SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Krijg zin in een gegrild kippetje door jullie.
Ik heb o.a. kerrie en chipotlekruiden gebruiktquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo de piri piri kippetjes in de marinade zetten
Water is natquote:
Wat verwacht je anders hierquote:
Buiten ookquote:
Ja behoorlijk, is ook al vroeg donker vandaagquote:
Oh hier begint het nu net weer wat lichter te wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, is ook al vroeg donker vandaag
Soms kun je bij 2 losse buitenunits de leidingen beter wegwerken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa we hadden net iemand hier voor offerte van airco in twee kamers boven. Wat zou jij aanraden, 1 buitenunit voor 2 binnenunits, of 2 buitenunits voor 2 binnenunits? En waarom? Qua prijs is het ongeveer hetzelfde.
O ja het wordt deze van Toshiba, de Haori.
[ afbeelding ]
Ah ok, dankjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms kun je bij 2 losse buitenunits de leidingen beter wegwerken.
Ik zou de installateur vragen of dat zo is.
Want qua gebruik maakt het niet veel uit.
Ja met 2 losse kun je met de ene koelen en de andere verwarmen.
Als je weinig ruimte hebt buiten pak je de multiplit
Ik walg altijd van die lucht op straatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Krijg zin in een gegrild kippetje door jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |