SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja weet je wat nou grappig is? De enige reis waar ik niet tegenop keek was die met jou en Liesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Beetje wel. Het is toch buiten je comfort zone. Maar meestal kijk ik er gewoon naar uit wel
![]()
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij komt het besef van vakantie altijd op de tweede of zelfs derde dag ofzo. Daarvoor is er totaal geen voorpret oid, gewoon het normale leef.
Alleen de OS was een uitzondering, maar dat kwam doordat ik er al een week mee bezig was.
Goed hoor jongen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
Het google zet het licht eens aan.
Kunnen we binnenkort weer zeggen op dit tijdstip @:dr_flash
Moet je ook maar net weten dat ik dat goed kan natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja weet je wat nou grappig is? De enige reis waar ik niet tegenop keek was die met jou en LiesWant alles was al door jou uitgezocht, hoefde alleen maar mee te hobbelen. Heerlie de peerlie
Normaal ben ik degene die alles regelt en uitzoekt, en bovenop een drukke baan en andere dingen is dat vaak net wat teveel.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Kaarsjes weer aan genot.
Ja niet nu maar over twee maanden ofzo.
Ik had natuurlijk al over je legendarische boekjes gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook maar net weten dat ik dat goed kan natuurlijk
Is gewoon autisme hoor, als je zwembad 10 cm te leeg is of die ene kroeg met lauw buffelbier dicht is raak je van de leg, dat is juist zo onrustig als een bijennest in je kop.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik niet
Zo ben ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, ik vond hem grappighij was heel random
Ik kan beidenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat boekjes maken wat ik doe, en alles helemaal de moeder uitzoeken, ook een soort controlezucht en daarmee coping mechanism is. Je hebt mensen die kopen een ticket, stappen in en zien het daar wel. En als ze weer thuis komen, hebben ze geen idee waar ze geweest zijn als ze het op de kaart moesten aanwijzen. Zo'n mens ben ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |