als ik naar zijn gezicht kijk dan denkt hij volgens mij precies hetzelfde...quote:
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Samprasquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en op andere Slams was Krajicek de laatste in 1996, op Wimbledon tegen Sampras
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 07:23 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Jeetje, die hebben diep moeten graven voor zo'n statistiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Coria was nummer 7 toen, Moya nummer 4 in de ronde daarvoor (maar dat was ook geen driesetter)quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie kwamen er nog dichtbij (5 sets).
Schalken tegen Hewitt? Haase tegen Nadal?
Coria stond dan zeker 4 of 5 tegen Verkerk.
Dat dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 05:39 schreef superniger het volgende:
En hierna in 3 sets verliezen van kutje Draper.
Han Cock is inmiddels ingevlogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
JAAAA BOTIC HYPETRAIN
Derde ronde LIVE op NPO1, Tjerk Bogstra en Jan Siemerink in de studio, helemaal mooi
En dan straks de finale tussen Tallon en Botic mee makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Han Cock is inmiddels ingevlogen.
Hij krijgt over een paar uur een nieuwe kansquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja dit is gewoon knap. Veel respect hiervoor.
Eb griekspoor zal nog wel tot in den treure proberen eens een top 10 speler te verslaan weer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja de vraag is natuurlijk: wie was dat toen?Met z'n Hema-racket. Die kwartfinale was toen ook best spannend als ik het me goed herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |