SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet hoe heet het kan worden in Nevada? En met nul natuurlijke beschutting?
Welja, zet de grens nog wat meer open.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wat minder efficiëntiemanagers en wat meer verpleegkundigen aannemen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, geen wonder dat het opstroopt na Burning Man. Ze moeten allemaal samenvoegen naar één baan.![]()
![]()
Zonnetje schijnt wel mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:38 schreef essnhills het volgende:
Vandaag maar 18/19 graden
Vandaag maar vasten dan
@:CherryLips weer hele week overhoop
quote:
ooooh was jij op dat festivalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen festival al zwaar zatAl dat asfalt (want op een vliegveld) helpt niet mee.
25-28 graden met zon inderdaad. Was zaterdagnacht wel tof, want geen vestje nodig om nog wat rond te stuiteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt wel mooi
[..]En dan in een tent staan waardoor er nog een paar graden bij komen
Nee, dat zou ik ook niet meer zo goed trekken
[..]
ooooh was jij op dat festivalLeuk
En wat voor weer had je ook al weer, rond de 25 met zon? Dat is niet comfortabel
Het is nou ook niet alsof je wat beters te doen hebt nuquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien wat minder efficiëntiemanagers en wat meer verpleegkundigen aannemen
de auto pakkenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Wat is jullie tacktiek met een zwaar stuk moeten lopen?
Mijne is hersenen op nul en gewoon blijven lopen. Die van vrienden was 'het stuk mentaal opsplitsen in vijf etappes'. Die van veel andere mensen was 'zeiken zeuren en stilstaan om te puffen'
Had gekundquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nou ook niet alsof je wat beters te doen hebt nu
Gewoon doorgaan eventueel in een lager tempo. Stilstaan en puffen kan, maar dan is het lastiger om weer in je ritme te komenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijne is hersenen op nul en gewoon blijven lopen. Die van vrienden was 'het stuk mentaal opsplitsen in vijf etappes'. Die van veel andere mensen was 'zeiken zeuren en stilstaan om te puffen'
Dat eerste. Wel af en toe vloeken onder het lopen, dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, ja dat is echt balenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
25-28 graden met zon inderdaad. Was zaterdagnacht wel tof, want geen vestje nodig om nog wat rond te stuiteren.
Al waren we dankzij die hitte ook wel compleet op, dus niet enorm veel van de latere feestjes meegekregen.
jaaaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik stuur je een filmpje via insta, want goeie vibes.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
Moet toch weer een nieuw gipsie tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |