She Wolf (Falling to Pieces) mag er ook nog bijquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even Acapella toevoegen aan het Guetta-lijstje. Toch nog 6. Wel fascinerend dat die l'Oreal boy zich ook zo vaak heeft laten lenen voor al die b-muziek van al die onduidelijke producers. Met die van Giorgio Tuinfort natuurlijk als allerergste. Maar die heb ik gisteren gelukkig gemist.
Dat is die van Tuinfort. Wel pijnlijk dat aan zoiets een Nederlands tintje zit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De allerergste Guetta is die met Akon denk ik. Eigenlijk net als bij Eminem. Zou het aan Akon liggen?
Visionsquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:13 schreef Tussle266 het volgende:
Ten tijde van Pop 2 had ik een stille obsessie met Charli. Tegenwoordig gewoon openlijk. Maar sinds ze alleen nog maar OnlyFans soundtracks maakt trekt het me wel minder.
Ja dat is wel een favoriet. Backseat, Track 10 (maar wel Lizzo-loos dan), daar kon ik destijds allemaal geen genoeg van krijgen.quote:
https://www.npo3fm.nl/thema/festivalsquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de gehele lijst nog ergens te vinden?
Er is niet genoeg op gestemd.quote:
Rigged lijst.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is niet genoeg op gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |