Ik snap niet dat die mensen geen afwasmachine hebben, want die kraan alleen al kost EUR 1500,-.
Hebben jullie misschien ook van dit soort zeer onbelangrijke opmerkelijkheden gezien? Spui ze hier
quote:hierboven
Op dinsdag 18 februari 2003 19:05 schreef WoekieWoekie het volgende:Hebben jullie misschien ook van dit soort zeer onbelangrijke opmerkelijkheden gezien? Spui ze hier
quote:Is het nou werkelijk nodig om een anglicisme te gebruiken in een poging interessant over te komen, terwijl je zelf gewoon Nederlands bent? Ik ben half Engels, je ziet mij toch ook niet in een mengelmoesje praten, om maar interessant over te komen?
Op dinsdag 18 februari 2003 19:05 schreef WoekieWoekie het volgende:
Nitpicken over reclame's
quote:Ok jij je zin, ouwe antfucker. Hier heb je een ehm ja een Dutchisme??
Op dinsdag 18 februari 2003 19:15 schreef dr.dunno het volgende:[..]
Is het nou werkelijk nodig om een anglicisme te gebruiken in een poging interessant over te komen, terwijl je zelf gewoon Nederlands bent? Ik ben half Engels, je ziet mij toch ook niet in een mengelmoesje praten, om maar interessant over te komen?
[toevoeging] Hoezo weet je zo zeker dat ik een Nederlander ben?[/toevoeging]
[Dit bericht is gewijzigd door WoekieWoekie op 18-02-2003 19:54]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:09 schreef WoekieWoekie het volgende:
Dat zeg ik dus al, bijdehand
quote:Ik zeg dus zelf in mijn post dat het er al een is, en zegt deze dude dat hierboven er ook een is, dat zei ik dus al.
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 18 februari 2003 19:05 schreef WoekieWoekie het volgende:
Hebben jullie misschien ook van dit soort zeer onbelangrijke opmerkelijkheden gezien? Spui ze hier
--------------------------------------------------------------------------------hierboven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |