Dat neemt niet weg dat jij de verhouding hebt ingedraaid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:33 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Feit is dat oekraine aan het verliezen is en niet Rusland. Anders zou Zelenskyy nu meer terrein hebben veroverd van Rusland en dat is gewoon niet.
Rusland gaat daar geen gehoor aan geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:34 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ho ho. Niet alleen rechts hoor. Ik ken er uit mijn eigen vriendenkring en familie die deze smerigheid door hebben. Stoppen met het moorden en bloedvergieten en om de tafel.
Russische propaganda zal misschien werken in je eigen kringen maar niet bij mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:28 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Het stelselmatig vermoorden van Russen in het oosten van oekraine vind jij geen agressie? Daar begon die burgeroorlog mee. Daar hoor ik je niet over. Waarom niet? Omdat orange man bad. Putin bad. Hitler bad. En meer weet je niet.
Jij maakt de meest vreemde gedachten kronkels en legt woorden in monden. Heb je dat zelf niet door?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je keurt het vermoorden van Oekraïense burgers in het beginsel niet af.
Rusland kan z'n leger morgen terugtrekken, hebben we overmorgen geen bloedvergieten meer in Oekraïne.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:34 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ho ho. Niet alleen rechts hoor. Ik ken er uit mijn eigen vriendenkring en familie die deze smerigheid door hebben. Stoppen met het moorden en bloedvergieten en om de tafel.
Rusland is de oorlog gestart en kan die vandaag nog stoppen...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Je keurt het vermoorden van oekrainers zelf goed. Jij wilt die oorlog. Rechts georienteerde mensen zouden alleen willen handelen met Rusland en geen oorlog.
Zijn we het ook nog eens ergens over eens vandaagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik ben tegen deze hele oorlog. Die moet onmiddellijk worden beëindigd
Hij verplaatst de doelpalen naar 'oorlogsmisdaad'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Jij maakt de meest vreemde gedachten kronkels en legt woorden in monden. Heb je dat zelf niet door?
Is niet te merken.quote:De rest van je post is me al helemaal de moeite niet waard om serieus op in te gaan.
Ik ben tegen deze hele oorlog. Die moet onmiddellijk worden beëindigd
Jij weet ook net zo goed als mij dat zoiets totaal niet realistisch is en onzin is. Als Poetin dat doet kost hem dat z'n kop. Even los van alle moraal. Hypothetisch hé, stel dat jij 100 kilo cocaïne vervoerd hebt naar iemand ter waarde van weet ik veel wat. Echter, je bent het onderweg kwijt geraakt en de persoon in kwestie is z'n geld kwijt. Dan kun jij ook niet zo maar zeggen van "Ja sorry, ik ben het gewoon kwijt" en verder met je leven. Ook dan ga jij gewoon omgelegd worden tenzij je niet alles geeft om dat geld weer terug te krijgen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland is de oorlog gestart en kan die vandaag nog stoppen...
Dus om die lieve Poetin te sparen moet Oekraïne worden geofferd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij weet ook net zo goed als mij dat zoiets totaal niet realistisch is en onzin is. Als Poetin dat doet kost hem dat z'n kop. Even los van alle moraal. Hypothetisch hé, stel dat jij 100 kilo cocaïne vervoerd hebt naar iemand ter waarde van weet ik veel wat. Echter, je bent het onderweg kwijt geraakt en de persoon in kwestie is z'n geld kwijt. Dan kun jij ook niet zo maar zeggen van "Ja sorry, ik ben het gewoon kwijt" en verder met je leven. Ook dan ga jij gewoon omgelegd worden tenzij je niet alles geeft om dat geld weer terug te krijgen.
Tja Poetin en die cocaïne vervoerder hebben daar zelf voor gekozen he. Totaal geen medelijden mee hun probleem. Had je het maar niet moeten doen. Trouwens die cocaïne vervoerder kan nog naar de politie en daarom bescherming vragen door informatie door te spelen. Als Poetin zo bang is voor zijn dood kan die zich nog uitleveren aan bijvoorbeeld het internationaal strafgerechtshof.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jij weet ook net zo goed als mij dat zoiets totaal niet realistisch is en onzin is. Als Poetin dat doet kost hem dat z'n kop. Even los van alle moraal. Hypothetisch hé, stel dat jij 100 kilo cocaïne vervoerd hebt naar iemand ter waarde van weet ik veel wat. Echter, je bent het onderweg kwijt geraakt en de persoon in kwestie is z'n geld kwijt. Dan kun jij ook niet zo maar zeggen van "Ja sorry, ik ben het gewoon kwijt" en verder met je leven. Ook dan ga jij gewoon omgelegd worden tenzij je niet alles geeft om dat geld weer terug te krijgen.
Je hebt een vorm van innerlijke perception management nodig met je: "niet te merken" en "anders had".quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij verplaatst de doelpalen naar 'oorlogsmisdaad'.
[..]
Is niet te merken.
Anders had je elke dode in deze oorlog veroordeeld, niet alleen degenen die onder oorlogsmisdaad vallen.
Rusland is dit conflict begonnen.
Daar ga je aan voorbij.
Rusland kan ook gewoon stoppen.
Maar Rusland gaat door met steeds meer land van Oekraïne in te nemen...
Oh dat was niet om jouw reactie. Had er binnenshuis al over gediscussieerd en werd al op eea gewezen dus snel verwijderdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat op het moment dat die pijpleidingen werden opgeblazen ze niet in gebruik waren. Dus dat had al geen invloed meer op de prijs. Dat is in de verschillende topics al meerdere malen gezegd maar wordt nogal snel vergeten door sommige mensen. Er was sinds de invasie van Rusland in Oekraïne ineens onderhoud nodig was tot 1 april 2023 volgens Gazpon wat voor je het niet wist een Russische staatsbedrijf is en toevallig tot na de winter is. Er stond alleen een bepaalde druk op wat altijd moet om die leidingen te beschermen.
Ps heel sterk dat je meteen je post verwijdert. Is zeker lekker kritisch...
Maar zo werkt het dus niet hé in de grote boze wereld, dat snap je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Tja Poetin en die cocaïne vervoerder hebben daar zelf voor gekozen he. Totaal geen medelijden mee hun probleem. Had je het maar niet moeten doen. Trouwens die cocaïne vervoerder kan nog naar de politie en daarom bescherming vragen door informatie door te spelen. Als Poetin zo bang is voor zijn dood kan die zich nog uitleveren aan bijvoorbeeld het internationaal strafgerechtshof.
Dat volgt daar helemaal niet uit, eersteklas logica.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus om die lieve Poetin te sparen moet Oekraïne worden geofferd.
Ik vind het heel bijzonder.
Sick fucker...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:28 schreef EmptyBox het volgende:
[..]
Het stelselmatig vermoorden van Russen in het oosten van oekraine vind jij geen agressie? Daar begon die burgeroorlog mee. Daar hoor ik je niet over. Waarom niet? Omdat orange man bad. Putin bad. Hitler bad. En meer weet je niet.
Toch zeg je het al wel sinds het begin zo....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat volgt daar helemaal niet uit, eersteklas logica.
Nee. Zo zwart wit is het helemaal niet. En schelden helpt daar niet echt bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Sick fucker...
Die oorlog is begonnen omdat het volk voor Europa koos
Die oorlog die Putin gestart is anders aardig relevant voor dit topic..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Maar laten we ontopic blijven ipv over Poetin of de oorlog te lullen.
Kom dan zelf niet met een domme vergelijking met een cocaïne vervoerder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar zo werkt het dus niet hé in de grote boze wereld, dat snap je zelf ook wel.
Zo zwart-wit is het wel... Hitler heeft niets maar dan ook niets goed gedaan.. Of jij moet het normaal vinden hoe hij die "Lebensraum" creëerde.. En dan ben je een sick fucker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:08 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Nee. Zo zwart wit is het helemaal niet. En schelden helpt daar niet echt bij
Zo zwart wit is het niet. Schelden of Hitler erbij halen maakt dat niet anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het wel... Hitler heeft niets maar dan ook niets goed gedaan.. Of jij moet het normaal vinden hoe hij die "Lebensraum" creëerde.. En dan ben je een sick fucker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |