SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
2-3 uur onder zeilquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou succes dan maar. is het een lange operatie?
Narcose voelt alleen niet als slaapquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo; betere slaap ga je niet krijgen.
Dat is een zorg voor als je weer wakker bentquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Narcose voelt alleen niet als slaap
quote:
Ik vond het absoluut niet chill afgelopen keer. Ik ging mentaal en lichamelijk in gevecht met de narcose en toen ik weer bij kwam was een soort ijswater schrikreactiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo; betere slaap ga je niet krijgen.
Dan zul je geen 4,5 uur onder narcose hebben gelegen, dan laten ze je echt niet zo snel weer gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik mocht drie uur later wel weer naar huis. Voelde me ook wel gewoon top (zo ver ik me goed voelde toen die tijd) eigenlijk toen narcose was uitgewerkt.
Ik snap ook niet waarom ik persé moet blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik mocht drie uur later wel weer naar huis. Voelde me ook wel gewoon top (zo ver ik me goed voelde toen die tijd) eigenlijk toen narcose was uitgewerkt.
Ik kreeg dan altijd waterijsjes van de dokterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
Weet wel dat ik blij was toen ik thuis weer kon eten want had wel trek toen ik wakker werd.
Ja ik vond het ook apart maar ik liep toch echt savonds om zes uur ofzo het ziekenhuis weer uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zul je geen 4,5 uur onder narcose hebben gelegen, dan laten ze je echt niet zo snel weer gaan
Ja tegen mij zeiden ze toen ja we kunnen toch niks meer nu en je moet thuis herstellen dus ga maar naar huis als je je goed voelt. Oke.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik persé moet blijven
Dat is toch alleen met amandelen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg dan altijd waterijsjes van de dokter
Is mij niet eens aangeboden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer had ik ze allebei, ging de ruggenprik als eerste, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig vanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Lol ze vroegen aan mij wil je narcose of ruggenprik. Ik zei “out out out!! Ik wil er niks van merken!”
Haha Solo nam dat toen mee voor me want had ik echt zin in maar was dat even niet meer gewend om zulke grote slokken te nemen dus ging er ook zo weer uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met amandelen?![]()
Bij mij kon er niet eens een cola light af. Moest mijn mama halen bij de automaat
Zal wel ergens in een dossier hebben gestaan ofzo, toen ik op de IC aan alle machientjes lag mocht ik niks eten, alleen af en toe een waterijsje, die meest basic staafjes die je zelf eerst moet invriezen. Dat vond ik toen helemaal fantastisch, zijn de lekkerste ijsjes die ik ooit op hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met amandelen?![]()
Bij mij kon er niet eens een cola light af. Moest mijn mama halen bij de automaat
Het pensioenleven?quote:
ieuw dimmiesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*stopt kilo spruitjesstampot naar binnen*
Heb je de 8 gehaald?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh had nog geen verzendbevestiging oid maar ze stonden net ineens voor de deur
Die foto van de bloemen op berkenhout afgedrukt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Good busy, dan heb je dat biertje wel verdiendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
51 minuten nog wat, dus eigenlijk best wel tevreden
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef essnhills het volgende:
zijn dat jouw gehaakte bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohh had nog geen verzendbevestiging oid maar ze stonden net ineens voor de deur
Die foto van de bloemen op berkenhout afgedrukt.
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag om 19:02
· Eindhoven, Noord-Brabant
Evening Run
Afstand
8,03 km
Tempo
6:24 /km.
Tijd
51m 27s
Aldus Strava/Garmin
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn dat jouw gehaakte bloemen?
Mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Van elke soort 1 bloem
Met de betekenis erbij. Dit geef ik als huwelijkscadeau
oh vet zegquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
Dit is de foto die ik hiervoor heb gebruikt
[ afbeelding ]
Ik ging de laatste keer 's avonds na de operatie op de afdeling in het ziekenhuis rondjes lopen, ben ik op een gegeven moment ook bijna knock-out gegaan en moest ik op mijn bed blijven liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Narcose
Voor die zooi je lichaam ook weer uit is.
Stoere mensen doen het zonder narcose.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Narcose
Vond het vanmorgen ook al heerlijk dat het iets frisser was. Mag op mijn vakantie ook wel zo zijn, kan ik lekker hele dag wandelenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
10 graden vannacht, heerlie de peerlie
Geen ervaring meequote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Narcose
Heb daar ook best lang last van gehad. Maar ja, wat moet dat moet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Narcose
Stoere mensen houden vooral zichzelf daarmee voor de gekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoere mensen doen het zonder narcose.
Ze gingen in m'n oog aan de gang.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoere mensen doen het zonder narcose.
Jep.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb daar ook best lang last van gehad. Maar ja, wat moet dat moet.
Ginger?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Heb wel altijd met standaard plaatselijke verdovingen (kaakchirurg, moedervlek weghalen etc) dat ik altijd dubbele dosis moet hebben
Heb ooit de oogchirurgie van een vriend op een scherm meegekeken, waar ze het hoornvlies optilden. Bleeghquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gingen in m'n oog aan de gang.
8km dusquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Wat heb je gelopen?
Ik maak me meer zorgen om de opiaten. Doe mij maar drie para en een ibu en dan bijt ik er wel doorheenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Narcose
Als je niet te erge pijn hebt die oxycodon weigeren, dat is echt teringzooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de opiaten. Doe mij maar drie para en een ibu en dan bijt ik er wel doorheen
ja lichaam opensnijden heb ik geen probleem omdat te zien maar ogen kijk ik ook liever nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit de oogchirurgie van een vriend op een scherm meegekeken, waar ze het hoornvlies optilden. Bleegh
Zeg je dat toch gewoon tegen zequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de opiaten. Doe mij maar drie para en een ibu en dan bijt ik er wel doorheen
Je moeder schreef die zwaarderen toch voor je voor?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendinquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bah.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit de oogchirurgie van een vriend op een scherm meegekeken, waar ze het hoornvlies optilden. Bleegh
quote:
Ja?quote:
Serieus? Nooit van gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja?Die hebben inderdaad meer verdoving nodig.
Ja een half opiaat. Niet die sterke shit als oxy en vicoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moeder schreef die zwaarderen toch voor je voor?
Mijn vader moest ook een keer iets met zijn oog. Wel verdoofd maar geen narcose.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je die niet wil gebruiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja een half opiaat. Niet die sterke shit als oxy en vico
Ja, huuuuu.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader moest ook een keer iets met zijn oog. Wel verdoofd maar geen narcose.
Zeiden ze "ja nu niet wegkijken of knipperen" en toen kwamen ze zo met zo'n mesje naar zijn oog
Hhuuuuquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader moest ook een keer iets met zijn oog. Wel verdoofd maar geen narcose.
Zeiden ze "ja nu niet wegkijken of knipperen" en toen kwamen ze zo met zo'n mesje naar zijn oog
Ik wist het welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Ginger dan toch een ander soort mens
Nja ben niet ginger ginger, meer half gingerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja?Die hebben inderdaad meer verdoving nodig.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Echt hequote:
Half zieltje?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja ben niet ginger ginger, meer half ginger
En dat heb ik vaker gehoord idd
Geef me dan gelijk maar een verwijzing voor PTSS behandelingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice ;9quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:12 schreef Haags het volgende:
ik ben echt INTENS aan het genieten van een bakje gezouten cashewnoten.
ginger beer is ook helemaal geen bierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En men zich maar afvragen waarom de zorgkosten de pan uit rijzen..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef me dan gelijk maar een verwijzing voor PTSS behandeling
En Ginger Spice?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ginger beer is ook helemaal geen bier
Dit is gewoon straight out of Saw gekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En men zich maar afvragen waarom de zorgkosten de pan uit rijzen..
Daar is de kruidigheid wel een beetje vanaf.quote:
Zijn het wel mensenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoed planquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we er eentje vangen en op de dorpsbrandstapel gooien, even kijken of ie in leven blijft
Gaat straks dat vuur uit en hebben we het koudquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we er eentje vangen en op de dorpsbrandstapel gooien, even kijken of ie in leven blijft
quote:
Hmm, goed punt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat straks dat vuur uit en hebben we het koud
Wel lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ginger beer is ook helemaal geen bier
Petje afquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mag ik eerst wat ledematen uitzoeken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gek meisjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok we zoeken er twee. Eentje mag jij je eerst op uitleven en de andere is ter vergelijk, om te kijken of het missen van ledenmaten nog enig effect heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik eerst wat ledematen uitzoeken?
Dag vriend. Slaap wel!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gek meisje![]()
Nou ik ga op de dorps-lakenstapel![]()
bis morgenfrüh
PIEEEEEEEEEERIJSquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oh jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok we zoeken er twee. Eentje mag jij je eerst op uitleven en de andere is ter vergelijk, om te kijken of het missen van ledenmaten nog enig effect heeft
Gewoon bonnetje aan een zwerver geven, heb je je goede daad voor vandaag weer gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
Ik heb 3 volle tassen statiegeld. Voel me nu net zo´n zwerver. Ga met veel schaamte dit inleveren hoor.
ik was laatst bij de ah. Stond er ook zo'n vent vuilniszakken vol in te leveren. Rond om die automaat lagen overal vuilniszakken en lege blikjes en flesjesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
Ik heb 3 volle tassen statiegeld. Voel me nu net zo´n zwerver. Ga met veel schaamte dit inleveren hoor.
Zo voel ik me ook altijd als ik meer dan één boodschappentas hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
Daar kunnen we wel goed in de massa op gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Naar Ierland? Gaan we naar de internationale gingerconvention.
Altijd leuk zo eentje voor je te hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
*rent*quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die doet het niet voor 22:00
Haags is een tokkiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
Ja teringbende ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was laatst bij de ah. Stond er ook zo'n vent vuilniszakken vol in te leveren. Rond om die automaat lagen overal vuilniszakken en lege blikjes en flesjes
man man man
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok we zoeken er twee. Eentje mag jij je eerst op uitleven en de andere is ter vergelijk, om te kijken of het missen van ledenmaten nog enig effect heeft
Oh, wie is de IT'er in het dorp die de software van deze mega moderne poort kan aanpassen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die doet het niet voor 22:00
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook altijd als ik meer dan één boodschappentas heb![]()
Eerlijk gezegd spaar ik het altijd een tijdje op omdat ik gewoon geen zin heb om in de rij te wachten...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Altijd leuk zo eentje voor je te hebben
quote:
Snel!quote:
Ik spaar ze altijd op en laat de boodschappen dan een keertje bezorgen zodat ik die flessen kan meegevenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef Haags het volgende:
Ik voel me altijd een alcoholist als ik alle lege wijnflessen wegbreng. En ik drink niet eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook altijd als ik meer dan één boodschappentas heb![]()
Jezus LTVDK!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar ze altijd op en laat de boodschappen dan een keertje bezorgen zodat ik die flessen kan meegeven
Ja is ook een optie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik spaar ze altijd op en laat de boodschappen dan een keertje bezorgen zodat ik die flessen kan meegeven
Dimmy van Rhijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dimmy van RhijnInb4 "wie?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet de zoon van godquote:
Jij koopt altijd pakken met drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bijna nooit blikjes en flesjes eigenlijk
Ik ook zelden, daarom kan ik het gewoon opsparen, 1 keer in het jaar laten ophalen kan primaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb bijna nooit blikjes en flesjes eigenlijk
Je moet pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij koopt altijd pakken met drinken?
Okee danquote:
Ik drink alleen water, thee en melkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij koopt altijd pakken met drinken?
Netjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink alleen water, thee en melk
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee dan
Succesvolle hardloopster van NL. De Blade babe, mist 2 onderbenen..
Marlou van Rhijn
Kan toch ook van de hele week zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een alcoholist als ik alle lege wijnflessen wegbreng. En ik drink niet eens
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dimmy van RhijnWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik heb een paar bierflesjes staan iddquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb nu een krat met lege flesjes bier. Daar doe ik tegenwoordig 5 maanden over. Maar hey, toch weer 3,90
Die heette dan ook gewoon van Rijn. Zij heeft er nog een h bij ...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik probeerde te bedenken wat voor verwijzing naar Rembrandt ik miste
Ohjaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heette dan ook gewoon van Rijn. Zij heeft er nog een h bij ...
Hahaha neequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond Solo daar ook vooraan?
Ik heb nog wel wat blikjes, drink zo weinig frisdrank dat een fles cola in de koelkast ook geen zin heeft omdat na een paar weken de prik wel weg isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een paar bierflesjes staan idd
Van toen mijn vader en oom mijn dak aan het isoleren waren
Wat drink je dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat blikjes, drink zo weinig frisdrank dat een fles cola in de koelkast ook geen zin heeft omdat na een paar weken de prik wel weg isAlleen zo matig dat je die blikjes tegenwoordig moet verzamelen, eerst kon je die gewoon weggooien
Ik zei het al eerder, vanaf half augustus ga je echt merken dat de avonden veel korter worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Donker als ik uit de sportschool kom, wat is dit nou weer voor iets raars
Winter is comingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
De zonnewendequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Water? En melk, thee en koffiequote:
Als er statiegeld op de dolce gusto cupjes zou zitten dan zijn wij nu schathemeltje rijk maat.quote:
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf oud wordtquote:
Faker dus, al die nummers waren door die blonde gezongenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Siobh%C3%A1n_Donaghy
Ja of niet want ik flikker die cupjes altijd gewoon in de klikoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Als er statiegeld op de dolce gusto cupjes zou zitten dan zijn wij nu schathemeltje rijk maat.
Nee hoor. Dit is juist de orginele bezetting.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Faker dus, al die nummers waren door die blonde gezongen
Ja me2quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of niet want ik flikker die cupjes altijd gewoon in de kliko
quote:
Ik vond haar toen al de aantrekkelijkste van de drie en ze is ook als enigste aantrekkelijk gebleven.quote:
Dat moet je toch lepelen en niet drinken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je toch vanzelf advocaat drinken?
Klopt maar deze stapte op voordat ze bekend werdenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is juist de orginele bezetting.
Ja ik scheid een hoop van mijn afval, maar die cupjes gaan opensnijden, leeglepelen en afspelen is me wat teveel gedoetjesquote:
Die vol tattoo's is vreselijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar toen al de aantrekkelijkste van de drie en ze is ook als enigste aantrekkelijk gebleven.
Net na Overload volgens mijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar deze stapte op voordat ze bekend werden
Ik zou samen met die Keisha ook wel een keertje chocolademelk brouwen, die jankt ook niet zo snel met haar negerbips.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik vond haar toen al de aantrekkelijkste van de drie en ze is ook als enigste aantrekkelijk gebleven.
Ja ze zat er in het begin in en nu weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt maar deze stapte op voordat ze bekend werden
Ik spuit ze altijd wel even leeg in de gootsteen. Maar komt ook na de ervaring dat mijn vuilniszak was doorgebrand nadat ik hem te snel erin gegooid hadquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik scheid een hoop van mijn afval, maar die cupjes gaan opensnijden, leeglepelen en afspelen is me wat teveel gedoetjes
Zit je al half in een bejaardentehuis ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je toch lepelen en niet drinken?
Ik las echt eerst alleen die eerste zin en toen dacht ik waar gaat dit over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spuit ze altijd wel even leeg in de gootsteen. Maar komt ook na de ervaring dat mijn vuilniszak was doorgebrand nadat ik hem te snel erin gegooid had
Ja ik wilde nog hihaho of huehuehue achter spuiten zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las echt eerst alleen die eerste zin en toen dacht ik waar gaat dit over.
Ik heb gewoon een bakje naast de DG machine staan waar ik ze eerst ingooi en als die vol is dan gaat het in de prullenbakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spuit ze altijd wel even leeg in de gootsteen. Maar komt ook na de ervaring dat mijn vuilniszak was doorgebrand nadat ik hem te snel erin gegooid had
Nee want ik eet geen advocaatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je al half in een bejaardentehuis ofzo
Nee ik eet meestal de thee en drink het koekjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik drink geen thee met een koekje.
Zin in etenquote:
Bij mijn thee na het eten 's avonds heb ik meestal een stukje chocolade, geen koekjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
En ik drink geen thee met een koekje.
PFEFFERMINZ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn thee na het eten 's avonds heb ik meestal een stukje chocolade, geen koekje
Al veel te lang niet opquote:
Geen idee, die leek een beetje bozig eerderquote:
Jaquote:
Kon er niet echt wat van maken tbh.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, die leek een beetje bozig eerder
Nee iddquote:
Oh je ging het over politiek?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, die leek een beetje bozig eerder
Dat heb ik wel vakerquote:
Veel anders kan ik er niet van maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende ook geweest
Ik moest lachen om een van haar reactiesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:56 schreef Ama het volgende:
Ik heb Nova een vrolijk gedichtje laten maken voor @:ettovanbelgie
Beetje van beiden maar in dit geval ging het over Ettoquote:
Ik ook hahaha.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een van haar reacties
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, ik zweet me de pleuris. Afkickverschijnselen van het niet meer aan hebben van de airco denk ik
* Nattekat holt de douche in
Echt, ik kan niet meer in het geheim flexen zonder dat iemand het door heeftquote:
You outflexed yourself with flexingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, ik kan niet meer in het geheim flexen zonder dat iemand het door heeft
Ga je in de states de Wahlburger proberen??quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You outflexed yourself with flexing
Nee, wel de Mudman Burgerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je in de states de Wahlburger proberen??
Zegt mij natuurlijk niks. Van de Wahlburger wist ik het alleen omdat ik laatst iets voorbij zag komen op de Socials...quote:
Zijn volgens mij maar 2 of 3 restaurants van in het noordwesten. Paar jaar terug daar een burger op en dat was puur genotquote:
Pohquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn volgens mij maar 2 of 3 restaurants van in het noordwesten. Paar jaar terug daar een burger op en dat was puur genot![]()
[ afbeelding ]
Mijn douche na het lopen was ook prima jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Sportschool after-douche beste douche
Gezelligquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:58 schreef mschol het volgende:
er hebben hier wat mensen te diep in het glaasje gekeken
quote:
ik heb al dagen al mn raampjes openquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Had net alle ramen even opengegooid, maar het is best frisjes
Ja een kiepkantel raam heb ik altijd openstaan in de nacht. Overdag twee, maar nu heb ik ze op kantel staan. ALs het wat warmer is staan ze helemaal open. Ik heb best grote kiepkantel ramen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al dagen al mn raampjes open
ik heb bijna alleen van die smalle klepramen dus moet ze wel open zetten om het een beetje te laten doorluchtenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een kiepkantel raam heb ik altijd openstaan in de nacht. Overdag twee, maar nu heb ik ze op kantel staan. ALs het wat warmer is staan ze helemaal open. Ik heb best grote kiepkantel ramen.
Ik heb wel de achterdeur helemaal openstaan.
Boven staan wel alle ramen wijd open.
Morguh Kwiwiquote:
Morguh, mooi kudt is datquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Slecht geslapen.
O dat is niet lekker, had ik voor de renovatie ook, gewoon zo raampje boven het raam wat je een kleinstukje opkon zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb bijna alleen van die smalle klepramen dus moet ze wel open zetten om het een beetje te laten doorluchten
ik heb 1 normaal raam dat alleen open kan (geen kiepfunctie)
maar die zit in mn hobbykamer en kan ivm plaatsing balkonset eigenlijk niet open
dat is fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kwiwi
[..]
Morguh, mooi kudt is dat
Hopelijk heb je een rustige dag vandaag.
[..]
O dat is niet lekker, had ik voor de renovatie ook, gewoon zo raampje boven het raam wat je een kleinstukje opkon zetten.
Nu heb ik zowel aan de voor als aan de achterkant een groot raam wat ik lekker opkan zetten. Zelfs in de kiepstand komt we veel frisse lucht naar binnen
Dat heb ik hier ook ervaren: een klepraam bij de douchecel dat vervangen werd door een rooster. Ik vind het geen succes. Een klepraam is veel effectiever, nu moet ik bij het douchen altijd de centrale afzuiger aanhebben om de waterdamp af te voeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is fijn
hier komt aan de voorkant de helft van de klepramen te vervallen voor een rooster en aan de achterkant raak ik er volgens mij ook 1 kwijt voor een rooster
dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat werken.
ik vrees een beetje dat ik een stikbenauwd huis ga krijgen,maar alles voor de verduurzaming i guess
met een beetje geluk kan ik dan een afzuiging aanzetten in de badkamer, die heb ik nu niet en ook geen raam ofzo,alleen een gat van de centrale afzuiging , maar dat doet niet veel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook ervaren: het kiepraam bij de douchecel dat vervangen werd door een rooster. Ik vind het geen succes. Een kiepraam is veel effectiever, nu moet ik bij het douchen altijd de centrale afzuiger aanhebben om de waterdamp af te voeren.
Ja, waardeloos. En de badkamerdeur kan ook niet open, want dan krijg je de waterdamp op de overloop en dus in je huis, en gaat de rookmelder af.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:50 schreef mschol het volgende:
[..]
met een beetje geluk kan ik dan een afzuiging aanzetten in de badkamer, die heb ik nu niet en ook geen raam ofzo,alleen een gat van de centrale afzuiging , maar dat doet niet veel.
maar ik heb een verlaagd plafond dus de geadverteerde modellen passen dan niet ofzo, dus zal wel een normale afzuiging blijven zonder extra ventillator
Ja dat verduurzamen is voor de winter wel fijn maar in de zomer is het echt een hel. De warmte is het huis bijna niet uit te krijgen. Wat dat betreft is het wel een voordeel als je heel vroeg wakker bent, je kan dan altijd wel je huis een of twee graden lager krijgen door alles open te gooienquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is fijn
hier komt aan de voorkant de helft van de klepramen te vervallen voor een rooster en aan de achterkant raak ik er volgens mij ook 1 kwijt voor een rooster
dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat werken.
ik vrees een beetje dat ik een stikbenauwd huis ga krijgen,maar alles voor de verduurzaming i guess
daar heb ik gelukkig geen last van, dus dat werkt maar dan wordt mn badkamer weer zo fris als ik uit de douche stapquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En de badkamerdeur kan ook niet open, want dan krijg je de waterdamp op de overloop en dus in je huis, en gaat de rookmelder af.
Klopt, ze hebben h ier in de keuken het klapraam veranderd voor zo rooster. Die doen bijna nietsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook ervaren: een klepraam bij de douchecel dat vervangen werd door een rooster. Ik vind het geen succes. Een klepraam is veel effectiever, nu moet ik bij het douchen altijd de centrale afzuiger aanhebben om de waterdamp af te voeren.
Heb toevallig twee maanden geleden gevraagd aan de woningbouw of ik een airco mocht plaatsten. Helaas mocht nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:56 schreef mschol het volgende:
als het allemaal te erg wordt dan ga ik naderhand serieus een airco overwegen, maar moet ik de vve wel zover krijgen dat ik een buitenunit op mn balkon mag plaatsen
Dat is met warm weer niet echt fijn, sowieso niet fijn. Ik lucht iedere dag ook in de winter gaat een kwartier lang de ramen even open, en in de nacht op de kiepstandquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier ook niet echt ramen die open kunnenalleen op de slaapkamer.
Heb je wel ARKO?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toevallig twee maanden geleden gevraagd aan de woningbouw of ik een airco mocht plaatsten. Helaas mocht niet
Hoi hoiquote:
gewoon een nee of ook nog met een goede reden?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb toevallig twee maanden geleden gevraagd aan de woningbouw of ik een airco mocht plaatsten. Helaas mocht niet
Nee doeiquote:
Wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En de badkamerdeur kan ook niet open, want dan krijg je de waterdamp op de overloop en dus in je huis, en gaat de rookmelder af.
M'n slaapkamerraam staat eigenlijk altijd open wanneer ik thuis ben. Al is het maar een kiertje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is met warm weer niet echt fijn, sowieso niet fijn. Ik lucht iedere dag ook in de winter gaat een kwartier lang de ramen even open, en in de nacht op de kiepstand
Dimmydebimmyquote:
Heb jij geen raam in je woonkamer?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar een raampje in de woonkamer was fijn geweest.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar een raampje in de woonkamer was fijn geweest.
Succes straks prinsesjequote:
ultieme zolderkamerfokkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij geen raam in je woonkamer?
zonde van de ijskastquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:28 schreef Karzai het volgende:
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan
Alleen een balkondeur maar die zet ik liever niet open 's nachtsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij geen raam in je woonkamer?
Kan die niet op een kier? Of is dat alsnog inbraak gevoelig?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen een balkondeur maar die zet ik liever niet open 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |