Ja bedankt Werkman dat staat al in de OPquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:57 schreef Werkman het volgende:
"Reacties staan uit"
Dat zegt inderdaad toch al genoeg?
Hier zou ik een note voor moeten gevenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Er zijn weinig goede vrouwelijke cabaretiers. Alleen Claudia de Breij is echt goed.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Er zijn weinig goede vrouwelijke cabaretiers. Alleen Claudia de Breij is echt goed.
@tong80quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klopt. En Rubie Wax en Bette Midler. Dit is wel gruwelijk grappig. Zo slecht dat het briljant is. Tosca Niterink zou het niet overtreffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
Jeezes, ik heb het filmpje na 5 tellen uitgezet. Beschamend inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag net dit voorbij komen op Youtube, echt het is gewoon lachwekkend hoe slecht dit is![]()
En dat publiek lacht ook totaal niet om de 'grappen', sta je daar dan met je achterlijk gedrag op het podium in een muisstille zaal![]()
De reacties zullen niet voor niks zijn uitgeschakeld in youtube
Klacht: Beschamend slechte cabaret
Een note? een ban ! Laat 'm d'r maar eens goed over nadenken !quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier zou ik een note voor moeten geven
Om dolf heb ik wel nog een keer moeten lachen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
Helaas veel cultuurbarbaren hier. Claudia staat met Dolf Jansen op eenzame hoogte.
Hans blijft voor mij op eenzame hoogte staan in cabaretlandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Om dolf heb ik wel nog een keer moeten lachen.
Nu leg je de troll-act er net iets te dik op, jammer weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
Helaas veel cultuurbarbaren hier. Claudia staat met Dolf Jansen op eenzame hoogte.
En dan heeft ze het met dat kutstemmetje over kontvingeren!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:03 schreef timmmmm het volgende:
Op seconde 22 uitgezet, dat kutstemmetje wat ze opzet kan ik niet naar luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |