Dat jij je muil houdt lijkt me het beste uiteindelijk.quote:
Kanker op joh mafkeesquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat jij je muil houdt lijkt me het beste uiteindelijk.Truste.
Slaappillenquote:
Wat een fijne vriend ben je tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga even slapen. Geen garantie voor een meteo, maar als ik wakker ben lever ik @:aberkullie
Maar daar ga je alleen dood van zonder genotquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaappillen
Arsenicum
Polsen door snijden
Trein koppen
Wat een vreemde vent.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]_____
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Ama kijk deze gek dan
Nu heb ik medelijden met Niels.quote:
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met Niels.
Ik mod just niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?
Volgens mij hadden we juist een momentje van herkenning maar dat zal je wel weer gemist hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met Niels.
Ja vorige week nogquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?
Kom dan kankerbetajongquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile kuttranny
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile kuttranny
Iedereen is terminaalquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Lol. Hero gebruiken als je niet terminaal bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |