Dus Rusland gaat mogelijk één van deze nucleaire powerplants opblazen en Oekraïne daar de schuld van geven. Net zoals die autobanden die zij in de fik gestoken hadden in een koeltoeren van Zaporizhzhia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 05:12 schreef Za het volgende:
De Russische staatsmedia, en diverse andere nieuws outlets hebben laten weten dat officials van de Russische veiligheidsdiensten de noodklok hebben geluid, omdat bronnen hebben laten weten dat Ukraine van plan zou zijn de kerncentrales van Koersk en Zaporozhye te treffen met een “vuile bom'.
[ x ]
Oekraïne bereidt een nucleaire provocatie voor en heeft al een “vuile bom” afgeleverd in de regio Dnepropetrovsk. Militair correspondent Marat Khairullin meldt dat de aanvallen gepland zijn om uitgevoerd te worden op de locaties van verbruikte splijtstof in de kerncentrales van Koersk en Zaporozhye.
Militair correspondent Marat Khairullin meldde dat Kiev een nucleaire provocatie voorbereidt. Hiervoor werd volgens hem een "vuile bom" afgeleverd bij de onderneming Vostochny Mining and Processing Plant in de stad Zheltye Vody in de regio Dnepropetrovsk . Khairullin benadrukte dat ze van plan zijn de opslagplaatsen voor verbruikte splijtstof in de kerncentrales Koersk en Zaporozhye aan te vallen, wat zou kunnen gebeuren tijdens de volgende poging van de Oekraïense strijdkrachten om van Glukhov naar Rylsk in de Koersk-regio op te rukken.
Een vertegenwoordiger van de Russische wetshandhavingsinstantie maakte ook de plannen bekend van de Oekraïense strijdkrachten om de kerncentrales van Koersk en Zaporozhye aan te vallen.
https://m.ura.news/news/1052806487
Net zoals ze zelf de Nord Stream opbliezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:20 schreef Delenlill het volgende:
Dus Rusland gaat mogelijk één van deze nucleaire powerplants opblazen en Oekraïne daar de schuld van geven. Net zoals die autobanden die zij in de fik gestoken hadden in een koeltoeren van Zaporizhzhia.
Rusland luidt de noodklok klinkt niet als propaganda.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:20 schreef Delenlill het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom jij Russische propaganda als nieuws brengt.
Aaah, dus volgens jou heeft Rusland de Nord Stream zelf opgeblazen. Eerlijk is eerlijk dat wil ik best geloven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:21 schreef Za het volgende:
[..]
Net zoals ze zelf de Nord Stream opbliezen.
Rusland luidt al sinds de begin van zijn invasie in Oekraïne de ene noodklok na de andere. Wat tot nu toe zo goed als allemaal propaganda is gebleken. Dit is niet de eerste keer dat volgens Rusland Oekraïne een vuile bom zou inzetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:23 schreef Za het volgende:
[..]
Rusland luidt de noodklok klinkt niet als propaganda.
Ook het IAEA zit er bovenop.
Deze link bewijst helemaal niks over het voornemen van Oekraïne zoals wel in OP wordt gestelt (Russische propaganda troep).quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:15 schreef Za het volgende:
[..]
https://kyivindependent.c(...)nuclear-power-plant/
Ze hadden ook niets te maken met het opblazen van de Nord Stream toch?quote:
Je verwacht dat ik hier bewijzen kan posten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Deze link bewijst helemaal niks over het voornemen van Oekraïne zoals wel in OP wordt gestelt (Russische propaganda troep).
Rusland luidt de ene na de andere noodklok. Zodat zij het slachtoffer kunnen spelen in plaats van dat zij de dader zijn in deze invasie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hadden ook niets te maken met het opblazen van de Nord Stream toch?
Wanneer Rusland de noodklok luidt is dat niet conform de gebruikelijke bravoure van Rusland.
Geef eens wat links van al die keren svp.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:53 schreef Delenlill het volgende:
Rusland luidt de ene na de andere noodklok.
Hier bijv. een link van meer dan 100 Russische propaganda leugens en claims die zijn debunked.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:54 schreef Za het volgende:
[..]
Geef eens wat links van al die keren svp.
Waar luiden ze de ene na de andere noodklok?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:04 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hier bijv. een link van meer dan 100 Russische propaganda leugens en claims die zijn debunked.
Rusland heeft 0,0 geloofwaardigheid.
https://www.international(...)t-fait.aspx?lang=eng
Jij geeft die link toch zelf als extra 'bewijs'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 06:47 schreef Za het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik hier bewijzen kan posten?
Volkel staat ook op het lijstje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
Volgens de Russische staatsmedia zouden er allang kernraketten richting Berlijn, Londen en Parijs gevlogen zijn met veel bombarie.
Een stuk of 10 keer.
Beter lezen in de link die ik heb gedeeld. Ik heb hier een grappige uitgelicht, die ik me nog kan herinneren. Ken je deze zogenaamde noodklok van de Russen nog? Biologische wapens die worden ontwikkeld door de VS in Oekraïne......quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:12 schreef Za het volgende:
[..]
Waar luiden ze de ene na de andere noodklok?
quote:Posted on: 2023-10-05 - National Defence
The facts:
Russia has promoted the narrative of American biolaboratories in Ukraine since the beginning of the war.
Ukraine and the United States are signatories to the Biological Weapons Convention that prohibits biological weapons. This effectively bans the development, stockpiling, acquisition, retention, and production of biological agents and weapons.
There are no American or Ukrainian biological weapons laboratories inside Ukraine.
Russia’s false claim:
On October 2, 2023, the Deputy Speaker of the State Duma, Irina Yarovaya, claimed that “suspicious infections” in the Ukrainian military are, “with a high degree of probability,” the result of U.S.-led biolaboratories in Ukraine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |