Je vind waarschijnlijk andere dingen lekkerder op het moment. Komt misschien wel weer terug.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik drink wel echt minder bier. Ik weet niet hoe dat komt.
Proost!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewoon Veltins.
Dat blijft mijn favoriet
Ik heb onlangs in Duitsland ook wat bier ingeslagen. Binnenkort maar weer een keer op pad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gewoon Veltins.
Dat blijft mijn favoriet
Ik weet niet of je van barrel aged bieren houdt, maar een maat van me en ik, hebben recent een hoop heerlijke biertjes ingeslagen. Dan wordt binnenkort weer genieten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs in Duitsland ook wat bier ingeslagen. Binnenkort maar weer een keer op pad.
Ik heb dit keer geen bier meegenomen uit Duitsland.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs in Duitsland ook wat bier ingeslagen. Binnenkort maar weer een keer op pad.
Nee, puur toeval.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:09 schreef livelink het volgende:
Heb je dit expres gedaan?
Whitney Houston - All at once
Bij Melting denk ik toch dat het toeval isquote:
Ik zag het pas toen ik ze klaar had staan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Melting denk ik toch dat het toeval is
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Zoals mijn oma vroeger zei: kind dat had je niet hoeven doen…
Brrrrrrr
Doedezemaar had dat ook kunnen zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Zoals mijn oma vroeger zei: kind dat had je niet hoeven doen…
Brrrrrrr
Nee hoor, ik kon destijds Whitney prima hebben, pas bij latere ellende ben ik uitgetunedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doedezemaar had dat ook kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Princess Say I’m your number one
Ik krijg echt bultjes van haar stem…quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doedezemaar had dat ook kunnen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |