SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hier begint het nu juist voor het eerst deze dag een beetje droger te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier regent het wel hard nu. Al een tijdje ook trouwens. Naja.
Vandaag alleen maar door de regen gefietst. Heen en terug en toen ik later uit de supermarkt kwam weer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier regent het wel hard nu. Al een tijdje ook trouwens. Naja.
Eerst maar eens zien of je in die rimboe wel internet hebtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Shit. Vergeten fok abbo te verlengen
Lukt nu op vakantie toch ook?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of je in die rimboe wel internet hebt
het is niet alsof je niet gewaarschuwd wordtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Of dat het veel werk is om te verlengen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet alsof je niet gewaarschuwd wordt
Rimboe, dat is echt zo'n woordje uit de tijd dat negers nog schattige rode lippen hadden en een gouden neusring.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of je in die rimboe wel internet hebt
seems about right, right?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rimboe, dat is echt zo'n woordje uit de tijd dat negers nog schattige rode lippen hadden en een gouden neusring.
Nee gouden oorbel. Een bot in de neus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rimboe, dat is echt zo'n woordje uit de tijd dat negers nog schattige rode lippen hadden en een gouden neusring.
Zou ook niet weten waarom je er ineens problemen mee zou hebben als je er woont.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef bitterbal het volgende:
5g is allang op dat eiland uitgerold
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij komt een medebewoner ook wel eens op FOK.
Hij zei net over een fles frisdrank: ik denk dat dit cassis
@:essnhills
Tot kwekgekke koning en zijn regering westerse websites gaan verbieden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef bitterbal het volgende:
5g is allang op dat eiland uitgerold
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Het woord jungle is in 1776 door de Engelsen in India overgenomen uit het Hindi, waarin jangal stond voor ‘onbruikbaar, verwilderd land’. Aanvankelijk betekende jungle ‘ongecultiveerd terrein’; vanaf 1813 werd het ‘dichtbegroeid terrein in India’. Het woord komt vanaf 1825 in het Nederlands voor in de context van de Engelse koloniën. In 1826 meldt de Nederlandsche Staatscourant dat een Indische provincie voornamelijk bestaat uit “jungle en bosch”.
In diezelfde tijd gingen de Nederlanders de Indonesische wildernis benoemen met de Maleise naam rimboe. De term wordt voor het eerst aangetroffen in 1841 in een krantenartikel over de “Padangsche opstanden”; bij deze koloniale oorlog werden soldaten en burgers gedwongen tot een “aftogt door de rimboe (bosschen)”. Uit de toevoeging tussen haakjes blijkt dat het woord nog onbekend was.
https://www.etymologiebank.nl/trefwoord/rimboe
Oemfoefoe dun urste uit de Rimboequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En aangezien US in Den Bosch woont is hij gewoon zelf een rimboenees
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
De vaste regel is dat je vlak na het opruimen een kabel nodig hebt die je hebt gedumpt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb een bak met kabels (en andere kleine elektronische meuk) wat ik echt moet uitzoeken maar ik ben dan altijd zo bang dat ik de verkeerde dingen p.o. weg doe.
Een beetje pedo op een fiets neemt met dat excuus geen genoegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:33 schreef mschol het volgende:
ik zou gaan zwemmen, toen ik echter aankwam bij het oppikken was het "ik heb buikpijn"
dus onverrichter zake teruggefietst
De vage sites vlogen je om de oren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Daarom hebben we ook allemaal een doosje vol met kabelsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vaste regel is dat je vlak na het opruimen een kabel nodig hebt die je hebt gedumpt.
FOK! zonder abo is wel matig ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De vage sites vlogen je om de oren?
Ze zeggen zoveel gap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels droog, maar daar is ook alles mee gezegd. Morgen weer wel 25 graden zeggen ze.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel gap.
We schijnen zelfs op de maan geland te zijn.
Gewoon je eigen waarheid bedenkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel gap.
We schijnen zelfs op de maan geland te zijn.
Ze verkopen het daar in kratertjes ha ha ha.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Had ik echt nog wel geweten dan. Was daar veel bier?
Weet nog wel dat ze daar ook lekkere moonshine hadden ghehehequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze verkopen het daar in kratertjes ha ha ha.
Klinkt alsof er een verstopping buiten je huis is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
Kutzooi ik wil douchen en afwassen maar afvoer kan het weer niet aan hier. Keuken stinkt ook naar riool nu.
Heb het altijd als het lang en hard blijft regenen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt alsof er een verstopping buiten je huis is.
Ja die is zooo cute!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:39 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Doet het hier nu ook weer jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het altijd als het lang en hard blijft regenen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een beetje pedo op een fiets neemt met dat excuus geen genoegen.
hele bak in de berging zetten, dicht en wel..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb een bak met kabels (en andere kleine elektronische meuk) wat ik echt moet uitzoeken maar ik ben dan altijd zo bang dat ik de verkeerde dingen p.o. weg doe.
Hmm dat is ook wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hele bak in de berging zetten, dicht en wel..
als je hem vervolgens een half jaar/jaar niet aanraakt mag die helemaal weg
mocht je daarna toch nog die ene kabel nodig hebben is die zo weinig boeiend dat je je moet afvragen of je em wel echt wilt kopen nieuwquote:
Ja heb die bak net maar overgeslagen omdat ik niet wist wat ermee te doen maar dat van jou vind ik wel een goeie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mocht je daarna toch nog die ene kabel nodig hebben is die zo weinig boeiend dat je je moet afvragen of je em wel echt wilt kopen nieuw
heb ik tijd terug ook gedaan, wel ook eerst een keer erdoorheen gegaan of ik zo snel niet een kabel/adapter had die ik er uit moest vissen voor ik em wegzettequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb die bak net maar overgeslagen omdat ik niet wist wat ermee te doen maar dat van jou vind ik wel een goeie.
Waarom niet wat korter maken als ie te lang is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:00 schreef mschol het volgende:
hoe trekken jullie opgerolde kabels uit?
ik heb 5 meter netwerkkabel die uiteraard helemaal opgrold is, maar ik wil zoveel mogelijk hem rechttrekken, bij gebrek aan kabelgoot kan ik em daar niet in verstoppen
Ghehe mooie opmerking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet wat korter maken als ie te lang is?
Bekend probleem @Haagsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
te lang issie niet, hij gaat wel krom trekken als ik em neerleg nu omdat hij niet "strak" (lees: op spanning) ligt (en dat wil je sowieso niet)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je het mooi vondquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:19 schreef mschol het volgende:
ramen zo maar dicht, er zit hier iemand karaoke te zingen
Zolang het maar droog is tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ga ik terrassen is het bewolkt fml
Welk Taylor nummer probeerde je te zingen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je het mooi vond
Cruel Summerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk Taylor nummer probeerde je te zingen?
Ah, die cover van Bananarama.quote:
ah ja de 10 heb ik ookquote:
Moet die kalender ook weer aangepast worden... gedoequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso, anders is het niet GeSaWi'en met dimmy.
tja.. de wereld gaat dat niet laten gebeurenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik lees net dat het tijd is om afscheid te nemen van Chrome. De versie die adblockers vermoordt is uit.
Valt mooi samen met de nieuwe computer.
Die monopolie van Google is gewoon absurd. De webbrowserbouwer is hetzelfde bedrijf dat advertenties verkooptquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. de wereld gaat dat niet laten gebeuren
chrome is de nieuwe IE6
en dan kijk je, waarschijnlijk, nog niet naar de chromium engine die open source is en in tal van andere browsers is gebakken en klakkeloos wordt overgenomen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die monopolie van Google is gewoon absurd. De webbrowserbouwer is hetzelfde bedrijf dat advertenties verkoopt
Firefox en Safari als enige alternatieven, waarvan Firefox eigenlijk het enige realistische alternatief is. Ik snap Microsoft echt totaal niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:06 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kijk je, waarschijnlijk, nog niet naar de chromium engine die open source is en in tal van andere browsers is gebakken en klakkeloos wordt overgenomen..
ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor edge moeilijk gaat doen
aanhaken bij de populaire grote partij..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Firefox en Safari als enige alternatieven, waarvan Firefox eigenlijk het enige realistische alternatief is. Ik snap Microsoft echt totaal niet.
Ik gebruik alleen microsoft en Google, wat is het voordeel van Firefox?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Firefox en Safari als enige alternatieven, waarvan Firefox eigenlijk het enige realistische alternatief is. Ik snap Microsoft echt totaal niet.
Het ding een tijdje soort van 'uit laten hangen' op een wasrek of iets?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
te lang issie niet, hij gaat wel krom trekken als ik em neerleg nu omdat hij niet "strak" (lees: op spanning) ligt (en dat wil je sowieso niet)
zoiets is te proberen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Het ding een tijdje soort van 'uit laten hangen' op een wasrek of iets?
Google heeft een bijna-monopolie op de browsermarkt. Ook browsers als Edge en Brave draaien op die engine.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen microsoft en Google, wat is het voordeel van Firefox?
dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik was in de Achterhoek! ik had er iets te zoeken
zo zo, leuk man. En nu?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik was in de Achterhoek! ik had er iets te zoeken
ga ik een filmpje maken dat ik uitstap op station Lichtervoorde en roep dat ik er 'een donder te zoeken heb' en dus blijfquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. En dat terwijl je uitgerekend op dat station een veel leuker filmpje kunt maken.
Nee, ik moest daar niet zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie je, zelfs jij stapte niet uit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah ja de 10 heb ik ookzijn niks waard, zitten vaak in van die "beginnerspakketten" van 50 biljetjes voor een tientje of zo.
Etto keek met een scheef oog naar zijn opponent... "Waarde heer", lispelde hij, "u spreekt in mysteriëen en raadsels... Voorwaar, als ik niet beter wist, zou ik haast van de overtuiging zijn dat u mij in de luren probeert te leggen." Daarop greep de nobele Belgische krijger naar zijn zwaard, en legde de tip van het blinkende staal op de hals van de vermaledijde Dokter Flesschenberger. "En garde".quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik moest daar niet zijn.
Maar ja, als je daar wel moet zijn, moet je ook niet daar zijn
lijkt veel op mijn geliefde Brabant, en ook katholiek van oorsprong... heel mooi stukje Nederland, thans 'Nieuw-Brabant'.quote:
Ik zal het even noteren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lijkt veel op mijn geliefde Brabant, en ook katholiek van oorsprong... heel mooi stukje Nederland, thans 'Nieuw-Brabant'.
Nog even popcorn kopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Iranian media reports "in coming hours, the world will witness extraordinary scenes and very important developments"
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ligt zeker met d'r dikke hol op de CAPS LOCK toets
Dit kan echt niet dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lijkt veel op mijn geliefde Brabant, en ook katholiek van oorsprong... heel mooi stukje Nederland, thans 'Nieuw-Brabant'.
quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga zo slapen. Morgen jaarlijkse Fles-en-Pa-Fles-dag
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Met de muis-naar-de-rechter-bovenhoek.
Vrijdagavond volgens mij altijd extreem stillig hierquote:
Zal jou eens vullen met champignonsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dimmy-croquettes met champigonvulling
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal jou eens vullen met champignons
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal jou eens vullen met champignons
Is er ook wel eens een Fles-MaFles dag?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is niet de bedoeling nee
Niet specifiek nee. Maar sinds de kejonaas gaan we wel gewoon bij mamsie etenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Is er ook wel eens een Fles-MaFles dag?
Dat ligt niet voor de handquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niets aan als Den Haag straks kaboem doet.
Bah bahquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker halfgebakken, zodat ze nog wat rubberig zijn
Of in Venlo of Drachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook Amsterdam zijn idd. Of Dordrecht.
nog 2 maanden en dan ren ik een kwart marathonquote:
Nou, ik denk dat Iran het heeft voorzien op Israël?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook Amsterdam zijn idd. Of Dordrecht.
Of Zimbabwequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Iran het heeft voorzien op Israël?
Of misschien gaan ze wel helemaal geen bommen gooien maar iets heel raars aankondigen, dat vrouwen rechten krijgen ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zou ik mijn bommen niet op inzetten
Ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sir hiss heeft ons allebei gratie verleend
Dat ze de volgende Olympische Spelen willen organiseren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien gaan ze wel helemaal geen bommen gooien maar iets heel raars aankondigen, dat vrouwen rechten krijgen ofzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien gaan ze wel helemaal geen bommen gooien maar iets heel raars aankondigen, dat vrouwen rechten krijgen ofzo
Dat is positief; hij zal geen rechtszaak starten en heeft ons vrijgesproken.quote:
Ik kan heel die aankondiging niet vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat US weer eens achterloopt, dat is van weken geleden: https://theprint.in/world(...)nary-scenes/2206065/quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan heel die aankondiging niet vinden
Wat een anti-climaxquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat US weer eens achterloopt, dat is van weken geleden: https://theprint.in/world(...)nary-scenes/2206065/
Ja zal toch de halfwaardetijd zijn van de uitstraling, verliest toch een beetje zijn krachtquote:
Zitten zeker allemaal gips resten aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
Of dat ze auto mogen rijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien gaan ze wel helemaal geen bommen gooien maar iets heel raars aankondigen, dat vrouwen rechten krijgen ofzo![]()
Met alles wat je op hebt kun je er wel een dubbele dim20 van makenquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Patat oorlog besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de extra bite.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten zeker allemaal gips resten aanYour beauty never ever scared me.![]()
Patat oorlog besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is zo'n beetje een seksgemiddelde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Dit jaar 29 keer naar de bioscoop geweest. Netjes.![]()
Zit er geen addertje onder het gras?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is positief; hij zal geen rechtszaak starten en heeft ons vrijgesproken.![]()
Patat oorlog besteld
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze de volgende Olympische Spelen willen organiseren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee alleen een ratelslangquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit er geen addertje onder het gras?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit er geen addertje onder het gras?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ik had me volgens mij voorgenomen om na m'n vakantie dat datingprofiel in te vullen. Dat ging uiteraard over de Olympische Spelen, niet Californië, voor je denkt dat ik het 3 maanden heb uitgesteld. Inmiddels gedaan
Kan ie lekker stof verzamelen terwijl ie nog op inactief blijft staan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is nog best wat open hoor https://www.thuisbezorgd.nl/bestellen/eten/ede-6711quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Patat oorlog besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedzo, nooit meer naar kijken & #600LB lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gruwelijk natte kat op zoek naar net zo natte poesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik had me volgens mij voorgenomen om na m'n vakantie dat datingprofiel in te vullen. Dat ging uiteraard over de Olympische Spelen, niet Californië, voor je denkt dat ik het 3 maanden heb uitgesteld. Inmiddels gedaan
Kan ie lekker stof verzamelen terwijl ie nog op inactief blijft staan
?![]()
Niet op die manierquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gruwelijk natte kat op zoek naar net zo natte poes
?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als dat zo is, zit ik verkeerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens, dat was toch het enige doel van die apps?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanaf wanneer is het jachtseizoen geopend?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Kan ie lekker stof verzamelen terwijl ie nog op inactief blijft staan![]()
welk spel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
En nu gamen tot de mrs weer thuis is![]()
Ik heb vandaag achter een stabureau gestaan. Dat is juist goed voor rugquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dat is niet goed voor je rug
Mijn benen zijn wat minder blij daarmee.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
_____
dat is, als je het niet gewend bent ook best zwaar voor je benen, hele dag staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag achter een stabureau gestaan. Dat is juist goed voor rug
Mijn benen zijn wat minder blij daarmee.![]()
Loop je wel wat heen en weer anders krijg je weer etalagebenen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag achter een stabureau gestaan. Dat is juist goed voor rug
Mijn benen zijn wat minder blij daarmee.Tap tap tap![]()
Veel bewogen en van houding veranderdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je wel wat heen en weer anders krijg je weer etalagebenen.
Anders had ik er nu nog gestaan met verkrampte benen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als je in Thailand om 22:00 gaatquote:is het hier toch 17:00
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oorzaakquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loop je wel wat heen en weer anders krijg je weer etalagebenen.
Etalagebenen ontstaan door verkalking en vetafzetting in de wand van de slagader. Verkalking leidt tot vaatvernauwing of zelfs tot totale afsluiting van de slagader. Hierdoor kan bloed minder goed door de slagader stromen. Dat bloed heeft het been nodig bij inspanning, zoals lopen, rennen of traplopen. Is er een bloedtekort, dan is er ook een zuurstoftekort. Dit laatste leidt tot verzuring van de spieren. Het gevolg is een krampende pijn. Slagaderverkalking komt vaker voor bij mensen met overgewicht, een hoog cholesterol, die diabetespatiënt zijn, roken en/of een hoge bloeddruk hebben.
mensen met etalage benen leven gemiddeld 10 jaar korter![]()
![]()
Oeh de BurgerMequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is nog best wat open hoor https://www.thuisbezorgd.nl/bestellen/eten/ede-6711Tap tap tap![]()
ja geloof het welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je in Thailand om 22:00 gaatis het hier toch 17:00
![]()
Patat oorlog besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor heel veel stapjes.
Oh wacht...Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dan moeten we je welterusten wensen als we staan te kokenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik krijg meestal juist zere voeten als ik de hele dag sta, benen nooit zo'n last vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is, als je het niet gewend bent ook best zwaar voor je benen, hele dag staanOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog steeds warm en plakkerig en benauwd binnen.![]()
Zo lekker is datquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-op-a2-en-a27.htmlSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dus?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nou gelukkig maar, dat moment had ik niet willen missenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik dacht er te laat aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #65
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh weer zo'n post opkrik topicquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #65Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Altijd boeiend, mensen met obsessieve compulsieve dwangneuroses.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, dat moment had ik niet willen missen![]()
Gelukkig zitten hier de normale mensen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd boeiend, mensen met obsessieve compulsieve dwangneuroses.![]()
Echt allemaal supernormaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier de normale mensen.
_____
Benader ze niet zelf, spreek hen niet aan of tegen, kijk ze niet recht aan en bel 112.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier de normale mensen.![]()
Jij winkelt daar regelmatig??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)inkelcentrum-alkmaar
M'n ouders wonen daar op loopafstand.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij winkelt daar regelmatig??
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Die winkel zelf niet hoor.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Alkmaarja ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)inkelcentrum-alkmaar
_____
Okee...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n ouders wonen daar op loopafstand."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Niet gevaarlijk dichtbij hoor.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ga je even langsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
Het klinkt erg gezellig bij de bovenburen.![]()
Klopt het dat ik @dud0r al een tijdje niet meer heb gezien?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
@dud0rquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klopt het dat ik @:Dudor al een tijdje niet meer heb gezien?
wiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klopt het dat ik @:Dudor al een tijdje niet meer heb gezien?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gisteren was ie er nog aan zijn poHi te zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de vraag staat nog steeds."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Misschien vakantie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef mschol het volgende:
@:loveislikeakiss ook al tijd niet gezienYour beauty never ever scared me.![]()
En dat doet ie gewoon zonder ons even op de hoogte te stellen?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
schandalig..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat doet ie gewoon zonder ons even op de hoogte te stellen?![]()
ie?? Bij lilak??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat doet ie gewoon zonder ons even op de hoogte te stellen?![]()
elders welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef mschol het volgende:
@:loveislikeakiss ook al tijd niet gezien![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
tja, dat kan, beetje suf welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze postte net nog. Maar niet hier want ze vind jullie stom![]()
Geen idee of je nu sarcastisch bent of niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze postte net nog. Maar niet hier want ze vind jullie stomYour beauty never ever scared me.![]()
Ja, ik ben gearriveerd met mijn Helmonds Carnavals- en Dweilorkest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:55 schreef Ama het volgende:
Het klinkt erg gezellig bij de bovenburen.
We beginnen met een heel lange tuba repetitie rond 1.30.Omnibus in omnibus.
En dan weer vroeg wakker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:18 schreef mschol het volgende:
ik ga zo maar eens afsluiten, misschien op tijd mn bed inYour beauty never ever scared me.![]()
Wat een herrie maken jullie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ben gearriveerd met mijn Helmonds Carnavals- en Dweilorkest.
We beginnen met een heel lange tuba repetitie rond 1.30.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ben gearriveerd met mijn Helmonds Carnavals- en Dweilorkest.
We beginnen met een heel lange tuba repetitie rond 1.30.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee of je nu sarcastisch bent of niet.
-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ze postte net nog. Maar niet hier want ze vind jullie stom![]()
![]()
Typisch mij weer hoor. Ga ik mijn tandenpoetsen met mijn medicatie nog in de mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
👀quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan moet de doedelzakbrigade nog beginnenYour beauty never ever scared me.![]()
Dat is niet handigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Typisch mij weer hoor. Ga ik mijn tandenpoetsen met mijn medicatie nog in de mond![]()
![]()
![]()
![]()
-XOXO-![]()
wel handig, kan ik Vlinder zien gaan en thuiskomen elke dagquote:Omnibus in omnibus.
Met je ogen naar de deurquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel handig, kan ik Vlinder zien gaan en thuiskomen elke dag
-XOXO-![]()
Ca va. Vanmiddag even een terrasje gepakt met mijn rolstoelquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Dimmy, hoe gaat het nu met je hinkepoot?
-XOXO-![]()
Ben druk bezig met dud0r zijn extra kamer op te knappen zodat we er een thuis kantoor van kunnen maken dus IPV hier zijn ben ik nu bevriend met de halve Utrechtse stortquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef mschol het volgende:
@:loveislikeakiss ook al tijd niet gezien
Zes ritjes aan zooi tot nu toe maar ik denk dat we nu wel alles weg hebben
Morgen laminaat leggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
naja je probeert er nog iets positiefs van te makenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ca va. Vanmiddag even een terrasje gepakt met mijn rolstoel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wilde gisteren mijn gezicht schoonmaken maar ik deed nagellak remover op het watjequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig ruik je dat voor je het op je gezicht doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@dud0r ook nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:12 schreef mschol het volgende:
@:loveislikeakiss ook al tijd niet gezien
Verdacht!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben al zijn lego en dino's aan het weggooien??quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben druk bezig met dud0r zijn extra kamer op te knappen zodat we er een thuis kantoor van kunnen maken dus IPV hier zijn ben ik nu bevriend met de halve Utrechtse stort
Morgen laminaat leggen-XOXO-![]()
Oei oorlog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al zijn lego en dino's aan het weggooien??Your beauty never ever scared me.![]()
Zijn lego staat wel mooi in de berging nuquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al zijn lego en dino's aan het weggooien??
Die ik ook heb leeg geruimd
Hij koopt allemaal dingen maar bouwt niet want geen plek
Dus dan berging
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HAAT LEGO
ranzige koeken zijn dat, zeker met die melkvullingOmnibus in omnibus.
Herkenbaar, alleen dan hier met boeken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zijn lego staat wel mooi in de berging nu
Dus dan bergingOmnibus in omnibus.
Zo
Veel
Dozen
In die berging
Dozen van koffie apparaten, robotstofzuigers, de airfryer
Als een apparaat in een doos hierheen kwam, dan is de doos bewaard
Nu niet meer, alles is weg![]()
Ook nog een doos werkkleding van de PTT post
Die is in een zak voor de kindjes in Africa gegaan, misschien hebben die iets aan een kerstman rood regenpakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus dan berging![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
6 ritjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben druk bezig met dud0r zijn extra kamer op te knappen zodat we er een thuis kantoor van kunnen maken dus IPV hier zijn ben ik nu bevriend met de halve Utrechtse stort
Morgen laminaat leggen![]()
![]()
als je een doos lego neer kan zetten, kan je ook een model neerzettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus dan berging![]()
![]()
En ik kan een 3 bij 2 meter kledingkast en een bank in 1 rit in een auto krijgenquote:
Met nog een lading laminaat
Want ik hak alles in stukjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En ik kan een 3 bij 2 meter kledingkast en een bank in 1 rit in een auto krijgen
Met nog een lading laminaat
Want ik hak alles in stukjesOmnibus in omnibus.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus dan berging![]()
Gevaarlijk spel hoor.-XOXO-![]()
die spijkerde geen lieve Helmonders aan de deurquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff ik ben net Ghandi als het om geweld gaatOmnibus in omnibus.
Wat is een lieve Helmonder?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die spijkerde geen lieve Helmonders aan de deur
Dat hele dorp is toch rot?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
driedubbel wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat is een lieve Helmonder?
Dat hele dorp is toch rot?Omnibus in omnibus.
moet wel beetje weer denken aan mn tijden met indiana jones & the infernal machinequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
Oei opgegeten door de piranha's![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: