Wat een geluk dat je daarom mijn typfoutje niet zag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig volgde die 2e zin, ik stond op het punt je af te branden
Zoals hierboven werd geopperd had ik ook geen ene kut gedaan met mijn Swapfiets, maar wel elke maand betalen waarvan je uiteindelijk een normale fiets kon kopen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie net bij Coolblue inderdaad dat je een wasmachine abonnement kan afsluiten.
Ik krijgt altijd een beetje de kriebels van dat soort constructies.
Een wasmachine gebruik je als het goed is welquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zoals hierboven werd geopperd had ik ook geen ene kut gedaan met mijn Swapfiets, maar wel elke maand betalen waarvan je uiteindelijk een normale fiets kon kopen.
Dus doe maar (gelukkig) niet.
Ja maar abonnement voor een fucking wasmachine... heb daar een hele pittige mening over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wasmachine gebruik je als het goed is wel
Kan wel een uitkomst zijn als je geen spaargeld hebtquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar abonnement voor een fucking wasmachine... heb daar een hele pittige mening over.
Heb je toevallig al die review klaarliggen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig volgde die 2e zin, ik stond op het punt je af te branden
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig al die review klaarliggen?
Oke.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)
Ik oktober ben ik vrij, dan zal ik een nieuwe poging wagen
Ik oktoberquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)
Apart? Zeg maar gewoon onwijs klote volk. Ongemanierd, misplaatst zich superieur wanend gedrag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. En die had het naar zijn zin. Die zag ik allleen bij het ontbijt en het avondeten
De massiviteit viel toch wel een beetje tegen. Veel Russen. Dat was ook wel minder. Apart volk.
Ik oktoberquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een elektrische auto wellicht niet zo'n slecht ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Je kunt tegenwoordig tanken en direct je kleren wassen in zo'n buitenwasmachine.
[ afbeelding ]
Doe je mee met Woordle?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een elektrische auto wellicht niet zo'n slecht idee
Jij bent er zeker even een week tussenuit geweest?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1157 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟨⬛⬛
Oei.
Woordle6 953 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gelukkig maar.
@:GGMM @:Rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Dat lijkt er op! Morgen weer een kans.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij bent er zeker even een week tussenuit geweest?
Hallo makker.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt er op! Morgen weer een kans.
Hallo makker.quote:
Wees trots, we hebben het bteam weer vermorzeldquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:19 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1157 2/6
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 953 6/6
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
@:GGMM @:Scrummie (je doet weer mee toch?) en @:Pisces29 die eindelijk weer terug is.
Ik zal je een like geven, maar dit lijkt natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1157 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟨⬛⬛
Oei.
Woordle6 953 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟩