SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dimmydebimmy
Succes vandaag prinsesje
Thank youquote:
oh, dat probleem heb ik niet, zit hoog genoeg dat er niet zomaar iemand naar binnenkomtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen een balkondeur maar die zet ik liever niet open 's nachts
Je moet wel goed je best doen om hier op het balkon te klimmen maar toch zit het me niet lekker. Toen het een paar jaar geleden zo tyfusheet was heb ik het weleens gedaan maar ik deed geen oog dichtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan die niet op een kier? Of is dat alsnog inbraak gevoelig?
misschien een sensor ophangen met belgeluid voor de gemoedsrust?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel goed je best doen om hier op het balkon te klimmen maar toch zit het me niet lekker. Toen het een paar jaar geleden zo tyfusheet was heb ik het weleens gedaan maar ik deed geen oog dichtmaar misschien heb ik dat met een raampje ook.
Midden in de nacht, ding dong.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:36 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien een sensor ophangen met belgeluid voor de gemoedsrust?
Er wordt hier nu in het weekend ook weleens aangebeld dus zou het verschil niet merken.quote:
Nachtelijke aanbidders? Booty calls?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt hier nu in het weekend ook weleens aangebeld dus zou het verschil niet merken.
Dacht even in KPD te zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb weleens naar andere klemmen enzo gekeken desnoods met een slot, maar daar zijn we niet handig genoeg voor.
Dronken luiquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nachtelijke aanbidders? Booty calls?
Die kunnen je ook aanbiddenquote:
De meeste welquote:
Kantoordag vandaag met om 15 uur een overleg via Teams.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende: [..] Morguh Kwiwi
[..] Morguh, mooi kudt is dat Hopelijk heb je een rustige dag vandaag. [..] O dat is niet lekker, had ik voor de renovatie ook, gewoon zo raampje boven het raam wat je een kleinstukje opkon zetten. Nu heb ik zowel aan de voor als aan de achterkant een groot raam wat ik lekker opkan zetten. Zelfs in de kiepstand komt we veel frisse lucht naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |