Ach, liefquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen ik op de camping in Italië werkte heb ik menig act een beetje opgeleukt met mijn optredens. De meest memorabele was een Angus Young imitatie met een tennisracket bij een jochie dat een beetje zielig op het podium stond met een liedje van een Duitse komiek. Je doet er dan alles aan om het voor het publiek nog een beetje onderhoudend te maken. Elke keer bij het refrein hupste ik achter hem langs met m’n tennisracket
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen ik op de camping in Italië werkte heb ik menig act een beetje opgeleukt met mijn optredens. De meest memorabele was een Angus Young imitatie met een tennisracket bij een jochie dat een beetje zielig op het podium stond met een liedje van een Duitse komiek. Je doet er dan alles aan om het voor het publiek nog een beetje onderhoudend te maken. Elke keer bij het refrein hupste ik achter hem langs met m’n tennisracket
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Lekkere percussie
The promised land
Dit heb ik dan volgens mij weer nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Lekkere percussie
The promised land
Ik drink niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En hoeveel had je toen gedronken?
Heeft dan ook maar een 28e plaats behaald in 1989.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit heb ik dan volgens mij weer nooit eerder gehoord.
Dansles, daar ken ik het vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft dan ook maar een 28e plaats behaald in 1989.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Enkinderen, wat hebben jullie vandaag gedaan?
Mwah, een beetje het winkelcentrum in de fik gestoken, en nog wat dingetjes, maar verder niks speciaals…
https://www.noordhollands(...)r-zijn/17928766.html
Die krant sluit de boel zo af dat je zelfs geen headline volledig kunt lezen, laat staan een intro.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Enkinderen, wat hebben jullie vandaag gedaan?
Mwah, een beetje het winkelcentrum in de fik gestoken, en nog wat dingetjes, maar verder niks speciaals…
https://www.noordhollands(...)r-zijn/17928766.html
Ik hou van appelsapjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou. Als je het één keer hoort, kun je het niet meer on-horen.
Zeg datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Little Steven - Bitter Fruit
Lekkere muziek, Melting
Dank je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Little Steven - Bitter Fruit
Lekkere muziek, Melting
Ik denk dat ik ook eens wat alcohol ga scoren nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:55 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft ineens zin in zomerbier, geen idee hoe dat komt![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik had vandaag nog winterbok in mijn handenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:55 schreef DJ11 het volgende:
En wat voor alcohol kies jij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook eens wat alcohol ga scoren nog.
Dat is dan niet helemaal de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog winterbok in mijn handen
Kan ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog winterbok in mijn handen
Wijn. En jij aan fossielenbier kennelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat voor alcohol kies jij?
Ik zit nu aan dit lekkere biertje:
[ afbeelding ]
1989.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
Dit nummer zou ik nou helemaal niet in the eighties hebben geplaatst.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Wijn. En jij aan fossielenbier kennelijk.
Nee, maar ik drink wel echt minder bier. Ik weet niet hoe dat komt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel lekker fossielenbier.
Heb jij de Chouffe afgezworen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |