Goeiemorgen Zonnestraaltjequote:
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Doorgedraaide user @:Caland die een ander een minderwaardigheidscomplex verwijt in het Feyenoordtopic.
Dit wordt een topweek.
Dat is een behoorlijke verzameling troepquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Stokbrood gehaald, kaas filet americain en kipkerrie erop.
Bohhquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Gecombineerd en met een dot Zaanse?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heeeeeurrlijk maatje.quote:
Goede keuze maatquote:
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker sarcastisch maatquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeeeeurrlijk maatje.
[..]
Goede keuze maat
[..]
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaagquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf, geen mention
Dit zet onze vriendschap onder druk.
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaag
Ik wil je ook niet te lang van het werk houden
Nou ja, meestal vraagt @GGMM hoeveel topics ik gesloten heb en hoeveel notes ik heb uitgedeeld. 9 van de 10 keer kan ik hetzelfde gifje van stal trekkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens kijkt hij mij een beetje dom aan, kijk ik dom terug en vervolgen we onze dag zonder een woord met elkaar te wisselen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |