zag laatst een aflevering van de sopranos waarin beffen werd gezien als gay en niet-mannelijk, kan me eigenlijk niks heteroseksuelerd voorstellen dan een kut likken en tongen en zoenen tbhquote:
Ik ben een walgelijke witte hetero cismanquote:
Dan was het eten dat mijn moeder vroeger kookte erg pervers.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
"perversiteit" is voor de meesten gewoon "ik vind dit vies", het betekent vrijwel niks.
roger scruton gaf ooit wel een interessante definitie, hij zei dat perversiteit "seksualiteit zonder de ander" was, vond dat wel scherp. mjah heeft vrij weinig te maken met kontbonken
het is meer zo van, als je echt seks hebt met iemand heb je een soort menselijke interactie, het is een psychologisch spel waarin je aan die ander denkt etc. bij perversiteit is de ander gewoon een instrument om jouw eigen verlangens te bevredigen, soort masturberen alleen dan met een anderquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder de ander? Het klinkt leuk, maar ik weet het niet. Is dat niet meer "kale" lust.
Walgelijk ja. Bah. Vanille witte hetero cismannetjesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een walgelijke witte hetero cisman
Is dat niet verkrachting?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:58 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
het is meer zo van, als je echt seks hebt met iemand heb je een soort menselijke interactie, het is een psychologisch spel waarin je aan die ander denkt etc. bij perversiteit is de ander gewoon een instrument om jouw eigen verlangens te bevredigen, soort masturberen alleen dan met een ander
Tweede keer achter elkaar dat dat je totaal geen sarcasme herkent. Knap hoor. poehquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Bah. Vanille witte hetero cismannetjes![]()
Zou je hier wat meer over willen vertellen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede keer achter elkaar dat dat je totaal geen sarcasme herkent. Knap hoor. poeh
Mooi onder woorden gebr8!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mannen die aan homo sex doen moeten ze opsluiten
mannen die geen kaas hebben gegeten van correct spatiegebruik en "seks" met een x schrijven mogen ze van mij met razzia's bij elkaar drijven en afslachten als zieke straathondenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mannen die aan homo sex doen moeten ze opsluiten
Ja, maar ik vraag me af hoe vaak dit voorkomt in een relatie met toestemming vs de ander wordt gewoon misbruikt of verkracht.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:01 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
nee, eerder gewoon hele egoïstische en objectivicerende seks ofzo?
Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:48 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
doe mij maar perversiteit 😇🤤
Rtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:02 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
mannen die geen kaas hebben gegeten van correct spatiegebruik en "seks" met een x schrijven mogen ze van mij met razzia's bij elkaar drijven en afslachten als zieke straathonden
Ik doe tenminste niet aan homo sexquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:02 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
mannen die geen kaas hebben gegeten van correct spatiegebruik en "seks" met een x schrijven mogen ze van mij met razzia's bij elkaar drijven en afslachten als zieke straathonden
Elon Musk geld hebben en beetje als hobby een stripwinkel hebben en thuis beetje de natuur redden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een fijn schooljaar tegenmoet gaat. Kan me voorstellen dat het niet altijd over rozen gaat, maar wat zou je zelf het liefst willen?
ik weiger om twitter anders te noemen dan "twitter". opsodemieterenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rt bestaat niet meer dom varken
Had ik het tegen jou?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:06 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ik weiger om twitter anders te noemen dan "twitter". opsodemieteren
Haha, waarschijnlijk uit een niet macho oogpunt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:57 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
zag laatst een aflevering van de sopranos waarin beffen werd gezien als gay en niet-mannelijk, kan me eigenlijk niks heteroseksuelerd voorstellen dan een kut likken en tongen en zoenen tbh
Rijkdom, de stripwinkel vind je het dan ook leuk om mensen helpen strips te vinden die zij leuk vinden? Of is het meer het aspect dat je graag door strips wordt omringd? En de natuur helpen om te overleven?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elon Musk geld hebben en beetje als hobby een stripwinkel hebben en thuis beetje de natuur redden.
Is goed, Kamala Harris.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een walgelijke witte hetero cisman
Sex is geen Nederlands woord, dom plaagdierquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Rt bestaat niet meer dom varken
Ah, ja. Nee dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:58 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
het is meer zo van, als je echt seks hebt met iemand heb je een soort menselijke interactie, het is een psychologisch spel waarin je aan die ander denkt etc. bij perversiteit is de ander gewoon een instrument om jouw eigen verlangens te bevredigen, soort masturberen alleen dan met een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |