SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet hoe heet het kan worden in Nevada? En met nul natuurlijke beschutting?
Welja, zet de grens nog wat meer open.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wat minder efficiëntiemanagers en wat meer verpleegkundigen aannemen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, geen wonder dat het opstroopt na Burning Man. Ze moeten allemaal samenvoegen naar één baan.![]()
![]()
Zonnetje schijnt wel mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:38 schreef essnhills het volgende:
Vandaag maar 18/19 graden
Vandaag maar vasten dan
@:CherryLips weer hele week overhoop
quote:
ooooh was jij op dat festivalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen festival al zwaar zatAl dat asfalt (want op een vliegveld) helpt niet mee.
25-28 graden met zon inderdaad. Was zaterdagnacht wel tof, want geen vestje nodig om nog wat rond te stuiteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt wel mooi
[..]En dan in een tent staan waardoor er nog een paar graden bij komen
Nee, dat zou ik ook niet meer zo goed trekken
[..]
ooooh was jij op dat festivalLeuk
En wat voor weer had je ook al weer, rond de 25 met zon? Dat is niet comfortabel
Het is nou ook niet alsof je wat beters te doen hebt nuquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wat minder efficiëntiemanagers en wat meer verpleegkundigen aannemen
de auto pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat is jullie tacktiek met een zwaar stuk moeten lopen?
Mijne is hersenen op nul en gewoon blijven lopen. Die van vrienden was 'het stuk mentaal opsplitsen in vijf etappes'. Die van veel andere mensen was 'zeiken zeuren en stilstaan om te puffen'
Had gekundquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof je wat beters te doen hebt nu
Gewoon doorgaan eventueel in een lager tempo. Stilstaan en puffen kan, maar dan is het lastiger om weer in je ritme te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijne is hersenen op nul en gewoon blijven lopen. Die van vrienden was 'het stuk mentaal opsplitsen in vijf etappes'. Die van veel andere mensen was 'zeiken zeuren en stilstaan om te puffen'
Dat eerste. Wel af en toe vloeken onder het lopen, dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, ja dat is echt balenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
25-28 graden met zon inderdaad. Was zaterdagnacht wel tof, want geen vestje nodig om nog wat rond te stuiteren.
Al waren we dankzij die hitte ook wel compleet op, dus niet enorm veel van de latere feestjes meegekregen.
jaaaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik stuur je een filmpje via insta, want goeie vibes.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
Moet toch weer een nieuw gipsie tot morgen
Solliciteren meteen in de ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof je wat beters te doen hebt nu
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
Die takkenrukker is er nog steeds niet
Dat is ook mijn gedachte inderdaad, en na gaan denken over hoe ver het nog is helpt meestal nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan eventueel in een lager tempo. Stilstaan en puffen kan, maar dan is het lastiger om weer in je ritme te komen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat eerste. Wel af en toe vloeken onder het lopen, dat wel.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
Moet toch weer een nieuw gipsie tot morgen
Voorheen een combinatie tussen gewoon door blijven lopen en een mentale lijst van punten waar ik heen liep.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Blijft ook bij een korte "de tyfus, waarom doe ik dit" en dan weer zwijgend verder.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte inderdaad, en na gaan denken over hoe ver het nog is helpt meestal niet
[..]kost ook energie hč
[..]
In België heb je mannetjes die je een plek aanwijzen dus altijd plek zat. Maar geen gekut met spul rondsjouwen is wel ideaalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet zeggen, de luxecamping was wel echt top op dat gebied. Geen gehaast want "GAAN WE ÜBERHAUPT EEN PLEK VINDEN" en geen gekut met superlang rondsjouwen met zooi.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen een combinatie tussen gewoon door blijven lopen en een mentale lijst van punten waar ik heen liep.
Nu loop ik geen zware stukken
omdat FEESTquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijft ook bij een korte "de tyfus, waarom doe ik dit" en dan weer zwijgend verder.Misschien even een slokje water tussendoor ofzo.
Kennelijk is er niemand echt verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Godverkakik was tijdens mn vakantie (hier heb je er een) nog bezig met werk omdat de introductieperiode van aankomende studeten nog niet geregeld was en dat vond ik echt niet kunnen. Dat toen gefixt, dus dat was fijn
Blijkt nu dat er nog niks is geregeld voor de tweedejaars en zij nog geen idee hebben wanneer school gaat beginnen en wat voor boeken zij nodig hebben blablabla. Its amazingSnap niet hoe zulke dingen mis kunnen gaan, is toch ieder jaar hetzelfde wat je moet regelen?
Ja, bij dit festival is het "yolo, zoek maar een plekje". En meestal komt dat wel goed, maar vorig jaar hadden ze dus serieus te weinig ruimte en toen had ik voor afgelopen jaar een "nee, deze shit wil ik niet nog eens". En de luxe camping op zich beviel echt enorm goed, dus volgend jaar gaan we daar met eigen tent staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In België heb je mannetjes die je een plek aanwijzen dus altijd plek zat. Maar geen gekut met spul rondsjouwen is wel ideaal
[..]mooie combi
komt vast wel weer
[..]
omdat FEEST![]()
Ik heb meestal vooral last van één schouder oid omdat daar dan veel bagage op leunt. Daardoor denk ik soms 'oke snel door lopen want dan duurt het minder lang'
Zeker welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk is er niemand echt verantwoordelijk voor?
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij dit festival is het "yolo, zoek maar een plekje". En meestal komt dat wel goed, maar vorig jaar hadden ze dus serieus te weinig ruimte en toen had ik voor afgelopen jaar een "nee, deze shit wil ik niet nog eens". En de luxe camping op zich beviel echt enorm goed, dus volgend jaar gaan we daar met eigen tent staan.
Maar dan heb je een parkeerplek op daadwerkelijk loopafstand van je kampeerplek én je hebt gegarandeerd plek. En schone wc's in de buurt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Een collega is in een volledige winteroutfit gekomen vandaag en wil het raam graag helemaal open hebben
Ehm, ja, dacht het even niet.
Ja, toen hebben we een uur of twee rondgelopen op zoek naar een plekje. Uiteindelijk onszelf maar half in een "JA MAAR WE ZIJN EEN GROEPJE EN DE REST KOMT NOG"-kamp gefrot, maar prettig was anders, ook omdat één ervan echt een enorme zeikerd was. Echt de hele tijd kritiek op hoe onze tent stond "WANT MISSCHIEN STORTTE 'IE WEL IN EN NAM 'IE ZIJN TENT MEE".quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Had je vorig jaar moeite met het vinden van een plekje?
Dat klinkt heel goedhoe veel duurder is het tov normale camping?
Zou niet kunnen kiezen wat nou hét hoogtepunt was, maar de hoogtepunten waren Stormzy, Rise Against, Flogging Molly, Sugababes, Miles Kanequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Crack_ wat was je hoogtepunt op Pukkelpop?
Pfffffquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, toen hebben we een uur of twee rondgelopen op zoek naar een plekje. Uiteindelijk onszelf maar half in een "JA MAAR WE ZIJN EEN GROEPJE EN DE REST KOMT NOG"-kamp gefrot, maar prettig was anders, ook omdat één ervan echt een enorme zeikerd was. Echt de hele tijd kritiek op hoe onze tent stond "WANT MISSCHIEN STORTTE 'IE WEL IN EN NAM 'IE ZIJN TENT MEE".
En het is ¤150 pp extra. Heb ik over voor het wegnemen van de stress van misschien te laat komen voor überhaupt een plek en de extra's van de camping.
neequote:
En Pommelien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou niet kunnen kiezen wat nou hét hoogtepunt was, maar de hoogtepunten waren Stormzy, Rise Against, Flogging Molly, Sugababes, Miles Kane
Nee, dat heb je daar totaal niet, de camping is eigenlijk na 1 uur, half 2 helemaal rustig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
PfffffBegrijpelijk, dan valt 150 ook nog mee
.
Ik zou het misschien overwegen vanwege het 16jarige volk dat 's nachts gaat schreeuwen
[..]
neeDat doe ik alleen als ze een snitch nodig hebben
Niet gezienquote:
Heeeerrlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat heb je daar totaal niet, de camping is eigenlijk na 1 uur, half 2 helemaal rustig.
Die mis ik hier echt, naja de Zeeuwse danquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Brabander blijft Brabander, dus worstenbroodjes als lunch![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik oprecht zo jammer![]()
Oke en één groepsfoto waar ik om had gevraagd maar niks spontaans leuks gezellie om in mn fotoboek te plakken
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik ben dol op fotos toch. Als herinnering blabla. Dus ik vragen 'willen jullie aub ook beetje foto's maken?'
Nu heeft de rest mega leuke fotos en ik heb.. ditJa dat moet je zelf doen. Doe ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik oprecht zo jammer![]()
Oke en één groepsfoto waar ik om had gevraagd maar niks spontaans leuks gezellie om in mn fotoboek te plakken
Hoe meer hoe beter. Ik steek de straat nog niet over zonder camera in mijn zak
Je weet nooit wat je tegenkomt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Spontane foto's van jezelf maken is beetje lastig. Overige fotos heb ik inderdaad gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet je zelf doen. Doe ik ook altijdHoe meer hoe beter. Ik steek de straat nog niet over zonder camera in mijn zak
Je weet nooit wat je tegenkomt
Ik kan me nog wel een hele leuke en best spontane foto van jou en mij herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spontane foto's van jezelf maken is beetje lastig. Overige fotos heb ik inderdaad gemaakt
ik kan me zoveel leuke fotos herinneren maar daar gaat het nu toch niet omquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een hele leuke en best spontane foto van jou en mij herinneren
Nee okee. Nou ja goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me zoveel leuke fotos herinneren maar daar gaat het nu toch niet om![]()
Niet lmdm?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet gezien
Merol wel maar niet echt opgelet, vond er zelf niet veel aan
[..]
Heeeerrlijk
Salade Caprese.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
SalCapre besteld![]()
Wijntje open
Het is nog ochtendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
SalCapre besteld![]()
Wijntje open
J kloquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Salade Caprese.
Of vergis ik me?
Denk het welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Salade Caprese.
Of vergis ik me?
Had er nu ook iets van gezegd he, maar denk dat het ze niet zo intereseerd en das jammer. Zal het een volgende keer nog keer zeggen want zeg het eigenlijk altijd, wil gewoon heel graag foto's namelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee. Nou ja goed.
Ja, nee, jammer. Even tegen die mensen zeggen dan, dat ze het de volgende keer beter moeten doen
vind ik niet zo boeiend nee. Ik vond het vooral veel van hetzelfde met heel veel herhalingquote:
fixedquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Datismijnmening is gewoon een luie donder om alles voluit te schrijven
Als ze het al niet laat doen door de Rijksvoorlichtingsdienst/Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst
Al een tijdje niets nieuws meer gehoord van Merol. op zich wel grappigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
En leuke discussie bij Merol of het optreden nou wel of niet seksueel getint was. Je had team 'naakt = seksueel' en team 'naakt = niet seksueel maar sommige moves natuurlijk wel'
Als ze haar bekendste nummer zong. is het sowieso seksueel getint...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
En leuke discussie bij Merol of het optreden nou wel of niet seksueel getint was. Je had team 'naakt = seksueel' en team 'naakt = niet seksueel maar sommige moves natuurlijk wel'
Nieuw album komt in oktober en het album wat ze in 2022 en 2023 heeft uitgebracht was niet superquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al een tijdje niets nieuws meer gehoord van Merol. op zich wel grappig
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze haar bekendste nummer zong. is het sowieso seksueel getint...
Er zijn kinderen van vijf die dit meezingen, succes aan alle ouders.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze haar bekendste nummer zong. is het sowieso seksueel getint...
Succes waarmee?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn kinderen van vijf die dit meezingen, succes aan alle ouders.
Jij denkt dat mensen denken dat lyrics gelijk staan aan de werkelijkheid? Ohboyquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vrouwen gebeft willen worden door een man maar verder hun bek moeten houden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen denken dat lyrics gelijk staan aan de werkelijkheid? Ohboy
Hij heeft het stiekem over zichzelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn hier ook twee vrouwen met hetzelfde syndroom als Merol, die staan in het leven alsof ze alles voor het eerst meemaken en alsof dat heel erg uniek is, not exactly.
"Hou je smoel en pijp me" is dan de betere eerlijkere vergelijking.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, alsof dat niet van alle tijden is.
* IJsdraakje neuriet Sex On The Beach
heb geen idee waar dat geblaat over gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft het stiekem over zichzelf.
* IJsdraakje neuriet Candy Shopquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hou je smoel en pijp me" is dan de betere eerlijkere vergelijking.
Ja geen verschil joh.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje neuriet Candy Shop
Ooit live gezien bij een kampioensfeest van PSVquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, alsof dat niet van alle tijden is.
* IJsdraakje neuriet Sex On The Beach
Lekker zonder zadelquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:50 schreef essnhills het volgende:
Seks op de fiets
Dat wordt moeilijk sturen
Vrouwen kunnen toch multitasken??quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:50 schreef essnhills het volgende:
Seks op de fiets
Dat wordt moeilijk sturen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Ohja lol, ik moest huilen toen ik mn vrienden ging bedanken voor de gezelligheid. High lows, high highs
Mss wel twee mannen op de fietsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multitasken??
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch multitasken??
Nou idd, beetje inclusief denken Bosjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss wel twee mannen op de fiets
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nou idd, beetje inclusief denken Bosje
jaa, een van de bestequote:
Oh oef, ik ben echt al tijden niet meer op een metalfestival geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, een van de bestedie er is
heyyy, misschien een stomme vraag maar ik vroeg me af hoe het eet aanbod is bij de metal-festivals?Is daar tegenwoordig ook veel vega(n)?
Oh, was dat vliegtuigbaan-festival geen metalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh oef, ik ben echt al tijden niet meer op een metalfestival geweest
Er lagen wel wat Boeingdeuren ja maar echt metal....quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was dat vliegtuigbaan-festival geen metal
Nee, gottik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was dat vliegtuigbaan-festival geen metal
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er lagen wel wat Boeingdeuren ja maar echt metal....Męh
denk het wel?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even naar de Appie en kijken of er misschien een lekker biertje is voor vanavond na het rennen...
ahhh beterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gottik.
Maar wel veel vegan aanbod op zich.
Beetje de mensen uitlokken die geen PM krijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
De Vreetmeet-mensen hebben een PM
En de niet Vreemeet-mensen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Die kunnen hier lezen dat ze geen PM hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de niet Vreemeet-mensen?
Dus mocht je geen pm hebben maar je wel hebben opgegeven, laat het even wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef CherryLips het volgende:
iedereen zwemkleding meequote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus mocht je geen pm hebben maar je wel hebben opgegeven, laat het even weten
Hmm, misschien moet ik me toch nog maar aanmeldenquote:
Ik heb geen pm en heb me niet opgegeven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus mocht je geen pm hebben maar je wel hebben opgegeven, laat het even weten
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen pm en heb me niet opgegeven.
Doen, lekker zwemmen!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik me toch nog maar aanmelden
België is een kutland qua verkeersinfrastructuurquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:41 schreef dud0r het volgende:
Ik ben moe. En Brussel is een kutstad met de verkeersinfrastructuur.
Einde mededeling
Naar België gaan en klagen over de infra is een beetje als naar Scheveningen gaan op een zomerse dag en klagen over al die Haagse sjonnies.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:41 schreef dud0r het volgende:
Einde mededeling
WeihenStephanerquote:
alsof het een keuze isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar België gaan en klagen over de infra is een beetje als naar Scheveningen gaan op een zomerse dag en klagen over al die Haagse sjonnies.
amai bent u in Brussel! Snel maar een wafel eten voor de troost?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:41 schreef dud0r het volgende:
Einde mededeling
Oehh, enjoy alvastquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WeihenStephaner
want Persoonlijke Bonus 2de halve prijs![]()
quote:
Moet jij nodig zeggen. Jij klaagt al als je snorhaar verkeerd zit en je neus kriebeltquote:
nu gelukkig weer brussel uit en in mechelen. Straks weer keihard naar huis scheuren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
amai bent u in Brussel! Snel maar een wafel eten voor de troost?
Jij noemt het al klagen als ik de observatie doe dat er een wolkje zichtbaar is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Jij klaagt al als je snorhaar verkeerd zit en je neus kriebelt
[..]
nu gelukkig weer brussel uit en in mechelen. Straks weer keihard naar huis scheuren.
hoezo?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry ben niet zo in dat wereldje.
Jij klaagt dan ook over alles dus het is terecht dat ik dat zo zie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij noemt het al klagen als ik de observatie doe dat er een wolkje zichtbaar is.
Nirvana is wel een goeie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:06 schreef Karzai het volgende:
misschien koop ik die van nirvana wel
waar heb je zin in?quote:
de muziekwereld?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry ben niet zo in dat wereldje.
dat klopt wel, maar nirvana vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Meeste wat ik luister vind jij niks denk ik.
ik houd van reggae, hiphop en rockquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar heb je zin in?
[..]
de muziekwereld?
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd van reggae, hiphop en rock
ohhh, daar vind je altijd wel watquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
ik ga even kijken tis een 2e hands zaak
https://velvetamsterdam.nl/nl
https://music.youtube.com/watch?v=7VgkIFYXctc&si=ARmNvsQ5MoyKayrequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn dochter hoorde voor het eerst reggae van het weekend bij schoonmoeder. Ging ze gelijk staan dansen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ETF'squote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Wil over maandje oid toch afspraak maken met een hypotheekadviseur en dan eventueel appartement kopen, want dat is een goede investering. Denk ik.![]()
Vind het zonde dat er nu niks met mn geld gebeurd en ben zoekende naar investeringen, tips zijn welkom
Alles in de crypto!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Wil over maandje oid toch afspraak maken met een hypotheekadviseur en dan eventueel appartement kopen, want dat is een goede investering. Denk ik.![]()
Vind het zonde dat er nu niks met mn geld gebeurd en ben zoekende naar investeringen, tips zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Vastgoed of goud. In goud kun je niet wonen dus een appartement is beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou een huis waar ik zelf in ga wonen nooit als investering zien, ik heb er eentje gekocht omdat het meer woongenot opleverde.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je dat eerder aanbevelen dan een huis kopen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alles in de crypto!Dat gezin die dat toen heeft gedaan en alles had opgegeven is nu wel mega rijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vastgoed of goud. In goud kun je niet wonen dus een appartement is beter.en dan vullen met goud!
waarom niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou een huis waar ik zelf in ga wonen nooit als investering zien, ik heb er eentje gekocht omdat het meer woongenot opleverde.
Spaargeld investeren doe ik o.a. in ETF's.Baby darling doll face honey
Winkelpandjes kopen, binnen no time heb je een Porschevelg in bezit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou een huis waar ik zelf in ga wonen nooit als investering zien, ik heb er eentje gekocht omdat het meer woongenot opleverde.
Spaargeld investeren doe ik o.a. in ETF's.
Omdat ik genoeg mensen ook verliezen heb zien maken op huizen door de jaren heen. Of break even spelen. Ik ga er vanuit dat ik een verlies maak op dit huis als ik het verkoop, omdat we veel hebben moeten overbieden. Zo niet, dan is dat gewoon mooi meegenomen. Maar we hebben het niet gekocht als investering. Dan had ik het geld beter ergens anders in kunnen steken.quote:
Daar heb je uiteraard gelijk in maar ik zie niet goed hoe dat anders is met andere investeringen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik genoeg mensen ook verliezen heb zien maken op huizen door de jaren heen. Of break even spelen. Ik ga er vanuit dat ik een verlies maak op dit huis als ik het verkoop, omdat we veel hebben moeten overbieden. Zo niet, dan is dat gewoon mooi meegenomen. Maar we hebben het niet gekocht als investering. Dan had ik het geld beter ergens anders in kunnen steken.
iedereen koopt online tegenwoordigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winkelpandjes kopen, binnen no time heb je een Porschevelg in bezit.
lokatie, lokatie, lokatiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard gelijk in maar ik zie niet goed hoe dat anders is met andere investeringen?
En dan heb je met een huis nog win-win omdat je er ook in kan wonen, en aangezien ik nu toch maandelijks huur 'weggooi' (is niet echt zo natuurlijk want heb er een huis voor) dacht ik.. misschien wel slim
Maar nog even beter inlezen dus
Arme mensen wel, rijke mensen hebben hele dagen de tijd om te lunchen, te beppen, te flaneren en vooral te shoppen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
iedereen koopt online tegenwoordig
Maar ik huur nu he, dat telt ook mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk omdat de huizenmarkt relatief instabiel is en ķķk een kostenpost is? ETF heb je verder weinig werk aan toch?
die doen ook alles online heurquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme mensen wel, rijke mensen hebben hele dagen de tijd om te lunchen, te beppen, te flaneren en vooral te shoppen.
Koop mijn huis, zit ook een verhuurapartement bij inbegrepenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef Crack_ het volgende:
En ik dacht meer.. in grote lijnen gaan huizen prijzen er alleen maar op vooruit ipv op achteruit toch
maar zoals ik net zei, nog even wat meer inlezen zo te zien
Dat is een uitgave ja, maar waarschijnlijk ben je aan koop meer kwijt per maand en dan komt onderhoud voor je eigen rekening.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik huur nu he, dat telt ook mee.
dat is de bedoelingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is een uitgave ja, maar waarschijnlijk ben je aan koop meer kwijt per maand en dan komt onderhoud voor je eigen rekening.
En waarschijnlijk stort de huizenmarkt voorlopig niet in, maar hij is al eerder diep ingestort, dus als investeringsobject sluit ik me aan bij kwiwi
Andersom, US.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme mensen wel, rijke mensen hebben hele dagen de tijd om te lunchen, te beppen, te flaneren en vooral te shoppen.
Heet je Arie? Leuke naam hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Jennifer Lopez (Jenny From the Block, Let's Get Loud, 55, 1.64 m. latinabipsje) heeft weer een transfervrije status, maar ze houdt niet van luie, alcoholistische niksnutten dus werk aan de winkel Arie en Kwek.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Jennifer Lopez (Jenny From the Block, Let's Get Loud, 55, 1.64 m. latinabipsje) heeft weer een transfervrije status, maar ze houdt niet van luie, alcoholistische niksnutten dus werk aan de winkel Arie en Kwek.
Arie McKwek dusquote:
Het ergens investeren is dan inderdaad slim, net als een huis kopen als je er ook daadwerkelijk wíl wonen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is de bedoelingIk heb nu onwijs veel geld over per maand, dat vind ik zonde
ik zou sowieso iets kopen als het kanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is de bedoelingIk heb nu onwijs veel geld over per maand, dat vind ik zonde
quote:
Zou combinatie van zijn dan. Hoofddoel is niet om erop binnen te lopen maar nu staat het stil en betaal ik huur en dat voelt ergens stom. Maar het is echt een luxe probleem hoor. Als er niks met mn geld zou gebeuren is het in principe ook oke, behalve dat gevoel van 'is zonde'. En dat maakt het ook beetje lastig, denk ik?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ergens investeren is dan inderdaad slim, net als een huis kopen als je er ook daadwerkelijk wíl wonen.![]()
Qua huis kopen heb ik sowieso meer een "kan ik dit de komende tijd (makkelijk) betalen en zie ik mezelf hier x periode wonen" dan een "ik ga hierop binnenlopen".
dit is weinig inhoudelijk onderbouwd lieve Karzaiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou sowieso iets kopen als het kan
Vast wel ooit hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik denk niet dat de huizenmarkt weer in zal storten, banken zij nu veel strenger met afgeven van een hypotheek
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou sowieso iets kopen als het kan
je moet rekening houden met onderhoud en de staat van het pand, ligt er ook aan of je een appartement neemt met meerder bewoners zodat je de lasten kan delen of een vrijstaand huisquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is weinig inhoudelijk onderbouwd lieve Karzai![]()
ik vind de punten van Kwiwi en IJsje goed en besef me dat ik nog wat beter kan inlezen. En heb geen haast
die bedragen voor vve zijn ook niet misquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet rekening houden met onderhoud en de staat van het pand, ligt er ook aan of je een appartement neemt met meerder bewoners zodat je de lasten kan delen of een vrijstaand huis
ik betaal maar 80 euroquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bedragen voor vve zijn ook niet mis
Dit vind ik een gezonde insteek jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ergens investeren is dan inderdaad slim, net als een huis kopen als je er ook daadwerkelijk wíl wonen.![]()
Qua huis kopen heb ik sowieso meer een "kan ik dit de komende tijd (makkelijk) betalen en zie ik mezelf hier x periode wonen" dan een "ik ga hierop binnenlopen".
Nieuwe tattoo genot. Nog drie weken en dan mag ik weer verderquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil eerst een nieuwe tattoo, nieuwe fiets én mn oksels laten behandelen. Oh en op vakantie
Lekker! Dat komt niet echt in de buurt van de bedragen die ik heb gezienquote:
Is ie dan klaar?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nieuwe tattoo genot. Nog drie weken en dan mag ik weer verder
Ook niet echt een heel goedkoop feestje danquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Oh even gekeken en valt hartstikke mee, heb 1500 euro aan inkt op mn lichaam
Pak er een dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eigenlijk wel zin in een biertje
Smoothquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet echt een heel goedkoop feestje dan![]()
Al heb ik natuurlijk nog niet heel je lichaam gezien en zo.
Printerinkt van HP zou duurder zijn geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Vraag me inderdaad af waarop je dit baseertquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng volgende keer m'n printjes naar de tattoo shop danquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Printerinkt van HP zou duurder zijn geweest.
Ja dan is die klaar. Anderhalf dagje nog pijn lijden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker! Dat komt niet echt in de buurt van de bedragen die ik heb gezien
[..]
Is ie dan klaar?![]()
Soms zeggen vrieden tegen mij van 'je mag wel eens wat geld aan jezelf uitgeven'. Hallo, hoe duur denk je dat die shit op mn lichaam is dan
Oh dat valt mee. Ik zit nu op 1450 en er komt nog 1350 bij.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Bespaart wel papier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Breng volgende keer m'n printjes naar de tattoo shop dan
Ik bied serieus geld hiervoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om fles z'n lichaam te zien?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bied serieus geld hiervoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Printerinkt van HP zou duurder zijn geweest.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Breng volgende keer m'n printjes naar de tattoo shop dan
Pufpufpuf, maar dan heb je ook wat!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan is die klaar. Anderhalf dagje nog pijn lijden.
[..]
Oh dat valt mee. Ik zit nu op 1450 en er komt nog 1350 bij.
wat bied jequote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bied serieus geld hiervoor.
Zal ik er 1 van maken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahhaha, oké dan LinkedInthanks voor de melding!
Ik vind dit niet zo'n leuk liedjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb weinig met Taylor Swift maar ik vind haar nieuwe clip erg leuk gedaan met de backstage beelden.
@:datismijnmening
Mag, zal ik er dan ook eentje terugdoen?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd even schrikken als random FOK!-users je LinkedIn profiel bekijken.
Ik heb het ook over de clip.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n leuk liedje
Ik kijk nooit wie mijn profiel bekeken heeft. Geen idee wat ik zou moeten met die informatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brb, ff je profiel bekijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag, zal ik er dan ook eentje terugdoen?Lekker stalken
"Herken de viezerikje"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mwah die twee op m'n benen vallen wel mee. De laatste wel ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pufpufpuf, maar dan heb je ook wat!
Hahaha kan me wel iets bij voorstellen. Jouw tats zijn veel geavanceerder dan de mijne
[..]
wat bied je
dat mag ookquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien doe ik gewoon een verzoek tot connecten.
Trueeee, maar die laatste pfffquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah die twee op m'n benen vallen wel mee. De laatste wel ja.
BACKBONE????quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb het idee dat mijn ruggengraat echt 45 graden uit balans staat door al dat hupsen en matige slaaphouding
Ah, fijn, bedankt dat je dat voor ons wilt doen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TELL THEM LITTLE PUSSIES THAT WE TAKE THE WHOLE LOT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
150 miljoen Pakistanen liken dit bericht.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TELL THEM LITTLE PUSSIES THAT WE TAKE THE WHOLE LOT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enge meneer. Stomme muziekjesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een leuk plaatje voor het geval je niet weet wie het is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet soms toch van de ene ruimte naar de ander
Geen Taylor Swift inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enge meneer. Stomme muziekjes
Hahaha engquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enge meneer. Stomme muziekjes
Hij had gewoon op Buienradar kunnen kijken en een paraplu mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Het regende toen hij moest optreden en hij vroeg echt heel zielig 'CAN SOMEBODY HELP ME PLEASE?!the rain is killing my swag'. Hij was zelf al bezig om met een handdoekje dat podium droog te krijgen maar het hielp niet echt. Was zo aandoenlijk
hij had #@^$#$%#$^@# een hoedje opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij had gewoon op Buienradar kunnen kijken en een paraplu mee kunnen nemen.
Regenlaarzen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij had #@^$#$%#$^@# een hoedje optevens ging het niet om zn lichaam maar een nat podium is niet chill om vrij op te bewegen
quote:
zou ik ook niet doen met jouw swagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:04 schreef Recce het volgende:
Als ik door de regen moet fietsen, ga ik ook niet zo boos kijkend met m'n onderbroek zichtbaar over straat lopen.
Ook niet als boos kijken je verdienmodel is?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:04 schreef Recce het volgende:
Als ik door de regen moet fietsen, ga ik ook niet zo boos kijkend met m'n onderbroek zichtbaar over straat lopen.
Kennelijk is veel swag hebben wel een handicap in de regen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
zal het doorgeven, fix jij zn nummer even voor mij?
[..]
zou ik ook niet doen met jouw swag
Mooi stukje veilige vrijhaven op de wereld is het daar voor dit soort mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen in 'Murica
[ afbeelding ]
Axl was vroeger zo stoer.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen in 'Murica
[ afbeelding ]
Gaat het inmiddels weer een beetje, maat? Trip gecancelled inmiddels?quote:
ja het gaat wel, trip maar gecancelled, kijken of ik nog geld terug krijgquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het inmiddels weer een beetje, maat? Trip gecancelled inmiddels?
Misschien dat je in de toekomst alsnog een keer kan als het wat rustiger is in je hoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef Karzai het volgende:
ik zag er eigenlijk huizenhoog tegenop
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk is veel swag hebben wel een handicap in de regen.
Ahhh, dan hele goede keus om het af te zeggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het knap dat je er zo tegenaan kan kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben nog niet 100% en om daar nu in mijn eentje heen te gaan lijkt me niet verstandig
Denk dat het cancellen ook wat rust meebrengt. Enig idee waardoor het kwam dat je er zo tegenop zag?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het gaat wel, trip maar gecancelled, kijken of ik nog geld terug krijg
mijn moeder en zus willen graag burlende herten zien op de veluwequote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
Ga je iets anders leuks doen in de periode die je vrij hebt?![]()
Oh dat heb ik ook weleens gehad jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef Karzai het volgende:
Kunnen ze ook een uurtje bij jou in de huiskamer gaan zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn moeder en zus willen graag burlende herten zien op de veluwe
Heb je toen ook afgezegd, of toch gegaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook weleens gehad ja
dat pikken ze nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een uurtje bij jou in de huiskamer gaan zitten.
Kijken of jullie de wolf kunnen spotten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://natuurcentrumveluwe.nl/activiteiten/bronsttocht-3/quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oehhh, zou wel erg tof zijn als dat lukt!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klinkt lekker ontspannendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
verder maar wat muziek luisteren strandje pakken en lekker rustig aan doen
nee ook gecanceld. Was Rhodos begin dit jaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je toen ook afgezegd, of toch gegaan?
Ik kijk eigenlijk elke keer op tegen een reisquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het met de laatste keer Lowlands, toen had ik er ook totaal geen zin in.
Pff, high fivequote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk elke keer op tegen een reis
Ik ook, zelfs al is het een paar daagjes. Ik moet ook steeds zoveel regelen vooraf, ik haat m'n tijdmanagement.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje wel. Het is toch buiten je comfort zone. Maar meestal kijk ik er gewoon naar uit welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk is veel swag hebben wel een handicap in de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |