SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja weet je wat nou grappig is? De enige reis waar ik niet tegenop keek was die met jou en Liesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Beetje wel. Het is toch buiten je comfort zone. Maar meestal kijk ik er gewoon naar uit wel
![]()
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij komt het besef van vakantie altijd op de tweede of zelfs derde dag ofzo. Daarvoor is er totaal geen voorpret oid, gewoon het normale leef.
Alleen de OS was een uitzondering, maar dat kwam doordat ik er al een week mee bezig was.
Goed hoor jongen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
Het google zet het licht eens aan.
Kunnen we binnenkort weer zeggen op dit tijdstip @:dr_flash
Moet je ook maar net weten dat ik dat goed kan natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet je wat nou grappig is? De enige reis waar ik niet tegenop keek was die met jou en LiesWant alles was al door jou uitgezocht, hoefde alleen maar mee te hobbelen. Heerlie de peerlie
Normaal ben ik degene die alles regelt en uitzoekt, en bovenop een drukke baan en andere dingen is dat vaak net wat teveel.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Kaarsjes weer aan genot.
Ja niet nu maar over twee maanden ofzo.
Ik had natuurlijk al over je legendarische boekjes gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook maar net weten dat ik dat goed kan natuurlijk
Is gewoon autisme hoor, als je zwembad 10 cm te leeg is of die ene kroeg met lauw buffelbier dicht is raak je van de leg, dat is juist zo onrustig als een bijennest in je kop.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik niet
Zo ben ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, ik vond hem grappighij was heel random
Ik kan beidenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik niet
Is omdat het niet chill is, de wereld wilde ons voor je post vol leugens behoeden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ja godver. Hele post uitgetikt waarom reizen zo chill is, wil ik ''m posten. Weg![]()
De wereld haat mij
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is omdat het niet chill is, de wereld wilde ons voor je post vol leugens behoeden.
Is goed professortje.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon autisme hoor, als je zwembad 10 cm te leeg is of die ene kroeg met lauw buffelbier dicht is raak je van de leg, dat is juist zo onrustig als een bijennest in je kop.
Ik dacht altijd dat jij het wel leuk vond.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is omdat het niet chill is, de wereld wilde ons voor je post vol leugens behoeden.
Britneypack.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Wat moet je allemaal meenemen voor nachtje ziekenhuis?
Dingsels waar je niet zo snel aan denkt?
Een bed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Met een oplader, tandenborstel en tandpasta en nachtkleding kom je al een eind. En ondergoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Joh laatste keer dat US op reis was was naar Benidorm met zijn ouders dus lekker negerenquote:
Comfy kleding en sokken, telefoon, oplaadkabel, toilettas (föhn indien nodig), boek of iets anders om je bezig te houden, oordopjes in geval van snurkende buren..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Pen en papier om dingen op te schrijven die je de volgende keer niet moet vergeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Comfy kleding en sokken, telefoon, oplaadkabel, toilettas (föhn indien nodig), boek of iets anders om je bezig te houden, oordopjes in geval van snurkende buren..
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:42 schreef kwiwi het volgende:
Oh en slippers ofzo om op rond te wandelen, die kun je makkelijk aan doen.
Mensen als jij zijn de reden dat ik privé ligquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
Als ik ooit in het ziekenhuis kom ga ik mijn buren wel keihard trollen met allerlei kut grapjes.
Kun je beter op de afdeling gynaecologie doenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
Als ik ooit in het ziekenhuis kom ga ik mijn buren wel keihard trollen met allerlei kut grapjes.
Oh ja goeiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Oordopjes en oogmaskertje, iets om jezelf mee te vermaken
Dat is echt een kutbaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je beter op de afdeling gynaecologie doen
Shampoofles gevuld met wijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Op de afdeling oncologie roepen of er nog iemand naar de kapper moet zal ook niet heel erg lekker opgevat worden vermoed ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soms zie je gewoon het einde van de tunnel niet meer
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shampoofles gevuld met wijn?
Krijg je spijt als haren op je hoofd vanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Op de afdeling oncologie roepen of er nog iemand naar de kapper moet zal ook niet heel erg lekker opgevat worden vermoed ik..
how to survive in the hospitalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En verder natuurlijk het gebruikelijke he. Astronautencrackers, instant-vuurmaker, rubberboot, lawinepijlen. The works.
Niet iedereen verliest z'n haar grapjurkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Op de afdeling oncologie roepen of er nog iemand naar de kapper moet zal ook niet heel erg lekker opgevat worden vermoed ik..
Behalve dat dat onder geen enkele omstanigheid iets normaals is om te roepen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom moet je eigk naar het z'huis?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja moet ook mijn journal meenemen natuurlijk
met Harmen Siezen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja moet ook mijn journal meenemen natuurlijk
gebroken pootje wordt geopereerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom moet je eigk naar het z'huis?
Stertke maat!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gebroken pootje wordt geopereerd
die van het 8 uur journaal ooit vroegerquote:
En da hoefde nie zijje zequote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
gebroken pootje wordt geopereerd
een A-team plaatje?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Plaatje erin, kraakbeen herstellen.
En dan mag ik uit het gips
Nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer mag het fok!support-team op bezoek komen?![]()
noraly beyer misschien dat ze die kentquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
generatiekloof @:Nizno
![]()
![]()
Da's drie keer meer dan The A-team.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven mss drie keer het 8 uur journaal gezien
Ik keek vroeger heel vaak de A-team met mijn pa.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's drie keer meer dan The A-team.
Goenavond.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven mss drie keer het 8 uur journaal gezien
Ja dat zal haast wel ja. Die wordt geen 200 natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Hannibal is ook al ruim 30 jaar de pijp uit hé
Nou ja, hij is slechts 66 geworden zie ik net.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal haast wel ja. Die wordt geen 200 natuurlijk
daar maken ze zich op RTL5 niet druk om, die loven het nog steeds when a plan comes togetherquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Hannibal is ook al ruim 30 jaar de pijp uit hé
https://www.tvgids.nl/sport/uefa-champions-league-play-offquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
@:karzai @:bomenverzameling is er nog voetjebal op tv vanavond?
popcorn vermaak,meer nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
Die film the a team was zoooooo slecht ook hé
Enige grappige was dat het team Murdock ging bevrijden uit dat gesticht en in 3D door die muur heen reed met het busje.
Oh niet gezien. Weet wel dat die hele cast een keertje naar Nederland kwam en dat toen het halve land in rep en roer was. Maar tegenwoordig is een concertje van vrouwtje Taylepel waarschijnlijk veel overdrevener.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
Die film the a team was zoooooo slecht ook hé
Enige grappige was dat het team Murdock ging bevrijden uit dat gesticht en in 3D door die muur heen reed met het busje.
wat heb je gesnoven?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
In 1823 tijdens de Tweede Wereldoorlog haalden de Nazi's per ongeluk een ruimteschip naar beneden. Dit ruimteschip stortte neer in de Bijlmer en de aliens zijn daar ontsnapt uit de klauwen van de Romeinen. Deze groep marsmannetjes noemen zichzelf de Marshmellows, maar wij noemen ze: The A-Beam
Poh Nostalgie
Ik zou nog even voor een paar nachtjes meer spullen meenemen naar die kliniek van je.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
In 1823 tijdens de Tweede Wereldoorlog haalden de Nazi's per ongeluk een ruimteschip naar beneden. Dit ruimteschip stortte neer in de Bijlmer en de aliens zijn daar ontsnapt uit de klauwen van de Romeinen. Deze groep marsmannetjes noemen zichzelf de Marshmellows, maar wij noemen ze: The A-Beam
Poh Nostalgie
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Weet wel dat die hele cast een keertje naar Nederland kwam en dat toen het halve land in rep en roer was. Maar tegenwoordig is een concertje van vrouwtje Taylepel waarschijnlijk veel overdrevener.
Jaaaaaaaaa feestquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:23 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal het zit erop![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoho, ik moet eerst nog door 2 kut periodes van flink ouder worden in mijn leven (44 en 60 jaar)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als fok over 20 jaar nog bestaat wordt dit langzaam de pensionado slow chat
We zullen je bijstaan in deze moeilijke tijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:34 schreef Haags het volgende:
[..]
hoho, ik moet eerst nog door 2 kut periodes van flink ouder worden in mijn leven (44 en 60 jaar)
EN anders wordt het dat wat eerder, en ook niet "langzaam".quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hebben we allemaal rollatorsmileys nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een dotje.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Kijk nou @:bitterbal @:essnhills @:ltvdk![]()
![]()
![]()
Een ontnieter omdat ik toen daar op kantoor gedeelte chef ontnieter ben benoemdquote:
Zallummetcroissantsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een ontnieter omdat ik toen daar op kantoor gedeelte chef ontnieter ben benoemd![]()
Maar zondag gaan we uit eten en dan word ik getrakteerd
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Kijk nou @:bitterbal @:essnhills @:ltvdk![]()
![]()
![]()
Nee ik ook niet. Hoop dat het snel bedtijd wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof niet dat ik ergens zin in heb vanaaf
Lekker vrij nuquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Ja wel echt getroffen hier met de collega’s
Die gaan daarna nog een keer uit eten omdat je nu eindelijk weg bentquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Ja wel echt getroffen hier met de collega’s
Mastur?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ik zweer mijn halve X algo is tegenwoordig beren![]()
Bal heeft geen nuts, dus die hoeft zich geen zorgen te maken om dit scenario.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met je pensioen @:bitterbal !!! Geniet van de wc slangen![]()
Hoe weet jij wat Bal heeft hangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal heeft geen nuts, dus die hoeft zich geen zorgen te maken om dit scenario.
Maar wel een erwtjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal heeft geen nuts, dus die hoeft zich geen zorgen te maken om dit scenario.
Ja die is wel lulligquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met je pensioen @:bitterbal !!! Geniet van de wc slangen![]()
Huhquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha daar is buurman Hans weer. Als de bliksem het slaapkamerraam dicht kunnen doen
Ben vandaag aan het vastenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat Bal heeft hangen?
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook weer zin in foute kerstfilms kijken?
Hans van Get ze Flammenwerfer.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
Hebben jullie ook weer zin in foute kerstfilms kijken?
Alleen water en thee drinken, de hele dagquote:
Ja das heel leuk maar voordat ik dat deed gebeurde er geen zak en sinds ik hier mee bezig ben ga ik wél vooruitquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je, eten is gezond
Waaromquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen water en thee drinken, de hele dag
Ik heb het niet over vieren. Ik vind kerstfilms gewoon leuk.quote:
jeetje ik vind het wel sterk dat je het zolang volhoudquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen water en thee drinken, de hele dag
WAT ZEGGIEquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, stop maar weer met die herrie.
Als onderdeel van het darmen fixen gebeuren zodat ik hopelijk weer wat herstel van Long Covidquote:
Mag ik ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies op tijd. Ik ga net de Vlinders opwarmen
Maar het is geen donderdagquote:
Effect zien is erg motiverendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje ik vind het wel sterk dat je het zolang volhoud
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar vandaag is het hier maar 18/19 graden en morgen weer warmer.Ja wel een stuk prettiger nu, vannacht lekker onder de dekens kunnen slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Trekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
Karzai post even foto van eten tussendoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:13 schreef Ama het volgende:
Karzai post even foto van eten tussendoor.
Bohhhquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel een stuk prettiger nu, vannacht lekker onder de dekens kunnen slapen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar vandaag is het hier maar 18/19 graden en morgen weer warmer.pfoeh het duurt ook nu wel een eeuwigheid, ik zou er moedeloos van worden, je bent heel sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt sowieso lang. Ben ook alweer ruim 2 jaar ziekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
pfoeh het duurt ook nu wel een eeuwigheid, ik zou er moedeloos van worden, je bent heel sterk
Wat voor snaaiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar even wat snaai in de AF gestompt
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja das heel leuk maar voordat ik dat deed gebeurde er geen zak en sinds ik hier mee bezig ben ga ik wél vooruit
Lekker met de meiden hard gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij gaan nog lang niet dood![]()
Er is steeds meer onderzoek dat aantoont dat intermittent fasting heel goed is voor je lijfquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh jeetjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening als het leven ooit zo raar loopt dat we elkaar tegenkomen in een karaoke bar dan gaan we dit liedje zingen.
En even veel dat het juist slecht is. Dat soort onzin moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is steeds meer onderzoek dat aantoont dat intermittent fasting heel goed is voor je lijf
quote:
Dat is bijna een complete maaltijd johquote:
Nah ik volg wel dat wat de fitte en gezonde mensjes doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En even veel dat het juist slecht is. Dat soort onzin moet je niet serieus nemen.
Als daar een paar shotjes tequila bij gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf je toch wel na een paar wijntjes.
Oh jeetje zing je dan nog wel het juiste liedje?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als daar een paar shotjes tequila bij gaan![]()
Mensen uit Soedan zijn toch ook doodnormaal en daar doen ze niet anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En even veel dat het juist slecht is. Dat soort onzin moet je niet serieus nemen.
ja die maaltijdsalade was het toch nog niet helemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is bijna een complete maaltijd joh
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jeetje zing je dan nog wel het juiste liedje?
Ik ben fit en gezond en doe niet aan dat soort onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik volg wel dat wat de fitte en gezonde mensjes doen.
Gewoon 16/8.
"Kom pak je lasso maar ... "quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jeetje zing je dan nog wel het juiste liedje?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben fit en gezond en doe niet aan dat soort onzin
Bij je dinnetje gecheckt?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben mijn favoriete string kwijt #tmi
Als het helpt dan helpt het, wat is de wetenschappelijke gedachte erachter eigenlijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Voor mij werkt dit een stuk beter. En ik ben niet de enige patiënt die verbetering ziet met vasten.
"Kom pak je verontschuldigingen voor het koloniale verleden en het daaruit vloeiende leed maar ..."quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dit kan echt niet meer in 2024
Ik had het over die influencers en dergelijke die daarmee kliks verkopen aan mensen waar anders niets mee aan de hand is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Voor mij werkt dit een stuk beter. En ik ben niet de enige patiënt die verbetering ziet met vasten.
"Vee Oo Cee'ers en tot slaaf gemaakten"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kom pak je verontschuldigingen voor het koloniale verleden en het daaruit vloeiende leed maar ..."
Bekt toch wat minder lekker
VOC had weinig van doen in de Americas hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Vee Oo Cee'ers en tot slaaf gemaakten"
WIC danquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
VOC had weinig van doen in de Americas hoor
Die kwamen er alleen maar om wortels op te graven en door te kweken tot ze oranje warenquote:
Mwa die hebben ook flink wat slaven naar noord- en Zuid Amerika gebrachtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er alleen maar om wortels op te graven en door te kweken tot ze oranje waren
Ja was gewoon goeien handel, maar die waren tenminste al resistent tegen de westerse virussen itt de meeste indianenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa die hebben ook flink wat slaven naar noord- en Zuid Amerika gebracht
Je bent dit jaar al 3 keer ziek geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben fit en gezond en doe niet aan dat soort onzin
Zelfs Olympische atleten zijn niet immuun voor wat er in de Seine zat.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent dit jaar al 3 keer ziek geweest.
Of om lijken op te graven voor onze suikers.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kwamen er alleen maar om wortels op te graven en door te kweken tot ze oranje waren
Lang verhaal:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het helpt dan helpt het, wat is de wetenschappelijke gedachte erachter eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lang verhaal:Dankie san, daar was ik benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je zo'n lap tekst op je telefoon getypt johquote:
Kleine vingersquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n lap tekst op je telefoon getypt joh
Bij mij zouden er sowieso 25 typo's in zittenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n lap tekst op je telefoon getypt joh
Jij weet straks niet meer hoe een normaal toetsenbord werktquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleine vingers
En skills
Als je alles op je telefoon doet went het vanzelf
Moet ik eerst weer op typlesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij weet straks niet meer hoe een normaal toetsenbord werkt
Hoe kom je aan dit cijfer?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat kan nooit dat je geen probiotica hebt in je darmen, 1,5 kg aan bacteriën en geen nuttige darmbacterie?
Op dat gebied wordt er zoveel gezelf dokterd door zelfbenoemde experts.
Maar regelmatig een maaltijd overslaan en wat vaker een lege maag hebben is wel goed ja.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het over die influencers en dergelijke die daarmee kliks verkopen aan mensen waar anders niets mee aan de hand is.
vandaar deze uitspraak in het algemeenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik reageerde dan ook weer hier op:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
vandaar deze uitspraak in het algemeen
Wel bij de les blijvenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik volg wel dat wat de fitte en gezonde mensjes doen.
Gewoon 16/8.
ik weiger gewoon om zo'n lap tekst te typen dus heb 0 typo'squote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij mij zouden er sowieso 25 typo's in zitten
Geen hoofdletter aan het begin van een zin, geen komma voor 'dus'quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger gewoon om zo'n lap tekst te typen dus heb 0 typo's
stond anders onder deze quotequote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
kortom je bent weer lekker irritant aan het generaliserenquote:
das geen typoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen hoofdletter aan het begin van een zin, geen komma voor 'dus'
Dat was weer voor ik wist waar het over ging. Ik wist al dat er medisch wel een goede reden voor kan zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
je reactie
[..]
stond anders onder deze quote
[..]
kortom je bent weer lekker irritant aan het generaliseren
ik zoek geen ruzie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was weer voor ik wist waar het over ging. Ik wist al dat er medisch wel een goede reden voor kan zijn.
Wat ben je ruzie aan het zoeken?
honkie tonkie pianissie op je sinaasappelkissie tel maar verder als maar verderquote:
das op tijd... drukke dag?quote:
Toch heb je ruzie. Je moet die eerste post in een andere context lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zoek geen ruzie.
je moet gewoon eens leren om niet meteen baf ergens tegen in te gaan voor je weet waar het over gaat
ik las het. lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt onwijs druk weer. Maar het zit er op. Dit was de laatste dag
Vroeger had je de NOS en wist je precies wat de waarheid was, nu sprokkelt iedereen en zijn moeder zelf maar wat informatie bij elkaar op internet en vinden ze zichzelf deskundige.quote:
Uhh nu al? Lijkt me idd een gevalletje garantiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:13 schreef bitterbal het volgende:
mijn oplader van de deck was gesneuveld dus heb een nieuwe gekocht bij bol.com maar die is veel groter. Heb een verzoek gedaan bij steam voor een nieuwe oplader. Weet niet of dat onder de garantie valt
ohhh morgen de operatie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ben zo moe, maar wil nog niet slapen want moet tot 24 uur wakker blijven want dan mag ik voor het laatst iets eten
ja ineens is die er mee gestoptquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhh nu al? Lijkt me idd een gevalletje garantie
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Het waren zes hele mooie dagen"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een dagje vastenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ben zo moe, maar wil nog niet slapen want moet tot 24 uur wakker blijven want dan mag ik voor het laatst iets eten
Ik denk dat dat in het geval van dimmy een heel slecht idee isquote:
Hangry Dimmyquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in het geval van dimmy een heel slecht idee is
Dat wordt een gevalletje Snickers reclame
Alsof je er dan niet alsnog om half 8 al uit bentquote:
Gok ik, maar heb het ooit geweten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit cijfer?
ja maar das anders :pquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je er dan niet alsnog om half 8 al uit bent
Vaak zat gedaan hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in het geval van dimmy een heel slecht idee is
Dat wordt een gevalletje Snickers reclame
Aah bron RIVMquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gok ik, maar heb het ooit geweten.
quote:.Blum HE. The human microbiome. Adv Med Sci. 2017;62:414-420.
nou succes dan maar. is het een lange operatie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
De BFF komt ‘s avonds langs met sushi
Dit duurt iig wel langquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou succes dan maar. is het een lange operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |