SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja maar het maakt makkelijker los dan tie wraps. Tie rips.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laat los ben ik bang als je ze zo probeert op te tillen.
Deze vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder tie wraps en duct tapeHoe vaak dat al van pas gekomen is
ik wilde reageren metquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee armen kunnen toch wel in 1 koffer?
Kijk @bitterbalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel weer losknippen elke keer als je OV in gaat, mocht je met OV gaan. Want is niet echt handig optillen zo
Of taxi nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:34 schreef Karzai het volgende:
maar ik zou sowieso een taxi nemen, die paar tientjes kan je toch wel missen @:bitterbal hoef je niet tussen het plebs in de trein met al je zooi
Nee en zeker niet na zo’n vlucht heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:36 schreef Karzai het volgende:
sta je daar in een volle trein met drie koffersje kan je kont niet keren, slecht idee
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveld
Wat zeg je nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
ademen is vermoeiendquote:
koekje er bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |