Maar niet in het Fryskquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan die "leave" wel op twee manieren interpreteren
Trustenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:42 schreef devzero het volgende:
Ja zeg. Ik blijf niet mensen weltrusten wensen![]()
Ik ga nu gewoon fijn wat ijs eten dan wat video editing doen van een concert afgelopen zondag
Is het pittig genoeg dat je de volgende dagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:38 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat spul toch lekkerIk zou het eigenlijk eens op patat friet moeten proberen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het pittig genoeg dat je de volgende dag
[ afbeelding ]
Het is wel pittig, maar niet zo pittig. Maar veel van dat soort (licht)gefermenteerde "Aziatische" sauzen, geven ze een soort van extra dimensie (unami?) aan gerechten. En dat is hier ook bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het pittig genoeg dat je de volgende dag
[ afbeelding ]
Sommige winkels willen statiegeld niet meer contant terugbetalen.quote:
Shii.quote:
Ik ben er nooit fan van geweest, glad mannetje. En ook nog een vriend een keer aan een grote prijs geholpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shii.![]()
Oude cokesmokkelaar is het.
Daar staat me ook iets van bij ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben er nooit fan van geweest, glad mannetje. En ook nog een vriend een keer aan een grote prijs geholpen.
Zegt meneer die liep te spammen met Meiland gifjes.quote:
quote:
quote:
Die hebben we toch wel? Maar nog heel beperkt - helaas.quote:Waarom hebben we deze niet in Nederland?
Klopt,ging jij niet slipen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Die hebben we toch wel? Maar nog heel beperkt - helaas.
En dat vind Sally natuurlijk wel weer leuk.quote:
Dit gaat zo niet lukken.quote:
Vanuit bed met lampen uit en op mobiel nog evenquote:
Hmmmm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Vanuit bed met lampen uit en op mobiel nog even![]()
Oude koeien kun je ook beter in de sloot laten.quote:
Pics or it didn't happen?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Waarom zweet je zo? "quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:19 schreef maily het volgende:
[..]
Soul gelijk: "wat zit je weer te blozen joh, heeft Sally weer iets leuks getypt?"
Ik snel alles wegklikken.quote:
Dat kan ze wel ja.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ze is nu druk aan het gamen geloof ik.
Doet me denken aan het drama met de OV-chipkaart. Lekker eigenwijs zelf een nieuw systeem ontwikkelen ipv bij andere landen te kijken hoe zij het doenquote:
Heer Killem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doet me denken aan het drama met de OV-chipkaart. Lekker eigenwijs zelf een nieuw systeem ontwikkelen ipv bij andere landen te kijken hoe zij het doen
Dat klinkt heel erg RETquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
ID niet willen tonen,poortjes opentrappen,verzet bij staandehouding,beledeging.katsjing 560 euro.
En hier heeft u een kaartje waar u nog 2 uur op mag reizen,prettige dag verder.![]()
![]()
Is het ook.quote:
Hoe ging dat stukje ook al weer dat een van die gasten een boete uitschrijft voor iets super onbenulligs bij een spoorweg overgang op de fiets?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kijk graag naar Overtreders.Altijd leuk hoe mensen zwart willen rijden.En dan boos worden als ze betrapt worden.
Die heb ik gister nog gezien.Dat was iets met dat de lichten net begonnen te knipperen toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ging dat stukje ook al weer dat een van die gasten een boete uitschrijft voor iets super onbenulligs bij een spoorweg overgang op de fiets?
Eerst is hij heel vriendelijk maar die andere stapte te snel op zijn fiets ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gezien.Dat was iets met dat de lichten net begonnen te knipperen toch?
Waar hij naast stond.Dat was het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst is hij heel vriendelijk maar die andere stapte te snel op zijn fiets ofzo.
It kin wol.quote:
Prima getimed.quote:
quote:
Krieken met gehakt is goeie hequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topictitel is op zijn vlaams geschreven
Goedenacht bedoel je zekerquote:
O dat is lekker ik drie uurtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup of goedemorgen. Heb al 8 uur geslapen.
Ja. Maar ik denk dat ik zo even op de bank ga liggen tv kijken en hopelijk sukkelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja meen je.
En dan nu al weer wakker?
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat ik zo even op de bank ga liggen tv kijken en hopelijk sukkel
Ik dan weer in slaap
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
even kijken of het in bed liggen mij bevalt
Ik ook niet, althans niet meer slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |