wanneer gaan we weer een weekendje Maastricht organiseren?
Ja ik heb er verder eigenlijk nog niet over nagedacht hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Eerst even een opzet-plan schrijven en die door mensen laten keuren en wellicht dan?![]()
RIP duim.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Kaasschaaf schoot uit
Halve duim eraf
Jaquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Kaasschaaf schoot uit
Halve duim eraf
Best een goed idee, ik moet dat nu vaak opzoekenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Hou jij artiesten die je live hebt gezien bij IJssiedraakje?en @:citizen.erased misschien?
Heb je toch niet nodigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Kaasschaaf schoot uit
Halve duim eraf
RIP duim.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Kaasschaaf schoot uit
Halve duim eraf
Ben je bij de oktober meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er verder eigenlijk nog niet over nagedacht hoor
Same, en ik twijfel bij heel veel bandsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Best een goed idee, ik moet dat nu vaak opzoeken
Heul welquote:
Ligt eraan of je veel waarde hecht aan biologisch eten he.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Paprika rood - volzoet 1 stuk ¤ 0,75
BIO Paprika rood - volzoet 1 stuk ¤ 1,69
Nja, wat zou je dan kopen
Wat je zelf belangrijker vindtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Paprika rood - volzoet 1 stuk ¤ 0,75
BIO Paprika rood - volzoet 1 stuk ¤ 1,69
Nja, wat zou je dan kopen
Neen, misschien kun je even peilen of mensen dat nog willen en wat ze dan zouden willenquote:
Nou ja dat het wat duurder is dat snap ik. Maar met dit soort prijsverschillen moet je wel heel idealistisch EN steenrijk tegelijk zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan of je veel waarde hecht aan biologisch eten he.
Ja wie weet. Als ik er aan denkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, misschien kun je even peilen of mensen dat nog willen en wat ze dan zouden willen
tip: een open vraag is fijn en mensen hun antwoorden respecteren en serieus nemen ook
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie weet. Als ik er aan denk
We zijn Nederlander, we zijn steenrijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat het wat duurder is dat snap ik. Maar met dit soort prijsverschillen moet je wel heel idealistisch EN steenrijk tegelijk zijn
Ooit wel, inmiddels ben ik het overzicht een beetje kwijt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Hou jij artiesten die je live hebt gezien bij IJssiedraakje?en @:citizen.erased misschien?
Ja precies, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoeft niet hoor Zo belangrijk is het niet, dus als je het niet doet, oooook goed.
voor kasgroente kan je net zo goed niet biologisch kopenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan of je veel waarde hecht aan biologisch eten he.
Da's wel het voordeel bij wat kleinere bands, daarbij is het voorprogramma vaak wat beter op de main afgestemd.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
Mijn lijstje is zo kort.En dan weet ik van meeste ook niet meer eens hoe het voorprogramma heette, weet het niet eens meer van blink.
Maar goed voorprogramma vind ik vrijwel altijd matig dus tel ik toch niet mee.
Ja maar 2 voorprogramma's zoals EC had vind ik weer echt niet nodig hoor. Volgens mij heeft Sum 41 dat ook of ik heb dat verkeerd onthouden. Mijn arme rug.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het voordeel bij wat kleinere bands, daarbij is het voorprogramma vaak wat beter op de main afgestemd.
Oh, ja, de lijst bandjes "want we verwachten daar bekenden te zien" vind ik niet noemenswaardig, want ik ging niet voor de bánds heen. Zoiets zal jij ook hebben, want ze kwamen naar je huis.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:03 schreef Ama het volgende:
Mijn lijstje met bands die iedereen kent iig. Mijn lijst met bandjes die kutmuziek maken komt wel op de 1000 maar daar vond ik er maar 3 van leuk dus telt ook niet.
Ik heb een lijstje met concerten, dat is ook niet zo erg lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
Mijn lijstje is zo kort.En dan weet ik van meeste ook niet meer eens hoe het voorprogramma heette, weet het niet eens meer van blink.
Ja ik had niet veel keuze.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, de lijst bandjes "want we verwachten daar bekenden te zien" vind ik niet noemenswaardig, want ik ging niet voor de bánds heen. Zoiets zal jij ook hebben, want ze kwamen naar je huis.
Ik zit hier met mijn Spice Girls tshirt aan vies jaloers te zijn.quote:
ahhh, ja de grens van 'wat ga ik precies bijhouden' is soms lastigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooit wel, inmiddels ben ik het overzicht een beetje kwijt.
Komt ook omdat ik een shitload gezien heb waar ik nooit heen zou zijn gegaan als ik had moeten betalen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik ookMisschien is het daar wel zo leuk dat ik er niet aan denk. Dan wordt het een ander keertje of zo
dat zoek ik dan op als ik mn lijstje wil aanvullen want weet het vaak ook niet meer. Is soms wel verrassend overigens. Bands die tien jaar geleden heel klein waren en die ik vervolgens ben vergeten en die nu redelijk groot zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:01 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Kaasschaaf schoot uit
Halve duim eraf
tel je artiesten mee die je vijf minuten hebt gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, de lijst bandjes "want we verwachten daar bekenden te zien" vind ik niet noemenswaardig, want ik ging niet voor de bánds heen. Zoiets zal jij ook hebben, want ze kwamen naar je huis.
Nightwishquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met concerten, dat is ook niet zo erg lang.
1991 - Prince - Ahoy'
1993 - U2 - Goffert
1998 - Spice Girls - Gelredome
2006 of zo - Cyndi Lauper - Melkweg
2013 - Toto - Ziggo Dome
2015 - Nightwish - Sportpaleis
Dat is het wel denk ik.
RISE AGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINSTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog steeds zuur dat blink-182 Rise Against mee had op wereldtour maar niet in Europa.
Ja ik vond dat echt zo kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
RISE AGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAINST
heb die van het weekend ook gezien, het was AMAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGquote:
Zou er niet voor naar een concert zelf gaan hoor maar ik dacht als ik ze beide in 1x keer zien is dat wel fucking vet. Zo zijn er meer bandjes die tof zijn maar waar ik niet voor naar een concert hoef te gaan hoor maar hey als ze meegaan met een band waar ik toch al een ticket voor heb dan is het wel vet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb die van het weekend ook gezien, het was AMAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
Oke sorry, dit helpt vast niet
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou er niet voor naar een concert zelf gaan hoor maar ik dacht als ik ze beide in 1x keer zien is dat wel fucking vet. Zo zijn er meer bandjes die tof zijn maar waar ik niet voor naar een concert hoef te gaan hoor maar hey als ze meegaan met een band waar ik toch al een ticket voor heb dan is het wel vet.
Ik heb al een pleisterquote:
Prins en geitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehm. Eens kijken of ik het van de afgelopen paar jaar uit m'n hoofd weet.Festivals ga ik voor het gemak even geen aparte namen van noemen.
- M'era Luna (festival)
- Scooter
- Lord of the Lost
- Laibach
- Igorrr
- Kanonenfieber
- Deathstars
- Behemoth
- Party Cannon
- Herriefestival (festival)
- Prins S. en de Geit
- Centhron
- Nachtblut
- Eisregen
- E-tropolis (festival)
- Aephanamer
- Mixtream (festival)
- Carpenter Brut
- Electric Callboy
- Rammstein
- Steve Harley
- Russian Village Boys
en nu moet ik te diep nadenken en wordt het warrig met meermaals bands gezien en covidverplaatsingen enzo.
Neuh, dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tel je artiesten mee die je vijf minuten hebt gezien?7
Pukkelpop dit jaar was echt iets voor jou geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Ja EC wil ik ook weer live zien maar dat was al duidelijk.
ahhh, ja snap ikquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dan blijf ik bezig.![]()
Bands waarvan ik wel een groot deel van het optreden heb meegepikt omdat ik uitzicht had op het podium tijdens het eten, tel ik bijvoorbeeld wél weer mee.
Ja ik huil ook een beetje van binnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Pukkelpop dit jaar was echt iets voor jou geweest
ahh poepiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik huil ook een beetje van binnen.
ik ken mega veel nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook geen voorprogramma's meegenomen hierbij, dit zijn puur de acts waar ik voor heen ging.
hahaha, mijn stem is ook nog steeds fucked. Slaat af en toe zo overquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou geen stem meer over hebben van het geschreeuw.
Hehehe, ik zit ook gewoon in een redelijk niche hoekje qua kutherrie.quote:
Haha ik echt in het meest mainstream hoekje wat er te vinden is. Gelukkig delen we onze liefde voor EC wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, ik zit ook gewoon in een redelijk niche hoekje qua kutherrie.
Dat is heerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt ook als de tickets een tientje zijn, zeg maar.
Slayer was m'n eetband op ZO enorm veel festivals. Slayer of Motörhead.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik echt in het meest mainstream hoekje wat er te vinden is. Gelukkig delen we onze liefde voor EC wel.
Geen Ayreon? Die heb ik in het voorprogramma van Nightwish gezien. Met Arch Enemy trouwens.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ehm. Eens kijken of ik het van de afgelopen paar jaar uit m'n hoofd weet.Festivals ga ik voor het gemak even geen aparte namen van noemen.
- M'era Luna (festival)
- Scooter
- Lord of the Lost
- Laibach
- Igorrr
- Kanonenfieber
- Deathstars
- Behemoth
- Party Cannon
- Herriefestival (festival)
- Prins S. en de Geit
- Centhron
- Nachtblut
- Eisregen
- E-tropolis (festival)
- Aephanamer
- Mixtream (festival)
- Carpenter Brut
- Electric Callboy
- Rammstein
- Steve Harley
- Russian Village Boys
en nu moet ik te diep nadenken en wordt het warrig met meermaals bands gezien en covidverplaatsingen enzo.
Ik zou alleen naar Slayer gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slayer was m'n eetband op ZO enorm veel festivals. Slayer of Motörhead.
Nee, Ayreon doet me weinig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Ayreon? Die heb ik in het voorprogramma van Nightwish gezien. Met Arch Enemy trouwens.
Oh ja, Within Tempation ben ik ook een keer heengegaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Epica, Nightwish, After Forever, Within Temptation, Delain. Allemaal gezien, nooit voor heengegaan.
Denk een stuk of 6 keer gezien?quote:
Ik weet niet van een nieuwe en een oude. Ze was blauw en ze was mooi. In 2015.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Arch Enemy meermaals gezien, met de nieuwe en oude griet.
De blauwe is nieuw.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet van een nieuwe en een oude. Ze was blauw en ze was mooi. In 2015.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tijd dat ik twee grote festivals deed in mn zomervakantie, dat was geweldig![]()
Baby darling doll face honey
Zeg zo'n 2 per maand? Prima aantal wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:36 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik meer dan 1000 bandjes live heb gezien. Vanaf 1977. Zelf ook nog opgetreden op Bommelpop 1986.
Zeker in de jaren 80/90. Ook veel mee geweest met The Nozems.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg zo'n 2 per maand? Prima aantal wel.
Mijne eerste festival was denk ik ook Pukkelpop.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Oke wacht, ik kijk nu alleen naar festival namen want concerten moet ik echt te diep graven![]()
en is lastiger op te zoeken
Maar mijn eerste grote festival was ook pukkelpop, in 2012! Dat is 12 jaar geleden! En zoooo veel dubstpe en drum and bass zo te zien
Oh en laat die namen maar zitten, ik kan geen kort lijstje geven want ik denk bij alles 'Ohjaa, OHJAAAA'
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik zit op wat festivals te kijken en het is echt een "oh ja, die heb ik toen ook gezien"-festijn.
Wel leuk herinneringen ophalen, maar als je bedenkt dat ik sinds m'n 16e al met grote regelmaat naar concerten ga, is het geen grote verrassing dat het nu wat lang wordt om een serieus overzicht te maken.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mijne eerste festival was denk ik ook Pukkelpop.
1997 denk ik
ik hou alleen een lijst bij met 'bands die ik live heb gezien' en soms tussen haakjes hoe vaak als het vaker is dan 1xquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoe tel je bands die je vaker hebt gezien, dat zijn wel afzonderlijk instanties van "bandje kijken", maar het bandje is niet nieuw.
Ja, dat heb ik dus met Slayer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb the script en major lazer vaak gezienniet per se omdat ik het wilde maar ze kwamen gewoon OVERAL
2385023942xquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus met Slayer.
Het is dat ze inmiddels een beetje overleden raken, maar anders wel ja.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ze inmiddels een beetje overleden raken, maar anders wel ja.
Oh, en ik zoek ze op en TADAAA:quote:
here we go again?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, en ik zoek ze op en TADAAA:
In 2019 hield Slayer op te bestaan, maar in februari 2024 hebben zij hun reünie en een nieuw album aangekondigd.
En toen al niet jong meerquote:
Blijkt wat te optimistisch gesteld te zijn op de Nederlandse pagina.quote:
Pics?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:47 schreef essnhills het volgende:
Van de 10 paar schoenen hou ik 2 paar ballerina's
En er 8 bands speelden op één podium.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
En toen al niet jong meer![]()
Toen Rock Werchter nog gewoon Torhout Werchter heette, dat zeg ik ook nog steeds
https://www.zalando.nl/ca(...)e-ax911a0ig-k11.htmlquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
En toen al niet jong meer![]()
Toen Rock Werchter nog gewoon Torhout Werchter heette, dat zeg ik ook nog steeds
Klopt feitelijk nog wel, soort vanquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkt wat te optimistisch gesteld te zijn op de Nederlandse pagina.Een paar shows in de VS, dat was 't.
Ik heb er persoonlijk ook weinig mee maar ik vind die met kant wel leuk onder een jurk(je).quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ballerinas echt zo lelijk, sorryhoop dat jij er blij mee bent
ik vind de schoenen opzich zelf nog niet zo lelijk, maar ik vind ze echt afschuwelijk staan. Altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk ook weinig mee maar ik vind die met kant wel leuk onder een jurk(je).
Ja cute hequote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die onderste zijn wel heel leuk.
Oh dat vind ik weer niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind de schoenen opzich zelf nog niet zo lelijk, maar ik vind ze echt afschuwelijk staan. Altijdalsof iemand onwijze platvoeten heeft
Ben er helaas nooit zelf geweest, wel jammer dat het in Torhout is gestopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En er 8 bands speelden op één podium.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ballerinas echt zo lelijk, sorryhoop dat jij er blij mee bent
Ja die zou ik zelf in een ander kleurtje ook best kunnen dragen voor een nettere gelegenheid.quote:
Platvoet en zijn vriendjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Maar we zijn inclusief, love you platvoet
thank god voor verschillende smakenquote:
neequote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:02 schreef essnhills het volgende:
Mwah zal wel meevallen met mijn kleine smalle voetjes
Nouja vergeleken met jullie ben ik dat ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]grappig
Nu klink je echt heel erg oud
[..]
Klopt feitelijk nog wel, soort van
wanneer ben je daar geweest en was het leuk?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nouja vergeleken met jullie ben ik dat ook![]()
Laatste festival was Alcatraz
Ik zou dat écht verschrikkelijk vindenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
Zou ook saai zijn zeg als iedereen hetzelfde leuk zou vinden.
Jaaa maar niet heel veel gekeken volgens mijquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thank god voor verschillende smaken![]()
[..]
nee
maar is gewoon niet mijn smaak
Die krijg je niet natuurlijk, maar ik vind het zo'n uitstraling hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe ik hier platvoeten in krijg. Maar idd, smaken verschillen
Fijn dat je alles al hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:07 schreef essnhills het volgende:
Heb nu iig afhankelijk van het weer opties
Warm: Sandaaltjes
Koud: laarsjes
Er tussen in: ballerina's (met panty)
Kan door de dag heen ook wisselen
Maarja, buitenbruiloft
Was 2013 denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wanneer ben je daar geweest en was het leuk?
Ben je ook fan van Belgie?
Ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het achteraf wel jammer dat ik niet naar het afscheidsconcert van HIM van gegaan @:ama
Ja nee dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die krijg je niet natuurlijk, maar ik vind het zo'n uitstraling hebben
Dat is ook alweer een tijd geleden!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was 2013 denk ik.
Ik woon in België
Nee? Why notquote:
De bovenste lichtblauw 3n die onderste groenquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dat bedoel ik ookik zie het niet
Maar als iets niet je smaak is dan vind je het gewoon niet mooi en dat is ook prima.
Ik sta niet naast je met ballerina's te slaan om je te dwingen ze aan te trekken
Vond twee keer wel genoeg en was tegen het einde aan al beetje klaar met de muziek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijd geleden!
Oooh, hahahha. Oke dan mag ik hopen dat je fan bent van België. Ik woon niet in België maar vind de Belgen altijd zo ontzettend beleefd tov Nederlanders![]()
[..]
Nee? Why not
Jurk, tasje, oorbellen en ketting heb ik ook. En mijn moeder is bijna klaar met mijn jasje makenquote:
Nee, heb wel een tijdje kaartjes van optredens bewaard. Maar bij een verhuizing ooit mee gestopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik zal ze aan doen als wij gaan meetenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wil echter niet gezien worden met mensen met ballerina's aan, mijn swag![]()
Grappetie
Lekker bezig! En geen stress, dat is fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jurk, tasje, oorbellen en ketting heb ik ook. En mijn moeder is bijna klaar met mijn jasje maken
En ik heb ook de corsages bijna af
Ohhh, begrijpelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vond twee keer wel genoeg en was tegen het einde aan al beetje klaar met de muziek.
ahhhquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, heb wel een tijdje kaartjes van optredens bewaard. Maar bij een verhuizing ooit mee gestopt.
jaaaaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal ze aan doen als wij gaan meeten
Omdat ze u zeggen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijd geleden!
Oooh, hahahha. Oke dan mag ik hopen dat je fan bent van België. Ik woon niet in België maar vind de Belgen altijd zo ontzettend beleefd tov Nederlanders![]()
[..]
Hahaah, geen eensquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Omdat ze u zeggen?![]()
Nee maar je hebt gelijk, er zit zeker verschil tussen ons nederlanders en de belgen, maar zeker niet altijd positief voor hun
Bijna geen contact mee te krijgen. Argwanend volk. Lang niet zo sociaal als Nederlanders.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaah, geen eensIk vind ze oprecht beleefd, bieden snel hun excuses aan of bedanken je voor dingen waarbij dat geen eens nodig is. Maar het is geen grondige analyse want zie ze altijd maar kort en oppervlakkig.
Wat is het mindere positieve zou je zeggen?
Excuses. Tot later. FF middagdutje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die sorry zeggen terwijl ze helemaal geen sorry hoeven te zeggen
En Nederlanders zijn al niet zo sociaal. Ik al helemaal nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna geen contact mee te krijgen. Argwanend volk. Lang niet zo sociaal als Nederlanders.
Eerste wat me te binnen schiet en waar ik me aan erger is dat ze met drank op gaan rijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaah, geen eensIk vind ze oprecht beleefd, bieden snel hun excuses aan of bedanken je voor dingen waarbij dat geen eens nodig is. Maar het is geen grondige analyse want zie ze altijd maar kort en oppervlakkig.
Wat is het mindere positieve zou je zeggen?
Guy Mortier jarenlang de (komische) presentator op het podium. Geweldig was dat. Net zo geweldig als Arno met TC Matic destijds. RIP Arno en Jean Marie Aerts.quote:
Oei, ja dat is wel héél hatelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet en waar ik me aan erger is dat ze met drank op gaan rijden.
Oja en dat ze nederlanders gierig noemen, maar zelf alles tot op de cent uitrekenen bij een gezamenlijk uitje en geen fooi willen geven
oke, nu heb ik geen idee meer waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Guy Mortier jarenlang de (komische) presentator op het podium. Geweldig was dat. Net zo geweldig als Arno met TC Matic destijds. RIP Arno en Jean Marie Aerts.Laters................
Belgen verwarren de werkvloer vaak met een oorlogsgebied, daarom loopt het ook 3500 jaar achter op Nederland.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schiet en waar ik me aan erger is dat ze met drank op gaan rijden.
Oja en dat ze nederlanders gierig noemen, maar zelf alles tot op de cent uitrekenen bij een gezamenlijk uitje en geen fooi willen geven
Denk vooral dat ik minder er om ben gaan geven in hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie ook dat je er over de jaren heen beter uit bent gaan zien? En dat is natuurlijk niet zo, maar de mode van 10 jaar geleden is nu lelijk en dat je denkt 'WAT DACHT IK?!?!!?'
Waarom is dat niet zo? Vind dat veel mensen er beter uitzien naarmate ze ouder worden, zeker mannen (mits ze geen bierbuik krijgen).quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie ook dat je er over de jaren heen beter uit bent gaan zien? En dat is natuurlijk niet zo, maar de mode van 10 jaar geleden is nu lelijk en dat je denkt 'WAT DACHT IK?!?!!?'
Zodra je onderbroek gaat plakken moet je wat vaker naar de kapper gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk vooral dat ik minder er om ben gaan geven in hoe ik eruit zie
Hmm, ik denk bij mij vooral anders en niet per se minder. Vroeger was er meer behoefte tot acceptatie en dacht ik dat je die meer kon bereiken door je op bepaald manier te kleden. Dat hoeft nu niet meer, me nu kleden op de manier waarbij ik me prettig voel vind ik belangrijkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk vooral dat ik minder er om ben gaan geven in hoe ik eruit zie
Oh echt, wat dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom is dat niet zo? Vind dat veel mensen er beter uitzien naarmate ze ouder worden, zeker mannen (mits ze geen bierbuik krijgen).
Zelfs mijn bierbuik is mooier gewordenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom is dat niet zo? Vind dat veel mensen er beter uitzien naarmate ze ouder worden, zeker mannen (mits ze geen bierbuik krijgen).
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs mijn bierbuik is mooier geworden
Wees gerust, VV klinkt eigenlijk hetzelfde, dus als je die een keer ergens op een festival kan meepakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het achteraf wel jammer dat ik niet naar het afscheidsconcert van HIM van gegaan @:ama
jamaaaaaaar, doet ie dan ook de oude nummers? want het zou bij mij dan om de nostalgie gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees gerust, VV klinkt eigenlijk hetzelfde, dus als je die een keer ergens op een festival kan meepakken.
nicequote:
picsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Huidige mode doe ik geen uitspraken over, want been there, done that en ben niet van plan het nog eens te doen.
Dit bedoel ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En qua er beter uit gaan zien bij wat ouder: denk dat dat ook een stukje zelfverzekerdheid is wat een hoop op jongere leeftijd nog niet zo hebben, en hun stijl wat meer geoptimaliseerd hebben ofzo.
Ik bedoel, ik zie er met regelmaat nog steeds uit als een aardappel, maar ik weet nu wel wat beter wat ik qua kleding goed bij mezelf en m'n lijf vind passen dan op m'n 20e, dus als ik een béétje m'n best doe, vind ik mezelf er ook serieus goed uitzien. En dat straal je uit.
Ja, halve set was HIM:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaaaaaaar, doet ie dan ook de oude nummers? want het zou bij mij dan om de nostalgie gaan
[..]
nice
[..]
pics
ooooooooooooooooohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |