Weet je vrouw het ook al?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:46 schreef JimPansje het volgende:
Ik trek het niet meer, veel onenigheid en ik doe alles fout, het ligt altijd aan mij en nooit aan haar
Op het laatst mocht ik haar niet eens meer in haar nek zoenen, want daar kreeg ze bijvoorbeeld een schrale huid van. Een compliment dat ze er goed uit zag werd vertaald naar: je wil alleen maar seks. Samen op de bank tv kijken was er ook niet bij want ik ademde te hard. Hand in hand in de stad lopen? Nee daar krijgt ze klamme handjes van, en tegen haar aankruipen in bed? Ook niet want dan kon ze niet slapen. Bij gesprekken kapte ze ook alles af met : laat maar, je begrijpt mij niet
In een ultiem lijmpoging zijn we in relatietherapie gegaan , toen de therapeut vroeg wat ze graag wilde in haar relatie: een arm om me heen, samen wandelen in de stad en samen romantisch een film kijken.
En dat was de bom, ik ontplofte zo wat: thuis de boel continu onder druk zetten en mij continu wegduwen en hier de schijn ophouden, flikker op
Heb je dat ook aangekaart bij die therapie? Juist daar zou de beste plek zijn om te zeggen dat ze A zegt, maar B doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:46 schreef JimPansje het volgende:
In een ultiem lijmpoging zijn we in relatietherapie gegaan , toen de therapeut vroeg wat ze graag wilde in haar relatie: een arm om me heen, samen wandelen in de stad en samen romantisch een film kijken.
En dat was de bom, ik ontplofte zo wat: thuis de boel continu onder druk zetten en mij continu wegduwen en hier de schijn ophouden, flikker op
Waarom denk je dat?quote:
Meestal betekent dit dat zij de aantrekkingskracht voor hem heeft verloren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit moet toch ergens vandaan komen. Nu klinkt het zo eenzijdig. Afijn sterkte met de afwikkeling dan.
Klinkt mij gewoon als een normale alledaagse relatie anno 2024.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:46 schreef JimPansje het volgende:
Ik trek het niet meer, veel onenigheid en ik doe alles fout, het ligt altijd aan mij en nooit aan haar
Op het laatst mocht ik haar niet eens meer in haar nek zoenen, want daar kreeg ze bijvoorbeeld een schrale huid van. Een compliment dat ze er goed uit zag werd vertaald naar: je wil alleen maar seks. Samen op de bank tv kijken was er ook niet bij want ik ademde te hard. Hand in hand in de stad lopen? Nee daar krijgt ze klamme handjes van, en tegen haar aankruipen in bed? Ook niet want dan kon ze niet slapen. Bij gesprekken kapte ze ook alles af met : laat maar, je begrijpt mij niet
In een ultiem lijmpoging zij
n we in relatietherapie gegaan , toen de therapeut vroeg wat ze graag wilde in haar relatie: een arm om me heen, samen wandelen in de stad en samen romantisch een film kijken.
Wanneer is dat precies?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Soms is de koek gewoon op. Sterkte.
Ik ga gewoon niet trouwen, kan ik ook niet scheiden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
Er zitten hier wel meer gescheiden mensen op FOK!.
Als het niet meer gaat, dan gaat het gewoon niet meer.
Je speelt gewoon maar zelf met je sapstengel?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet trouwen, kan ik ook niet scheiden.
Het is 2024, daar hoef je niet meer getrouwd voor te zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je speelt gewoon maar zelf met je sapstengel?
Als het niet meer lukt moeite voor elkaar te doen, therapie samen ook niet helpt, en het alleen nog maar negativiteit is. Een relatie moet positieve energie geven en niet negatieve energie kosten.quote:
Mee eens. Het zou me niets verbazen als TS nog steeds niet begrijpt waar zijn vrouw nu mee zit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit moet toch ergens vandaan komen. Nu klinkt het zo eenzijdig. Afijn sterkte met de afwikkeling dan.
Deze vraag ivm het vóór het zingen de kerk uitgaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:50 schreef schommelstoel het volgende:
Succes verder, hebben jullie kinderen trouwens?
Nou ja, knoop doorgehakt, knoop doorgehakt... hij *wil* scheiden en opent daar nog een topic over. Dat klinkt nog niet echt alsof die kogel de kerkzaal heeft doorkruist.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef Chandler het volgende:
Wat vervelend voor je TS maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Even door de zure appel heen bijten.. het gaat vast en zeker alleen maar mooier worden in je toekomst.
Als je het in de kop hebt is er vaak geen weg meer terug.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, knoop doorgehakt, knoop doorgehakt... hij *wil* scheiden en opent daar nog een topic over. Dat klinkt nog niet echt alsof die kogel de kerkzaal heeft doorkruist.
Omdat ik TS niet helemaal vertrouw in zijn oprechtheid.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Deze vraag ivm het vóór het zingen de kerk uitgaan
Oh. Nouja dan zitten wij niet hier in gelukkig. Juist overtreffende trap. We zijn een team en helpen elkaar met zwakke en sterke punten, maar we neuken weinigquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het niet meer lukt moeite voor elkaar te doen, therapie samen ook niet helpt, en het alleen nog maar negativiteit is. Een relatie moet positieve energie geven en niet negatieve energie kosten.
Het klinkt alsof je een relatie met en vrouw hebt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:46 schreef JimPansje het volgende:
Of tegen een burnout aanzit. Dan projecteer je meestal ook al je ongemakken op 1 persoon. Dat kan een collega zijn, maar ook je partner of een familielid.quote:
Dat plaatje is geniaal! 😂quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je een relatie met en vrouw hebt.
Sterkte.
[ afbeelding ]
Pijnlijk herkenbaar bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |