SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Met de Zonnebloem toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een bont gezelschap wel
👀quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuk voor stuk kwaliteitsmensen.
dan kan dimmmy ook meequote:
prof.dr.ing. Akkermans gaat ook mee?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuk voor stuk kwaliteitsmensen.
Jij maakt mijn naaktslakken fobie niet echt beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dus die pan omgespoeld en laten weken dus ik dacht dat het een verdwaald aangebrand stukje aardappel was ofzo. Maar toen zag ik het heel langzaam bewegen
Past goed bij je werkfobie dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij maakt mijn naaktslakken fobie niet echt beter.
Ik ga hier verder niet eens op reageren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past goed bij je werkfobie dus ik zie het probleem niet zo.
Er is geen Japan meet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ben wel benieuwd wie er mee gaan naar die Japan meet eigenlijk.
Begrijp niet zo goed waarom dat zo geheimzinnig is allemaal.
Omdat niet iedereen mee mag gok ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ben wel benieuwd wie er mee gaan naar die Japan meet eigenlijk.
Begrijp niet zo goed waarom dat zo geheimzinnig is allemaal.
Ik heb ze ook weleens in zo'n zak spinazie gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij maakt mijn naaktslakken fobie niet echt beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |