abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214732497
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Je keurt het vermoorden van oekrainers zelf goed. Jij wilt die oorlog. Rechts georienteerde mensen zouden alleen willen handelen met Rusland en geen oorlog.
Ho ho. Niet alleen rechts hoor. Ik ken er uit mijn eigen vriendenkring en familie die deze smerigheid door hebben. Stoppen met het moorden en bloedvergieten en om de tafel. :(
pi_214732500
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:33 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Feit is dat oekraine aan het verliezen is en niet Rusland. Anders zou Zelenskyy nu meer terrein hebben veroverd van Rusland en dat is gewoon niet.
Dat neemt niet weg dat jij de verhouding hebt ingedraaid.
pi_214732501
Boekestijn en De Wijk 469 ging er al over, precies ditzelfde nieuws van laatst. Was eigenlijk als enigszins het meest plausibele scenario.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214732503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:34 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ho ho. Niet alleen rechts hoor. Ik ken er uit mijn eigen vriendenkring en familie die deze smerigheid door hebben. Stoppen met het moorden en bloedvergieten en om de tafel. :(
Rusland gaat daar geen gehoor aan geven.
pi_214732516
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:28 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Het stelselmatig vermoorden van Russen in het oosten van oekraine vind jij geen agressie? Daar begon die burgeroorlog mee. Daar hoor ik je niet over. Waarom niet? Omdat orange man bad. Putin bad. Hitler bad. En meer weet je niet.
Russische propaganda zal misschien werken in je eigen kringen maar niet bij mij.
pi_214732518
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je keurt het vermoorden van Oekraïense burgers in het beginsel niet af.
Jij maakt de meest vreemde gedachten kronkels en legt woorden in monden. Heb je dat zelf niet door?
De rest van je post is me al helemaal de moeite niet waard om serieus op in te gaan.
Ik ben tegen deze hele oorlog. Die moet onmiddellijk worden beëindigd
pi_214732523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:34 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Rusland kan z'n leger morgen terugtrekken, hebben we overmorgen geen bloedvergieten meer in Oekraïne.

Je doet alsof Putin dat niet zou kunnen doen.
pi_214732524
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:25 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Je keurt het vermoorden van oekrainers zelf goed. Jij wilt die oorlog. Rechts georienteerde mensen zouden alleen willen handelen met Rusland en geen oorlog.
Rusland is de oorlog gestart en kan die vandaag nog stoppen...

Maar daar hoor ik je niet over.

Dat jij wilt handelen met Rusland terwijl ze Oekraïne aan het uitmoorden zijn zegt ook wel iets.
pi_214732546
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef NatteLont het volgende:

[..]

Zijn we het ook nog eens ergens over eens vandaag ^O^
pi_214732551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Jij maakt de meest vreemde gedachten kronkels en legt woorden in monden. Heb je dat zelf niet door?
Hij verplaatst de doelpalen naar 'oorlogsmisdaad'.

quote:
De rest van je post is me al helemaal de moeite niet waard om serieus op in te gaan.
Is niet te merken.

Anders had je elke dode in deze oorlog veroordeeld, niet alleen degenen die onder oorlogsmisdaad vallen.

Rusland is dit conflict begonnen.
Daar ga je aan voorbij.

Rusland kan ook gewoon stoppen.
Maar Rusland gaat door met steeds meer land van Oekraïne in te nemen...
pi_214732647
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rusland is de oorlog gestart en kan die vandaag nog stoppen...

Jij weet ook net zo goed als mij dat zoiets totaal niet realistisch is en onzin is. Als Poetin dat doet kost hem dat z'n kop. Even los van alle moraal. Hypothetisch hé, stel dat jij 100 kilo cocaïne vervoerd hebt naar iemand ter waarde van weet ik veel wat. Echter, je bent het onderweg kwijt geraakt en de persoon in kwestie is z'n geld kwijt. Dan kun jij ook niet zo maar zeggen van "Ja sorry, ik ben het gewoon kwijt" en verder met je leven. Ook dan ga jij gewoon omgelegd worden tenzij je niet alles geeft om dat geld weer terug te krijgen.
pi_214732676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jij weet ook net zo goed als mij dat zoiets totaal niet realistisch is en onzin is. Als Poetin dat doet kost hem dat z'n kop. Even los van alle moraal. Hypothetisch hé, stel dat jij 100 kilo cocaïne vervoerd hebt naar iemand ter waarde van weet ik veel wat. Echter, je bent het onderweg kwijt geraakt en de persoon in kwestie is z'n geld kwijt. Dan kun jij ook niet zo maar zeggen van "Ja sorry, ik ben het gewoon kwijt" en verder met je leven. Ook dan ga jij gewoon omgelegd worden tenzij je niet alles geeft om dat geld weer terug te krijgen.
Dus om die lieve Poetin te sparen moet Oekraïne worden geofferd.

Ik vind het heel bijzonder.
pi_214732678
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja Poetin en die cocaïne vervoerder hebben daar zelf voor gekozen he. Totaal geen medelijden mee hun probleem. Had je het maar niet moeten doen. Trouwens die cocaïne vervoerder kan nog naar de politie en daarom bescherming vragen door informatie door te spelen. Als Poetin zo bang is voor zijn dood kan die zich nog uitleveren aan bijvoorbeeld het internationaal strafgerechtshof.
pi_214732683
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij verplaatst de doelpalen naar 'oorlogsmisdaad'.
[..]
Is niet te merken.

Anders had je elke dode in deze oorlog veroordeeld, niet alleen degenen die onder oorlogsmisdaad vallen.

Rusland is dit conflict begonnen.
Daar ga je aan voorbij.

Rusland kan ook gewoon stoppen.
Maar Rusland gaat door met steeds meer land van Oekraïne in te nemen...
Je hebt een vorm van innerlijke perception management nodig met je: "niet te merken" en "anders had".
Het gaat alle kanten op. Probeer iets van je 'overtuiging' wat vaker voor jezelf te houden en het wat minder in te vullen voor een ander.

Het er bijslepen van zogenaamde beschuldiging van het aanvoeren van whataboutism's is een mooie tactiek om werkende geldende vergelijkingen die er toe doen om iets te verduidelijken of aansporen tot een overdenking te smoren. Je hebt zelfs niet eens door dat jij ze zelf aan de lopende band gebruikt in je bijdragen. Kennelijk vind je ze alleen belangrijk wanneer je er zelf gebruik van moet maken. ;)
pi_214732702
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:26 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat komt omdat op het moment dat die pijpleidingen werden opgeblazen ze niet in gebruik waren. Dus dat had al geen invloed meer op de prijs. Dat is in de verschillende topics al meerdere malen gezegd maar wordt nogal snel vergeten door sommige mensen. Er was sinds de invasie van Rusland in Oekraïne ineens onderhoud nodig was tot 1 april 2023 volgens Gazpon wat voor je het niet wist een Russische staatsbedrijf is en toevallig tot na de winter is. Er stond alleen een bepaalde druk op wat altijd moet om die leidingen te beschermen.

Ps heel sterk dat je meteen je post verwijdert. Is zeker lekker kritisch...
Oh dat was niet om jouw reactie. Had er binnenshuis al over gediscussieerd en werd al op eea gewezen dus snel verwijderd :D (die hele grafiek deugd al niet omdat de x as niet gelijk ligt aan bv de invasie). Had jouw post nog niet eens opgemerkt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214732724
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Tja Poetin en die cocaïne vervoerder hebben daar zelf voor gekozen he. Totaal geen medelijden mee hun probleem. Had je het maar niet moeten doen. Trouwens die cocaïne vervoerder kan nog naar de politie en daarom bescherming vragen door informatie door te spelen. Als Poetin zo bang is voor zijn dood kan die zich nog uitleveren aan bijvoorbeeld het internationaal strafgerechtshof.
Maar zo werkt het dus niet hé in de grote boze wereld, dat snap je zelf ook wel.
pi_214732727
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus om die lieve Poetin te sparen moet Oekraïne worden geofferd.

Ik vind het heel bijzonder.
Dat volgt daar helemaal niet uit, eersteklas logica.
pi_214732731
quote:

[..]
Het stelselmatig vermoorden van Russen in het oosten van oekraine vind jij geen agressie? Daar begon die burgeroorlog mee. Daar hoor ik je niet over. Waarom niet? Omdat orange man bad. Putin bad. Hitler bad. En meer weet je niet.
Sick fucker...

Die oorlog is begonnen omdat het volk voor Europa koos en de regering naar Putin ging. En dan hebben we het echt over meer dan 80% van het volk dat in opstand kwam.. Niet zoals de wappies hier die dachten dat iedereen achter ze stond, bleek tegen te vallen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_214732733
Maar laten we ontopic blijven ipv over Poetin of de oorlog te lullen.
pi_214732737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat volgt daar helemaal niet uit, eersteklas logica.
Toch zeg je het al wel sinds het begin zo....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_214732741
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Sick fucker...

Die oorlog is begonnen omdat het volk voor Europa koos
Nee. Zo zwart wit is het helemaal niet. En schelden helpt daar niet echt bij
pi_214732744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
Maar laten we ontopic blijven ipv over Poetin of de oorlog te lullen.
Die oorlog die Putin gestart is anders aardig relevant voor dit topic..
pi_214732747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar zo werkt het dus niet hé in de grote boze wereld, dat snap je zelf ook wel.
Kom dan zelf niet met een domme vergelijking met een cocaïne vervoerder.
pi_214732765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:08 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Nee. Zo zwart wit is het helemaal niet. En schelden helpt daar niet echt bij
Zo zwart-wit is het wel... Hitler heeft niets maar dan ook niets goed gedaan.. Of jij moet het normaal vinden hoe hij die "Lebensraum" creëerde.. En dan ben je een sick fucker.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:13:31 #149
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214732772
Kan dit topic niet wholesale naar BNW?
&lt;signature here&gt;.
pi_214732777
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:11 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Zo zwart-wit is het wel... Hitler heeft niets maar dan ook niets goed gedaan.. Of jij moet het normaal vinden hoe hij die "Lebensraum" creëerde.. En dan ben je een sick fucker.
Zo zwart wit is het niet. Schelden of Hitler erbij halen maakt dat niet anders.
pi_214732809
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:14 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Zo zwart wit is het niet. Schelden of Hitler erbij halen maakt dat niet anders.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:18:53 #152
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214732811
quote:

[..]
&lt;signature here&gt;.
pi_214732825
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja maar Thiery zegt!!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_214732841
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:18 schreef The-BFG het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Wat heb ik met die bijdrage te maken? Die is niet eens van mij. LOL
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:26:49 #155
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_214732858
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:25 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Wat heb ik met die bijdrage te maken? Die is niet eens van mij? LOL
Nee, je verwijt alleen de verkeerde van het erbij halen van onze besnorde buurman, "LOL".
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')