SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
2-3 uur onder zeilquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou succes dan maar. is het een lange operatie?
Narcose voelt alleen niet als slaapquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo; betere slaap ga je niet krijgen.
Dat is een zorg voor als je weer wakker bentquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Narcose voelt alleen niet als slaap
quote:
Ik vond het absoluut niet chill afgelopen keer. Ik ging mentaal en lichamelijk in gevecht met de narcose en toen ik weer bij kwam was een soort ijswater schrikreactiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bekijk het zo; betere slaap ga je niet krijgen.
Dan zul je geen 4,5 uur onder narcose hebben gelegen, dan laten ze je echt niet zo snel weer gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik mocht drie uur later wel weer naar huis. Voelde me ook wel gewoon top (zo ver ik me goed voelde toen die tijd) eigenlijk toen narcose was uitgewerkt.
Ik snap ook niet waarom ik persé moet blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik mocht drie uur later wel weer naar huis. Voelde me ook wel gewoon top (zo ver ik me goed voelde toen die tijd) eigenlijk toen narcose was uitgewerkt.
Ik kreeg dan altijd waterijsjes van de dokterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef Ama het volgende:
Weet wel dat ik blij was toen ik thuis weer kon eten want had wel trek toen ik wakker werd.
Ja ik vond het ook apart maar ik liep toch echt savonds om zes uur ofzo het ziekenhuis weer uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zul je geen 4,5 uur onder narcose hebben gelegen, dan laten ze je echt niet zo snel weer gaan
Ja tegen mij zeiden ze toen ja we kunnen toch niks meer nu en je moet thuis herstellen dus ga maar naar huis als je je goed voelt. Oke.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik persé moet blijven
Dat is toch alleen met amandelen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg dan altijd waterijsjes van de dokter
Is mij niet eens aangeboden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg dan altijd waterijsjes van de dokter
Laatste keer had ik ze allebei, ging de ruggenprik als eerste, daar merkte ik eigenlijk vrij weinig vanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Lol ze vroegen aan mij wil je narcose of ruggenprik. Ik zei “out out out!! Ik wil er niks van merken!”
Haha Solo nam dat toen mee voor me want had ik echt zin in maar was dat even niet meer gewend om zulke grote slokken te nemen dus ging er ook zo weer uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met amandelen?![]()
Bij mij kon er niet eens een cola light af. Moest mijn mama halen bij de automaat
Zal wel ergens in een dossier hebben gestaan ofzo, toen ik op de IC aan alle machientjes lag mocht ik niks eten, alleen af en toe een waterijsje, die meest basic staafjes die je zelf eerst moet invriezen. Dat vond ik toen helemaal fantastisch, zijn de lekkerste ijsjes die ik ooit op hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met amandelen?![]()
Bij mij kon er niet eens een cola light af. Moest mijn mama halen bij de automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |