Zit iedereen hier aan de drugs ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je verwijt alleen de verkeerde met het erbij halen van onze besnorde buurman, "LOL".
Ik bedoelde natuurlijk dat links iedereen waar ze het niet mee eens zijn consequent hitler noemen of poetin lover of Trumpie. En meer weten jullie niet. Overigens is de Weimar het bestuderen waard. Dacht je dat Hitler van de een op de andere dag een enorme gek werd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Sick fucker...
Die oorlog is begonnen omdat het volk voor Europa koos en de regering naar Putin ging. En dan hebben we het echt over meer dan 80% van het volk dat in opstand kwam.. Niet zoals de wappies hier die dachten dat iedereen achter ze stond, bleek tegen te vallen.
Nee, alleen jijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:27 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Zit iedereen hier aan de drugs ofzo?
Wat valt er nog over te zeggen, meneer Disco.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Maar laten we ontopic blijven ipv over Poetin of de oorlog te lullen.
Nee, komt omdat die elke dag aan de meth zat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:28 schreef EmptyBox het volgende:
Dacht je dat Hitler van de een op de andere dag een enorme gek werd?
Slechts koffie. Soms een wijntje. Als dat geldig is. Dan hebben we het hele rijtje.quote:
Opletten?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je verwijt alleen de verkeerde van het erbij halen van onze besnorde buurman, "LOL".
Want? Wat heeft dat te maken met de aanslag op de Nord Stream?quote:
Eh, in je leven, maar ik realiseer me dat dat nogal een grote vraag is, en wellicht veel te laat ookquote:
Alle bullshit hier mag sowieso wel even geveegd worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Want? Wat heeft dat te maken met de aanslag op de Nord Stream?
Of ben jij ook iemand die denkt dat de aarde plat is?
Dan blijft er niks overquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Alle bullshit hier mag sowieso wel even geveegd worden.
Je begint opeens over wat een ander land wel niet allemaal heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:00 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Je hebt een vorm van innerlijke perception management nodig met je: "niet te merken" en "anders had".
Het gaat alle kanten op. Probeer iets van je 'overtuiging' wat vaker voor jezelf te houden en het wat minder in te vullen voor een ander.
Het er bijslepen van zogenaamde beschuldiging van het aanvoeren van whataboutism's is een mooie tactiek om werkende geldende vergelijkingen die er toe doen om iets te verduidelijken of aansporen tot een overdenking te smoren. Je hebt zelfs niet eens door dat jij ze zelf aan de lopende band gebruikt in je bijdragen. Kennelijk vind je ze alleen belangrijk wanneer je er zelf gebruik van moet maken.
In mijn leven? Welke grote vraag heb je gesteld? En wat heeft dat precies te maken heeft met het aanhalen van Hitler? Probeer het eens inhoudelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, in je leven, maar ik realiseer me dat dat nogal een grote vraag is, en wellicht veel te laat ook
Precies!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:01 schreef NatteLont het volgende:
Probeer het eens inhoudelijk on-topic.
Moeten we het in Jip en Janneke taal duidelijk maken ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:01 schreef NatteLont het volgende:
[..]
In mijn leven? Welke grote vraag heb je gesteld? En wat heeft dat precies te maken heeft met het aanhalen van Hitler? Probeer het eens inhoudelijk.
Lukt dat jou denk je?
En omdat ie vegetariër was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die elke dag aan de meth zat.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is dan het excuus waarmee Rusland daar een burgeroorlog mocht starten, die in 2022 is geëscaleerd tot een complete oorlog tussen Rusland en Oekraïne.
Doe eens een poging inderdaad. In Jip en Janneke taal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Moeten we het in Jip en Janneke taal duidelijk maken ofzo?
Ik snap meteen hoe je toch op die bagger komt elke keer.
Een hint: Ik haalde Adolfje er niet bij....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:11 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Doe eens een poging inderdaad. In Jip en Janneke taal.
Zelfs dat lukt dus niet kennelijk. Jij denkt dat Poetin zwart/wit zomaar Oekraïne binnenviel omdat ie daar zin in had. Ik zei dat het niet zo zwart wit was en jij haalt daar Hitler zelfs bij om een punt te maken. Vervolgens laat je een bericht van een ander zien waar iemand anders het over Hitler heeft. Wat moet ik daarmee dan?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Een hint: Ik haalde Adolfje er niet bij....
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het wel... Hitler heeft niets maar dan ook niets goed gedaan.. Of jij moet het normaal vinden hoe hij die "Lebensraum" creëerde.. En dan ben je een sick fucker.
De reden waarom Poetin besloot om Oekraïne te annexeren is niet relevant.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:11 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Doe eens een poging inderdaad. In Jip en Janneke taal.
Zelfs dat lukt dus niet kennelijk. Jij denkt dat Poetin zwart/wit zomaar Oekraïne binnenviel omdat ie daar zin in had. Ik zei dat het niet zo zwart wit was en jij haalt daar Hitler zelfs bij om een punt te maken. Vervolgens laat je een bericht van een ander zien waar iemand anders het over Hitler heeft. Wat moet ik daarmee dan?
Hopeloos verloren dit persoon...quote:
Wat heb je toch met "links", de meeste mensen die ik ken zijn rechts, en steunen Oekraïne in deze laffe door Putin gestarte oorlog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:28 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat links iedereen waar ze het niet mee eens zijn consequent hitler noemen of poetin lover of Trumpie. En meer weten jullie niet. Overigens is de Weimar het bestuderen waard. Dacht je dat Hitler van de een op de andere dag een enorme gek werd?
Dat is geen antwoord. Ik verwacht hem trouwens ook niet meer het is wel goed met je.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:01 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dan heb je een paar jaar aan debatten gemist denk ik. Vroeger stond ik redelijk achter Groen Links. Naïef als ik toen nog was in de jaren 80 als jonge man. Zij waren zo meende ik voor verbinding en de dialoog voor vrede en onderhandeling. Nu is dat volkomen anders.
En eerder was dat ook al zo helaas. Maar mijn naïef idealisme had mij kennelijk verblind.
[ afbeelding ]
Over de Rusland Fabeltjesfuik. Begreep ik je verkeerd? Of doe je gewoon lekker moeilijk.
Bedoel je nu dat ik niet in een fabeltjesfuik zou zitten? Of wel?
Zo ja ____ zie dan mijn eerdere opmerking.
Je haalde Hitler aan. Dat ontken je. Daar confronteer ik je mee en ik ben vervolgens hopeloos verloren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hopeloos verloren dit persoon...
[..]
Wat heb je toch met "links", de meeste mensen die ik ken zijn rechts, en steunen Oekraïne in deze laffe door Putin gestarte oorlog.
Daar is overigens niets grijs aan, overigens heeft de Weimar en zijn falen niet echt iets te maken met het gek worden van Hitler. Hij gebruikte dat falen om zijn weerzinwekkende plan uit te voeren. Daarin is ie steeds gekker geworden; door niet alleen de drugs, maar ook door de lui om hem heen.
Mooi man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Ik verwacht hem trouwens ook niet meer het is wel goed met je.
Wat ik oorspronkelijk zei was dat mijn verwachting was dat je met een antwoord op de vraag zou bewijzen in de fabeltjes fuik te zitten. Maar na een paar raaskallende antwoorden van je was dit mijn laatste poging.
Jij hebt volgens mij een beetje moeite met het lezen van posts, vooral met quotes en wie op welke user reageert.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:29 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Je haalde Hitler aan. Dat ontken je. Daar confronteer ik je mee en ik ben vervolgens hopeloos verloren.
Dan ga je vervolgens tegen mij een verhaaltje ophangen over de fakking Weimar Republiek en verward mij met een user met wie je dat Weimar gesprek hebt gevoerd.
Pssst je kan meerdere mensen quoten in een reactie...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:29 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Je haalde Hitler aan. Dat ontken je. Daar confronteer ik je mee en ik ben vervolgens hopeloos verloren.
Dan ga je vervolgens tegen mij een verhaaltje ophangen over de fakking Weimar Republiek en verward mij met een user met wie je dat Weimar gesprek hebt gevoerd.
Ach ja ik lette niet op de afzender quote.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Pssst je kan meerdere mensen quoten in een reactie...
Haha klopt. Dat was erg slordig. Geef ik toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij een beetje moeite met het lezen van posts, vooral met quotes en wie op welke user reageert.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef NatteLont het volgende:
Ach ja ik lette niet op de afzender quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |