SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Bidet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie nou twee toiletten naast elkaar of wat is dat?
Is dit de nieuwste Olympische sport?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Naast elkaar poepen
Simultaan plonzen
LA 028, wees er of wees vierkantquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit de nieuwste Olympische sport?
Ok, ik prop mezelf in zo'n kooitje en ga vreten. Net zoals ze doen met vierkante tomaten, zeg maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LA 028, wees er of wees vierkant
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LA 028, wees er of wees vierkant
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ik prop mezelf in zo'n kooitje en ga vreten. Net zoals ze doen met vierkante tomaten, zeg maar.
Wombats?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?
Ja!quote:
And they say romance is deadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Naast elkaar poepen
Simultaan plonzen
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Of het met ouder en wijzer worden te maken heeft weet ik niet, maar volgens mij begint het internet meer en meer te vervallen naar een plek waar echt alleen de meest extreme standpunten nog verkondigd worden. Jezus wat een giftigheid overal
(ik las weer eens wat over Steven van der Velde)
Gelukkig zijn we hier altijd uiterst genuanceerd en objectiefquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Of het met ouder en wijzer worden te maken heeft weet ik niet, maar volgens mij begint het internet meer en meer te vervallen naar een plek waar echt alleen de meest extreme standpunten nog verkondigd worden. Jezus wat een giftigheid overal
Ja overal steeds meer malloten en bots die proberen te trollen of de boel op te jutten en alle normale mensen hebben daar geen zin in en blijven weg/reageren niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Zag klein stukje voorbij komen en daar was hij aan het huilen en hij wist niet of hij nog wel in 2028 mee wil doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.
Misschien is het wat verstandiger om als veroordeelde pedofiel bij de plaatselijke LIDL te gaan werken in plaats van de spotlights op te zoeken op de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.
...begint?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
zekerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier altijd uiterst genuanceerd en objectief
Daar hebben we US voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Amerikanen zijn ook veel krankzinniger wat dat betreft. Denk dat het nu ook niet van de Fransen is gekomen, maar van de Engelse bezoekers.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet doen. Hij was ook niet in het olympische dorp in Parijs. Wat eenzaam.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hebben we US voorNou ja slim is anders, hij komt ook vrij zwakbegaafd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het nu ook niet van de Fransen is gekomen, maar van de Engelse bezoekers.
Misschien, maar hij is (helaas voor hem) heel goed in volleybal en blijkbaar niet in accounting of iets anders anoniems.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het wat verstandiger om als veroordeelde pedofiel bij de plaatselijke LIDL te gaan werken in plaats van de spotlights op te zoeken op de Olympische Spelen.
Als KSC team of als individu?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Jongens/meiden aan welke sport gaan wij meedoen in Amerika? Ik zag bij dat kogelwerpen wel vrouwen met beetje mijn postuur dus dat is mijn enige hoop vrees ik.
Nou liefst met een groep vanuit hier natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als KSC team of als individu?
De stront die hij over zich heen kreeg.quote:
Touwtrekken gemengd danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou liefst met een groep vanuit hier natuurlijk.
Als je alleen maar erg goed bent in volleybal en aan kinderen zitten heb je wel wat uitdagingen in het leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien, maar hij is (helaas voor hem) heel goed in volleybal en blijkbaar niet in accounting of iets anders anoniems.
En de pers van de BBC.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amerikanen zijn ook veel krankzinniger wat dat betreft. Denk dat het nu ook niet van de Fransen is gekomen, maar van de Engelse bezoekers.
Ik kan niet gooien, dus fml.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Jongens/meiden aan welke sport gaan wij meedoen in Amerika? Ik zag bij dat kogelwerpen wel vrouwen met beetje mijn postuur dus dat is mijn enige hoop vrees ik.
Absoluutquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou, lag iets genuanceerder dan "aan kinderen zitten".quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je alleen maar erg goed bent in volleybal en aan kinderen zitten heb je wel wat uitdagingen in het leven.
Gewoon een keertje laten terugkomen.quote:
En nu lees ik hier ook kinderen. Dat het 1 meisje was is ook niet goed maar nu praten sommigen wel alsof hij dit bij alle jonge meiden deed.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, 12 en 19. Mja, ben geneigd om dat in de categorie "domme fout om niet naar leeftijd gevraagd te hebben" te kiepen, maar ik heb me er niet in verdiept en dat ben ik ook niet erg van plan.
Zijn we lekker snel klaar en kunnen we met een cocktail gaan zitten kijken bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga in het KSC beach volleybal team, jij ook?
Ze had eerst gelogen over leeftijd en toen hij erachter kwam heeft hij de relatie niet verbroken. Las ik in het topic erover.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, 12 en 19. Mja, ben geneigd om dat in de categorie "domme fout om niet naar leeftijd gevraagd te hebben" te kiepen, maar ik heb me er niet in verdiept en dat ben ik ook niet erg van plan.
Ja precies en hij zal in plaats van janken gewoon moeten leren leven met de consequenties van de keuzes die hij zelf maakt, zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou, lag iets genuanceerder dan "aan kinderen zitten".
Maar hij zal met de negatieve aandacht moeten leren leven als hij volleybal op hoog niveau wil blijven spelen denk ik.
Straf uitgezeten, hulp gezocht, spijt betuigd, leven gebeterd. Dat is mijn nuance. Maar nuance bestaat niet in Angelsaksische landen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok ik zet je weer uit het team, ik ga voor het goudquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn we lekker snel klaar en kunnen we met een cocktail gaan zitten kijken bedoel je?
Verstandig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok ik zet je weer uit het team, ik ga voor het goud
Met volle cocktailglazen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig.
Denk dat ik het beter kan zoeken in het gewichtheffen ofzo.
Ik zou het schieten kiezen. Die spierbundels doen dat van jongs af aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder gekheid, denk dat daar m'n beste sportkansen liggen.
Ik ben basically scheel, dus alles waarbij ik ergens op moet mikken is geen goed idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het schieten kiezen. Die spierbundels doen dat van jongs af aan.
Zelfs voor mij is het schieten een realistischer doel dan waterpolo
Gewaagd, op de zomerspelen.quote:
Ik vind dat echt hilarisch om te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit gedaan hoor. Maar lijkt me erg grappig.
Is ook over 2 jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:08 schreef Ama het volgende:
We kunnen ook voor de winter spelen gaan.
Het ziet er ook gewoon zo uit dat je denkt van: hoe kan dit nou weer een olympische sport zijn? Terwijl ik wel weet dat het heel technisch is enzo allemaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat echt hilarisch om te kijken![]()
Misschien is dat wel een superkrachtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben basically scheel, dus alles waarbij ik ergens op moet mikken is geen goed idee.
Zo voelde de halve wereld zich dit jaar met breakdance.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
Het ziet er ook gewoon zo uit dat je denkt van: hoe kan dit nou weer een olympische sport zijn?
Die jongen mag eigenlijk gewoon terug detentie in omdat hij er geen jota van snapt dat mensen boe roepen als je staat sporten, dan heb je je straf niet echt begrepen, toon als veroordeelde pedofiel gewoon een beetje begrip voor die mensen in plaats van janken en klagen over dezelfde mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straf uitgezeten, hulp gezocht, spijt betuigd, leven gebeterd. Dat is mijn nuance. Maar nuance bestaat niet in Angelsaksische landen.
Dat is nog erger dan curlingquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo voelde de halve wereld zich dit jaar met breakdance.
Ik ben uit bed, its something. Zei net tegen een collega dat ik wel de hele dag zou kunnen slapen maar dat ik dan nog steeds zo moe zou zijn. Dit is zo'n diepe vermoeidheid zeg maar, slaap je er niet even uit. Dus nu zit ik te kijken f ik even naar Delft ga fietsen om te ingressen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 weer bijgekomen van je kampeertrip inmiddels?
Heh, niet echt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een superkracht
Te mooi om niet te maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een superklacht
Gelukkig is de week al half om en is het bijna weekendquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben uit bed, its something. Zei net tegen een collega dat ik wel de hele dag zou kunnen slapen maar dat ik dan nog steeds zo moe zou zijn. Dit is zo'n diepe vermoeidheid zeg maar, slaap je er niet even uit. Dus nu zit ik te kijken f ik even naar Delft ga fietsen om te ingressen.
Kunnen wij mix gaan doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik kon wel redelijk badmintonnen en fietsen
quote:
Weekend heb ik anomaly.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig is de week al half om en is het bijna weekend
Veel slechter dan die Australische kan het niet worden.quote:
Die vrouwen hebben toch van die hamarmen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
Oh ik was ook best goed in speerwerpen in een ver verleden!
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel slechter dan die Australische kan het niet worden.
Oh ja ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
Oh ik was ook best goed in speerwerpen in een ver verleden!
Ze wel een eigen Funko.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel slechter dan die Australische kan het niet worden.
Ik niet echt, we hebben er eentje thuis maar is duidelijk niet mijn sportquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:18 schreef liesje1979 het volgende:
Boogschieten kan ik ook wel. Een beetje.
Van Gergi?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet echt, we hebben er eentje thuis maar is duidelijk niet mijn sport
En de triatleten, tienkampers en zevenkampersquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor iedere sporter die meedoet respect hoor maar meeste respect heb ik toch wel voor de marathon lopers.
Ohja dat was ik even vergeten. Misschien ook omdat ik dat niet heb gekeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de triatleten, tienkampers en zevenkampers
Of die 10km openwater zwemmers
Gewoon iedereen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ineens had ie het idee opgevat om een boog te kopen
Die 10km open water zwemmen heb ik echt met verbazing naar zitten kijken. Dat leek me eigenlijk de zwaarste sport van allemaal, fysiek.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me bizar zwaar jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 10km open water zwemmen heb ik echt met verbazing naar zitten kijken. Dat leek me eigenlijk de zwaarste sport van allemaal, fysiek.
Iets langer dan Maarten van der Weijden.quote:
Hoe ver/lang heeft Maarten gezwommen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets langer dan Maarten van der Weijden.
Hij is echt krankzinnig, hij heeft ook om het Britse eiland heen gezwommen, mocht wel tussendoor op een boot zolang de boot maar voor anker lag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets langer dan Maarten van der Weijden.
196 km.De 11 stedentocht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ver/lang heeft Maarten gezwommen?
Want je had nooit wifi aan?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
In mijn eerste maand met 25GB heb ik 22GB verbruikt.
Godverdomme
Ben blij met mijn 2 onbeperkte abonnementen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
In mijn eerste maand met 25GB heb ik 22GB verbruikt.
Godverdomme
Ook zoiets. En over 4 dagen nieuw.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7118MB over van de 10GB
48467MB van 50gb overquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog 7118MB over van de 10GB
Is het ook. Is ook een echte niche waar maar weinig zwemmers aan beginnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 10km open water zwemmen heb ik echt met verbazing naar zitten kijken. Dat leek me eigenlijk de zwaarste sport van allemaal, fysiek.
Dat en seks.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Kaiserbroodje met hagelslag![]()
Het zijn de kleine dingen in het leven..
Klopt,wel met rustpauzes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar niet (echt) non-stop geloof ik.
Gewoon accepteren dat je oud wordtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:28 schreef CherryLips het volgende:
God jezus weer een dagcrčme die uit de handel is genomenOf ze zijn in prijs verdubbeld of ze worden uit de handel genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja net ook maar even gedaan. IJskoud. Was me aan alle kanten aan het omkleden want klam en plakplak dus ik dacht, ik kan net zo goed helemaal even onder de kouwe straal gaan staan.quote:
Daar is alcohol uitstekend geschikt voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
Grrrr weer tijd voor bloedverdunner![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is alcohol uitstekend geschikt voor
Alcohol is juist vaak de veroorzaker van botbreuken, levercirrose, breindegradatie en zwangerschappen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I wishquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt maar een miniprikje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I wish![]()
Nee moet nu elke dag een injectie
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je oud wordt
Maar dat wil nog niet zeggen dat de vellen erbij moeten hangen na het douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Alcoholinjectiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I wish![]()
Nee moet nu elke dag een injectie
Meer vet op de buik kwekenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt maar een miniprikje.
Ik drink te weinig.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alcohol is juist vaak de veroorzaker van botbreuken, levercirrose, breindegradatie en zwangerschappen.
ik drink weinig genoeg gelukkigquote:
Iets op je huid smeren werkt niet (zelfs geen smeerseltjes van 1000 euro), de functie van de huid is immers niets door te laten van buitenaf bij je organen, enige wat je kunt doen is verdamping via de huid tegengaan en daarvoor raad ik Nutella aan, smeert makkelijk op de huid door de toegevoegde palmolie.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat de vellen erbij moeten hangen na het douchen.
Jawel joh. Vroeger in de oorlog wisten we niet beterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat de vellen erbij moeten hangen na het douchen.
in de oorlog was die beterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
jij met je oorlog.
Doet je been het alweer?
Ik ga direct een wijntje mijn mond in injecterenquote:
Ga fiksen danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga direct een wijntje mijn mond in injecteren![]()
Daarna slapen.
Mijn dag nachtritme is net zo gebroken als mijn knie
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarna slapen.
Een driedubbele tilapia pangasiusfractuur met hele schroef.quote:
Blub.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een driedubbele tilapia pangasiusfractuur met hele schroef.
Leuk voor @bitterbalquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een driedubbele tilapia pangasiusfractuur met hele schroef.
Ze heeft er 3 op haar kin.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]heb je netjes gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]Dit ziet er heel raar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat shit![]()
Baby darling doll face honey
al het buikvet wordt opgezogen door die hoepelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
dit is goed tegen buikvet
[ afbeelding ]
Je kunt geen specifieke lichaamsdelen laten afvallenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
al het buikvet wordt opgezogen door die hoepel
Wat is er met je knie? Was je niet net aan het herstellen van je arm?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarna slapen.
gelukkig maar, dus mijn piel blijft gewoon even groot?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt geen specifieke lichaamsdelen laten afvallen
die kun je verlengen als je er 7 dagen lang full time aan sjortquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig maar, dus mijn piel blijft gewoon even groot?
Je hebt een lul met overgewicht? Gatverquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig maar, dus mijn piel blijft gewoon even groot?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt een lul met overgewicht? Gatver
Ja die scheur hoort ook nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ziet er heel raar uit![]()
Maar wat shit![]()
mja veel plezier ermeequote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Post allen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb een aanrijding gehad tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is er met je knie? Was je niet net aan het herstellen van je arm?
was je bezopen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja heb een aanrijding gehad toch
[..]Dat ziet er wel even iets anders uit dan die röntgenfoto's van vroeger zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik heb dit geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat a) mijn scoliose roet in het eten gooit en b) ik een zekere mate van motoriek ontbeer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was jij toen het gebeurde?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
tja mooi klote, verkeer in amsterdam is ook levensgevaarlijk
[..]Wow wat een kwaliteit fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik rijd 4 keer in de week naar het pontje achter het centraal waar vier verkeerstromen bijelkaar komen en mensen hun eigen regels mogen bepalen, boven boven wonder gebeuren daar toch weinig ongelukkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar was jij toen het gebeurde?
Ik heb daar weleens naar staan kijken ja, was wel een wonderlijk schouwspelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik rijd 4 keer in de week naar het pontje achter het centraal waar vier verkeerstromen bijelkaar komen en mensen hun eigen regels mogen bepalen, boven boven wonder gebeuren daar toch weinig ongelukken
Die heb ik ook hoor. Dit is een 3d animatie van de CT scanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ziet er wel even iets anders uit dan die röntgenfoto's van vroeger zeg
je gaat je make up afhalen?quote:
Chic hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor. Dit is een 3d animatie van de CT scan
Althans werklaptop dicht en privélaptop open.quote:
quote:Voor 500 euro onbeperkt vliegen: Hongaarse maatschappij komt met nieuw concept in Europa
De Hongaarse luchtvaartmaatschappij Wizz Air gaat reizigers onbeperkte vluchten aanbieden voor ruim 500 euro. Volgens Wizz Air is de all-you-can-travel-pas de eerste in zijn soort in Europa.
Belangstellenden moeten er snel bij zijn en zich voor donderdag 23.00 uur aanmelden. Vluchten moeten binnen 72 uur na boeking plaatsvinden en kosten voor bagage- en beenruimte zijn niet inbegrepen. Reizigers kunnen vanuit 50 steden naar meer dan 50 landen vliegen. De aanbieding geldt voor alle Wizz Air vluchten vanaf 25 september en is een jaar geldig.
Wizz Air, dat in Nederland vanaf Eindhoven Airport vliegt, werd in 2003 opgericht en richt zich met name op bestemmingen in Centraal- en Oost-Europa. De prijsvechter heeft geen goede naam in de luchtvaartwereld. De Britse consumentenorganisatie Which? riep Wizz Air dit jaar uit tot slechtste luchtvaartmaatschappij nadat het voor de derde keer op rij de meeste vertragingen op zijn naam had staan.
Dacht dat je sowieso ging?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan nog naar Lowlands toe. Moet ik wel over 2 uur klaarstaan in Tilburg en een dagje werken.
Ga, eppo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan nog naar Lowlands toe. Moet ik wel over 2 uur klaarstaan in Tilburg en een dagje werken.
dat is een hint dat je moet stoppen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn stopnaald laten vallen naast de bank en die is in een zwart gat gevallen
Alles al aan de kant binnestebuiten ondersteboven gekeerd en hij ligt er niet
Maar weet niet of ik nog een geschikte naald in huis heb. En waar dan. De meesten zijn veel te dik of te puntig.
Misschien een borduurnaald oid
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar verhaal was dat. Hoorde er destijds over dankzij Oprah Winfrey
Ik huil vrijwel nooit bij true crime docu's maar bij die docu over deze zaak moest ik echt huilen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Het was gister ook zes jaar geleden dat die lul van een Chris Watts zijn gezin had omgebracht
Hmm, is wel leuk maar wel erg last minute.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oh dacht ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond dit jaar niet op het programma
Dat filmpje van dat meisje met haar rijmpje 'my father is my hero'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:42 schreef Ama het volgende:
Vertellen ze net hoe die kinderen zijn vermoord en daarna laten ze filmpjes van ze zien toen ze nog in leven waren in goede tijden. Mijn hart breekt dan echt.
Ja dan breekt je hart toch in 100 stukken als je dat ziet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat filmpje van dat meisje met haar rijmpje 'my father is my hero'![]()
Ja jammer maar hij zal wel goed beschermd worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat die kerel nog niet vermoord is in de gevangenis.
Kijk die troep dan nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:42 schreef Ama het volgende:
Vertellen ze net hoe die kinderen zijn vermoord en daarna laten ze filmpjes van ze zien toen ze nog in leven waren in goede tijden. Mijn hart breekt dan echt.
The devil next door ook gezien? Is niet per se heftig, maar wel boeiendquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:50 schreef Ama het volgende:
Ohja ik moest even zoeken hoe die precies heet maar krijg al tranen als ik het weer lees. The Trials of Gabriel Fernandez. Wat heb ik zitten huilen tijdens het kijken. Ja deze drie docu's kwamen wel het hardste binnen bij mij. @:cherrylips
Deels zo te zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
The devil next door ook gezien? Is niet per se heftig, maar wel boeiend
Die durf ik niet zo goed te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Don't fuck with cats vond ik ook een heftige docu om te zien. @:cherrylips
Die is ook wel erg naarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die durf ik niet zo goed te kijken
Snap ik wel ja. Zou ook geen 2de keer kijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die durf ik niet zo goed te kijken
Jaaa, goed potje huilen kan heeerlijk zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan een ontlading geven huilen, woede, soms moet het er even uit
Ja. Maar omhet nou op te gaan zoekenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan een ontlading geven huilen, woede, soms moet het er even uit
Ik vind het boeiend om te zien en ik weet natuurlijk niet van te voren of ik ga huilen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar omhet nou op te gaan zoeken
tis ook een vorm van vermaak natuurlijk, jij koopt biljetjes een ander kijkt docu'squote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar omhet nou op te gaan zoeken
Nou, ja. Blijkbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis ook een vorm van vermaak natuurlijk, jij koopt biljetjes een ander kijkt docu's
heerlijk. koelt lekker afquote:
die groeien bij jou in bakken?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb net een bak vol aardbeien geplukt
Hoorde laatst over iemand die naar de huisarts ging met groene afscheiding en toen zat er een tampon een beetje hoogquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
"Oma's verse champignonsoepje" klinkt ook wel als een verwaarloosde soa.
Lesbisch nichtje van mij had er een rottende cocktailgarnaal klem zittenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde laatst over iemand die naar de huisarts ging met groene afscheiding en toen zat er een tampon een beetje hoogEn die zat er dus al een tijdje.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoorde laatst over iemand die naar de huisarts ging met groene afscheiding en toen zat er een tampon een beetje hoogEn die zat er dus al een tijdje.
Ho maar weer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lesbisch nichtje van mij had er een rottende cocktailgarnaal klem zitten
Inclusief cocktailprikker?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lesbisch nichtje van mij had er een rottende cocktailgarnaal klem zitten
Nee nu moet je overtoepen. Iets met je buurvrouw en een schaap of zo.quote:
Nee hoor, komt ook bij sociaaldemocraten voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoef je ook niet lesbisch voor te zijn toch?
Heb je nog een film tip?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Hoef je ook niet lesbisch voor te zijn toch?
Garnalendip.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar die heeft aardig wat ellende gehad daarna wat ontstekingen betreft.
Ken wel het verhaal van een vriend van me die een dame orale sex zou geven En zij eerst naar het toilet wilde.Toen ze terugkwam en hij wilde beginnen had ze een Glorix doekje gebruikt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nu moet je overtoepen. Iets met je buurvrouw en een schaap of zo.
Heb ik al gekeken.quote:
Moest lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken wel het verhaal van een vriend van me die een dame orale sex zou geven En zij eerst naar het toilet wilde.Toen ze terugkwam en hij wilde beginnen had ze een Glorix doekje gebruikt.
Wel attent.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken wel het verhaal van een vriend van me die een dame orale sex zou geven En zij eerst naar het toilet wilde.Toen ze terugkwam en hij wilde beginnen had ze een Glorix doekje gebruikt.
Dat bleek later.quote:
Een vriend, uhuh.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
we wilden het allemaal niet hardop zeggenquote:
Da's bij SpuitPaling ook altijd. Altijd een nichtje of iemand anders. Nooit hij zelfquote:
Ja dat weet ik niet? Niet meegekregen denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja heb een aanrijding gehad toch
Omdat we weten wie het zegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Die andere posts over de groene garnalen afscheiding zeggen jullie niks over.
Nee dat is gewoon echt waar namelijk. Best gevaarlijk ook, je kunt daar een anafylactische shock van krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
Die andere posts over de groene garnalen afscheiding zeggen jullie niks over.
Gewoon, omdat je nogal egocentrisch ingesteld bentquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet? Niet meegekregen denk ik.
Hoe kon dat?
Het is in ieder geval niet omdat dimmy er te weinig over loopt te aandachtshoeren. Daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je nogal egocentrisch ingesteld bent
joh twee werkdagen gedaan in 1 dagquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff hehe behalve een werkdag ook nog de hele hut langs gelopen met de ragebol, en twee machientjes was gedraaid, en mijn dekbed weer verherorganiseerd. En nu ga ik een Skuumkoppe inschenken. Wordt wel weer eens tijd.
Koen heeft er zelfs een TT over gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet omdat dimmy er te weinig over loopt te aandachtshoeren. Daar ligt het niet aan
ik gunde je het kwartetquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mogen jullie weer wat posten.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu mogen jullie weer wat posten.
en wie bent u?quote:
Dat is best een erg knappe vrouw trouwensquote:
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is best een erg knappe vrouw trouwens
had ze ook iets met garnalen?quote:
Iedereen heeft hier de knapste en de meest waanzinnige nichtjes aan deze kant van de dampkringquote:
eet smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |