Als iedereen alleen kijkt wat jij kijkt zou het ook beangstigend worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou me god niet weten waarom ik filmpjes van stuktv zou willen bingewatchen
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Als iedereen alleen kijkt wat jij kijkt zou het ook beangstigend worden.
De mannen van Stuk zijn onvervangbaar. Talpa heeft het merk/concept StukTV gekocht maar zonder Giel, Thomas en Stefan is het niks meer. Ik ben wel benieuwd wat ze er nu mee gaan doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen Jachtseizoen van StukTV.
Maar ik vroeg me ook al eens af hoe lang ze nog met dit concept konden doorgaan.
Misschien kunnen ze een nieuwe show bedenken waarbij ze 3 opvolgers zoeken voor het kanaal.
Dat mag je vinden maar je moet niet vergeten hoe ongelofelijk populair StukTV zo rond 2015 was. Zij waren de grootste Nederlandse YouTube sterren voor met name kinderen en tieners. Hun video's zijn in totaal zo'n 500 miljoen keer bekeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb het altijd bijzonder oncharismatische types gevonden. Jachtseizoen vond ik wel leuk overigens.
Ik betwist hun succes of kwaliteiten ook niet hoor. Hoogstwaarschijnlijk is het gegeven dat ik ze niet charismatisch vind eerder een indicatie van mijn leeftijd dan van wat anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:01 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar je moet niet vergeten hoe ongelofelijk populair StukTV zo rond 2015 was. Zij waren de grootste Nederlandse YouTube sterren voor met name kinderen en tieners. Hun video's zijn in totaal zo'n 500 miljoen keer bekeken.
Dat is nog steeds leuker dan s'avonds met een uitgezakt wijf en verwende kids thuis op de bank te zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:37 schreef vacuum1 het volgende:
De mannen van Stuk zijn inmiddels in de 30 en gaan 's nachts inbreken in pretparken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |