SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ga nooit maar heb sowieso niet echt wat met festivals, meeste muziek is mijn ding ook niet enz op Lowlands enz.quote:
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er nog nooit geweest ook. Al lijkt het mij best grappig
Ik ben ook naar festivals geweest, er zijn bankjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Ik ga liever naar losse concerten. Dat trekt mijn rug nog net.
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt een mega hekel aan kamperen dus dan is de andere optie een heel festival doortrekken en dat wil ik ook niet.
Nee sorry.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gedoe met koepeltentje. Met een rol wc papier onder je arm over het terrein naar de plee's toe, in de regen.... minstens 10x struikelen over scheerlijnen.
You gotta love it.
bol of coolblue?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
De blauwe doos is ook op lowlands. Ze hadden kaartjes verloot onder personeel
Die hebben geld te veel.quote:
daarom staan ze daar nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die hebben geld te veel.
Ik heb ze vorige week gesponsord door een tv-meubel aan te schaffen
Mijn hemelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://festileaks.com/20(...)4-er-van-binnen-uit/
Allemaal voor het goeie doelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |