Ik begin wel:
Ik heb twee katten en telkens als ik naar de keuken loop gaan ze zitten bedelen. Een oorverdovend gemiauw klinkt er uit ze, ook als ze net een half uur geleden eten gehad hebben.
quote:Het schijnt te helpen als je hem driemaal daags insmeert met een sausje van yoghurt, mosterd, en stukjes amandel. Het maakt niet echt uit welk soort yoghurt je gebruikt, want het gaat om de bacteriën die gebruikt zijn om de yoghurt te maken. Maar volle yoghurt kan wel eens voor jeugdpuistjes zorgen, als je het rechtstreeks op je blinde naaktmolrat smeert.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:26 schreef Sjaak-S het volgende:
Mijn Keniaanse blinde naaktmolrat heeft wel eens last van huidirritatie als hij teveel asperges met pindakaas eet... Vreemde gewoonte sowieso...
quote:Alle mensen ook
Op dinsdag 18 februari 2003 18:31 schreef Vuur het volgende:
Alle dieren STINKEN !
quote:Ja, ik had al eens van dat recept gehoord, maar wat wil het noodlot nu... Mijn blinde naaktmolrat vertoont ook allergische reacties wanneer hij in contact komt met amandelen... Ik heb het toen nog geprobeerd met pecan-noten, maar dat sloeg weer op zijn luchtwegen. Toch bedankt voor je advies
Op dinsdag 18 februari 2003 18:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Het schijnt te helpen als je hem driemaal daags insmeert met een sausje van yoghurt, mosterd, en stukjes amandel. Het maakt niet echt uit welk soort yoghurt je gebruikt, want het gaat om de bacteriën die gebruikt zijn om de yoghurt te maken. Maar volle yoghurt kan wel eens voor jeugdpuistjes zorgen, als je het rechtstreeks op je blinde naaktmolrat smeert.
quote:Ga lekker in onzin posten debiel
Op dinsdag 18 februari 2003 18:39 schreef Sjaak-S het volgende:[..]
Ja, ik had al eens van dat recept gehoord, maar wat wil het noodlot nu... Mijn blinde naaktmolrat vertoont ook allergische reacties wanneer hij in contact komt met amandelen... Ik heb het toen nog geprobeerd met pecan-noten, maar dat sloeg weer op zijn luchtwegen. Toch bedankt voor je advies
alle hulp is welkom! Iemand???
quote:Rustig aan he... Deze agressiviteit is nergens goed voor... Debiel zeg je maar zachtjes binnensmonds... En kotsen doe je maar in de WC... Lief zijn voor elkander is het sleutelwoord... Wie ben jij om uit te maken wat onzin is en wat niet...
Op dinsdag 18 februari 2003 18:41 schreef Conflict het volgende:[..]
Ga lekker in onzin posten debiel
En als de wc deur per ongeluk open gelaten is ligt al het toiletpapier in heel veel snippers door de gang.
En 's ochtends vinden ze je zooo lief en willen ze kopjes geven en dan struikel je weer.
Maar het blijven schatjes
Verder knagen ze de pakken water (Bar le Duc) kapot. Heel fijn als je dat niet in de gaten hebt. Ga je water inschenken ben je ineens zelf zeiknat.
En... en dat vind ik waarschijnlijk wel de meest irritante. Ze graven grit uit de kattenbak en eens in de zoveel tijd gaan ze gewoon daarin zitten piesen, als ik het niet snel genoeg weer in de bak schep. Het kan niet zo zijn dat het is omdat de bak te vies is, want ze hebben allebei een eigen bak en die verschoon ik een keer in de week. En ze doen het ook gewoon een dag nadat de bak verschoond is.
Oh ja en de andere kat loopt de hele dag van de planten te vreten..ook zo leuk vooral als ie het daarna weer uitkotst..
quote:siamees?
Op dinsdag 18 februari 2003 18:28 schreef ChRoNiC het volgende:
1 kat in huis.., die zit de hele dag heel hard te mauwen
quote:Mijn moeder zei altijd: een hond heeft een baas, een kat personeel.
Op donderdag 20 februari 2003 17:05 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen kat, de kat heeft mij.
Als meneer de siamees midden in de nacht honger heeft, en ik niet reageer op zijn gebrul, (wakker ben ik dan natuurlijk wel) bijt ie me. In neus, elleboog, knie, voet, schouder, voorhoofd, of wat er dan ook maar onder de dekens uitsteekt.
Vervolgens krijgt ie van mij een dreun, wat m een kwartiertje rustig houdt, en daarna begint het gelazer overnieuw. Eind van het liedje is dat ik regelmatig om een uur of 4, 5 's nachts mijn roofdiertje sta te voeren.
quote:moeders hebben altijd gelijk
Op zaterdag 22 februari 2003 18:55 schreef Ms_Furious het volgende:[..]
Mijn moeder zei altijd: een hond heeft een baas, een kat personeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |