link?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!![]()
![]()
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan
Als hij boven aan de trap staat en mij wil steken met een mes, en ik duw in reflex/zelfverdediging hem van de trap, dan is de kans groot dat dit onder noodweer exces valt.
Vond hem wel leukquote:
Ik zei ook niks. Beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
ach dat jongetje.... "die zullen wel dood gaan"quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fuck, ik had het net gevonden!Jehova's idd!
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je had je helm op en struikelde en toen kreeg hij een kopstoot.
Van die van mij kom je niet zo snel terugquote:
Inkoppertje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die van mij kom je niet zo snel terug
Meer koppig.quote:
Zonder horten of stoten.quote:
Gewoon hard erin!quote:
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.quote:
Valt wel meequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Geniet er van!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oh jee ik ben in een orgie beland![]()
Wel mee eens!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Oh ik dacht dat ze hier bedoeldequote:
Check deze maar eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen het eerste stukje is dan nog ok en redelijk kritisch en terecht, vond dat laatste dan weer ff jammer ervan.
Ow dan heb ik het verkeerd opgevat!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze hier bedoelde
Pakkende titel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze maar eens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |