Oh sorryquote:
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.quote:
Wat let je? Genoeg sporten/bewegen is zoooo makkelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.
Gewoon doen. Voor je het weet is het weer koud en guur buiten. Podcastje op en gaanquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld van je moeten nemen maatje en met me luie reet op die fiets kruipen.
Een OPloze topic in een reeks.quote:
Dat is wel heel extreem.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.independent.c(...)harged-b2582083.html
@:Bezsen
Fascistisch teringland.
Zou nog liever een Jood zijn in Nazi-Duitsland dan vrijwillig in voet in de UK zetten.
Capu reageert dan toch liever op nieuwsberichten om nog ongenuanceerder te worden dan hij al isquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat let je? Genoeg sporten/bewegen is zoooo makkelijk.
Energie is op een laag niveauquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Capu reageert dan toch liever op nieuwsberichten om nog ongenuanceerder te worden dan hij al is
Omdat je een lui varken bent?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Energie is op een laag niveau
Nee omdat ik 9u in een fabriek heb gewerktquote:
Waarom zit je te janken dat je op een fiets moet kruipen danquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee omdat ik 9u in een fabriek heb gewerkt
Wel heel bizar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.cbc.ca/amp/1.3679125
Ik zie dat vriend van de SC Laforest naar Frankrijk is verhuisd.
Dan ben je niet lui nee. Tenminste. Misschien ben je dat wel in het algemeen. Maar nu ben je moe dat is wat andersquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee omdat ik 9u in een fabriek heb gewerkt
zijn gevallen bekend van iq van 150 zonder herseninhoudquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel heel bizar.
Zal vast niet de enige zijn waarbij heel wat herseninhoud mist (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |