Mooi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me ineens denken aan een keer bij mij op het werk!
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.
Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.
De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."
Dit soort dingen gebeuren altijd op momenten als ik er niet bij ben!
Topagentenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me ineens denken aan een keer bij mij op het werk!
Er werd wel vaker op klaarlichte dag wat gestolen door mensen die gewoon naar binnenliepen, rondsnuffelden en er weer vandoor gingen met iets onder de jas.
1x zag een collega een onbekend persoon met iets wel HEEL groots onder z'n jas weglopen en hij greep die vent in de kraag.
Een paar andere collega's kwamen er bij en de politie werd gebeld. De man werd naar de trap geleid, naar de politie toe die beneden stond te wachten.
Die kerel gooide de videorecorder (die hij AL DIE TIJD nog onder z'n jas had zitten) op de grond en probeerde de trap af te rennen.
Een collega riep: "HEE!!!" en tacklede hem waardoor hij zeer hard van de stenen trap af viel.
Vent helemaal brullen van de pijn en hij schreeuwde dat hij ons zou aanklagen wegens mishandeling enzo.
De politie: "Och nee, HIJ weer? Geen zorgen, we hebben niets gezien hier bij de trap. Laat hem maar lekker schreeuwen, komt wel goed."
Dit soort dingen gebeuren altijd op momenten als ik er niet bij ben!
* HC haalt matje gauw wegquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals ik net las was een matje met "Welkom" al een reden om succesvol aangeklaagd te worden.
Precies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, dat je niet iemand helemaal tot pulp gaat meppen met een honkbalknuppel terwijl een paar corrigerende tikken al voldoende zouden zijn geweest.
Een lift ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik 1 probleempje wel.We hebben geen trap.
Van wie mag je er niet aan denken?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Inbrekers. Ik mag er niet aan denken
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Van wie mag je er niet aan denken?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij een scène van De Lift kan nadoen met het hoofd van de inbreker?
Mutskequote:
Dat lijkt me ook akelig jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.
Geweldige filmquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij een scène van De Lift kan nadoen met het hoofd van de inbreker?
Zo lekker ouderwetsquote:
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De gedachte dat een onbekende je privacy binnendringt.
Die heb ik dan wel weer gezien!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo lekker ouderwets
Net als Amsterdamned, geweldig!
Oefquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken hoor
Ik kwam ooit eens terug van een paar weken vakantie en kwam er achter dat ik de achterdeur vergeten was op slot te doenMaar er was niets weg, dus ik denk dat ik geluk heb in deze buurt. Niet dat ik nu altijd mijn achterdeur open laat
Die achtervolging door de grachtenquote:
Ja kweenie.....ik vond de film aan de ene kant gaaf, aan de andere kant......kweenie.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
[..]
Die achtervolging door de grachten
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
[..]
Die achtervolging door de grachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |