Ik ben 1,70 en weeg 50 kg plus min hoe kan ik hier een foto plaatsen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil ook wel eerst een foto zien
ik wil namelijk alleen met slanke vrouwen die minimaal een 8.6/10 zijn
als jij viesdik bent haak ik af
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaienquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ik ben 1,70 en weeg 50 kg plus min hoe kan ik hier een foto plaatsen?
Als je niet serieus kan zijn blijf dan weg ga in een ander forum de lolbroek uithangen. Ik vermoed dat deze foto een pefrfilages is van jou zelf ?quote:
Nee dat vind ik te gewaagd sorry,quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaien
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je mag ook een filmpje op youtube plaatsen in bikini en dan een rondje draaien
Ik geef sowieso geen pikante fotos weg te gevaarlijk dan kan ik gechanteerd worden in de toekomst!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je tieten laten zien (vanaf 4:40 )
Dus je wil gewoon gratis uit eten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Bij deze heeft er iemand interesse in een date![]()
zoals in first dates?
Je post dit in SEX dus je kan beter aangeven of je openstaat voor anaal en of je slikt of niet.quote:Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Misschien kun je eerst in het kort een beetje aangeven waar je naar op zoek bent. Het kan zomaar gebeuren dat er zich een heleboel mensen melden waar je geen interesse in hebt omdat ze te jong of te oud zijn, te kort of te lang zijn, of omdat ze te ver weg wonen.
You will see hihiquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En wat moet ik ervan denken dat deze oproep in de rubriek seksualiteit staat?
Betekent dit dat er ook meteen op de eerste date aan sex gedaan wordt?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef white_witch het volgende:
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.
Helaas. Ik ben 54, dus dat gaat niet door. Of je zou voor mij een uitzondering moeten maken.quote:
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:49 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open hoor zolang ze onder de 40 jaar zijn. en in de omgeving utrecht zou helemaal ideaal zijn.
Zie je er ook uit als 54?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Helaas. Ik ben 54, dus dat gaat niet door. Of je zou voor mij een uitzondering moeten maken.
54 is mij toch iets te oud als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:00 schreef white_witch het volgende:
54 is mij toch iets te oud als ik heel eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |