quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:11 schreef Bocaj het volgende:
De laatste BB die ik gezien heb was BB5 & BB6 (Bijna 20 jaar geleden!)
Er was toen wel veel naakt te zien!(Scanman Tieten!)
Schopje JUI dan maar?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Overhyped gedoe. Opdrachten zijn veel te soft en je moet opletten met wat je zegt of ze maken je af op sociale media. Ik ben blij dat deze circus gedaan is
Nu zijn die preutse sletjes te bang en gaan ze in badpak de douche inquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:11 schreef Bocaj het volgende:
De laatste BB die ik gezien heb was BB5 & BB6 (Bijna 20 jaar geleden!)
Er was toen wel veel naakt te zien!(Scanman Tieten!)
Je hoeft niet te raden door welke mod.quote:
Don't worry, ze zoeken gewoon deelnemers voor een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het jammer, ondanks het nooit meer zo is geworden als de eerste vond ik het wel vermakelijk
Ik heb de eerste drie intensief gevolgd. Volgens mij de nummer vier ook. Ben niet zeker. De eerste won Bart, toen Bianca, daarna Sandy. De vierde zo'n dooie mus wier naam ik ben vergeten. Margriet ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het jammer, ondanks het nooit meer zo is geworden als de eerste vond ik het wel vermakelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |