Het lijkt me heel onprettig te weten dat er mensen in je huis zijn geweest, en al helemaal als je zelf boven lag te slapen. Bah.quote:
mijn portemonnee is gejat uit de garderobe van een kerkquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraard
De "Gij zult niet stelen" ging dus niet op voor deze persoon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
mijn portemonnee is gejat uit de garderobe van een kerk
Echt aan contant zat er mss een 20 euro in.
Week later gebeld door de politie want had aangifte gedaan uiteraard.
Iets gevonden bij een verdachte niet mijn portemonnee maar had wel mijn chip pasje (toen nog chipknip had je)
Ook leeg gehaald tot 20 cent terwijl er 4 euro ofzo op stond.
Naja allemaal een hoop gedoe het was dus het geld niet, maar het opnieuw aanvragen van rijbewijs en pasjes en aangifte etc etc. allemaal hoop gedoe.
Hoop dat ze genoten hebben van mijn 20 euro
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarum, effe hoor, jij laat je portemonnee in je jas zitten in een garderobe?
Dan ben je wel heel goed van vertrouwen zeg.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar gelovige mensen doen toch nooit iets tegen de 10 geboden in?!?
denk wel dat ie zal branden later in de hel jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De "Gij zult niet stelen" ging dus niet op voor deze persoon.
nouja idd, maar het was toen nog niet zo heel crimineel ook, daarna niet meer gedaan trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarum, effe hoor, jij laat je portemonnee in je jas zitten in een garderobe?
Dan ben je wel heel goed van vertrouwen zeg.
gehehe dat hoor je mij niet zeggen, maar dit was natuurlijk geen gelovige broeder of zusterquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar gelovige mensen doen toch nooit iets tegen de 10 geboden in?!?
De Heere had hem ingefluisterd dat hem daar een kleine financiële meevaller te wachten kon staan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe dat hoor je mij niet zeggen, maar dit was natuurlijk geen gelovige broeder of zuster
gewoon eentje naar binnen gelopen daar en ff alle jassen gecheckt
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De Heere had hem ingefluisterd dat hem daar een kleine financiële meevaller te wachten kon staan!
Dat zal ze leren.geboefte.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
20x geen euro in het collecte zakje gedaan
De weg naar de hemel is smal en moeilijk begaanbaar, en als er een tegenligger komt moet je wel eens een zijsprong maken naar een wat minder vroom weggetje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgen
haha hmmm nou miss wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De weg naar de hemel is smal en moeilijk begaanbaar, en als er een tegenligger komt moet je wel eens een zijsprong maken naar een wat minder vroom weggetje!
Sodom&Gomorraquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
bewandelde alleen niet de juiste wegen om die te krijgen
Als je katholiek zou zijn, zouden de kardinalen in Rome tijdens een kerkdienst jou vervloeken tegenover God; da's toch al gauw 1% van een goeie fles wijn die ze op hun homoseks orgie feestjes nuttigen!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef kree het volgende:
20x geen euro in het collecte zakje gedaan
haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je katholiek zou zijn, zouden de kardinalen in Rome tijdens een kerkdienst jou vervloeken tegenover God; da's toch al gauw 1% van een goeie fles wijn die ze op hun homoseks orgie feestjes nuttigen!
En ja: dit soort feestjes heb je daar echt!
Dat vat ik aan!quote:
Gevat Stig.quote:
Lubach heeft daar ook een interessant stukje over!quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet het, ik ben dan ook niet katholiek natuurlijk.
En begin me niet over hoeveel mis is gegaan onder het mom van geloof, want weet het.
Mag hopen dat dat nu iig meer normaal is. Hoewel ben nog geen fan van katholiek
maar ook in pinkster gemeentes hoor, noem Hillsong. staat mooie docu over op HBO, zet je ook wel aan het denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |