SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Nee gewoon de KSC planning natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Ama het volgende: [..] Wat heeft dat met jouw planning te maken? Ik snap het niet. 😂
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik na de bruiloft in staat ben om iets anders te doen dan slapen?
Gewoon niet nemen. 100% kortingquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Had je maar HBO moeten nemen toen het er net was. 50% korting
YouTube premium is wel een genot. Maar is alleen leuk als je het deelt haha.quote:
ja tuurlijk wel. ga denk ik ook slapenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?
*Telefoon op stil zetquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij denkt dat ballie jou laat slapen?
Eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Uit principe zal ik nooit en te nimmer Youtube premium nemen.
Solo heeft het dus daarom ik nu ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
De derde is nog erger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die tweede Fantastic Beasts schijnt afschuwelijk te zijn. Nog nooit gezien, dus dit is mijn kans.
De eerste was al kut. Maar 2 en 3 zijn echt een cringefestquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die tweede Fantastic Beasts schijnt afschuwelijk te zijn. Nog nooit gezien, dus dit is mijn kans.
Ik wel; geen zin in 67 advertenties per filmpje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Neem een adblockerquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wel; geen zin in 67 advertenties per filmpje.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. ga denk ik ook slapen
Klinkt verdacht dit ...quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Telefoon op stil zet
*Oordoppen in doet
Uhm, ja?
Wij serpenten houden niet van reclamequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Depp en Madsquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De eerste was al kut. Maar 2 en 3 zijn echt een cringefest
Ik moet nu een nieuwe adblocker vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |