Komt een vervolg!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Was een leuke film, Amsterdamned. Ik weet alleen niet of ik hem nog eens wil zien, zal nu wel heel ouderwets overkomen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
Ook niet.Lijkt me ook zinloos.quote:
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken!quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als je bij een inbreker de nek wil breken!
(Moet je wel eerst alle beveiligingen saboteren!)
Wat engquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
We hebben hier een keer jaren terug inbrekers gehad op de begane grond terwijl we lagen te slapen op etage 1, wel wat zaken pleite (jassen, laptoptas zonder laptop) jaren later ook nog een keer insluiper op hotelkamer in Mexico, dat hakte er aardig in, al is het allemaal prima financieel afgehandeld
Oehh nu ook zin in pannenkoekenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:42 schreef devzero het volgende:
Maar nu eerst een pannenkoek met vers gemaakte pruimenjam
Heer kree.quote:
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraardquote:
Toen mijn vader net overleden was hebben ze op de manege ingebroken.Jammer voor hun was er niks te halen maar wel veel schade.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Half jaar later belde de ABN Amro dat mijn portemonnee daar ingeleverd was. Pasjes (uiteraard al lang niet meer geldig) etc zat er gewoon nog in, contant niet meer uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |