SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet toch af en toe moeite doen om niet over een dode vogel te fietsen.quote:
Denk eerder misselijk dan blut hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
Maar als ik daar 35 van wil eten ben ik zo blut.
Ja denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Amateur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Echt he, wat een koekenbakkerquote:
Nee dat was jij alquote:
quote:
Meteen helemaal confuusquote:
Bak maar wortelkoekjes andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Komend weekend is mijn moeder jarig, en ze heeft gevraagd of ik weer worteltaart wil bakken
Oehhhhquote:
Als je oordopjes in doet heb je daar verder geen last vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Is US al op FOK! geweest vandaag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |