SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Bidet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie nou twee toiletten naast elkaar of wat is dat?
Is dit de nieuwste Olympische sport?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Naast elkaar poepen
Simultaan plonzen
LA 028, wees er of wees vierkantquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit de nieuwste Olympische sport?
Ok, ik prop mezelf in zo'n kooitje en ga vreten. Net zoals ze doen met vierkante tomaten, zeg maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LA 028, wees er of wees vierkant
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LA 028, wees er of wees vierkant
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ik prop mezelf in zo'n kooitje en ga vreten. Net zoals ze doen met vierkante tomaten, zeg maar.
Wombats?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n beest dat vierkant poept?
Ja!quote:
And they say romance is deadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Naast elkaar poepen
Simultaan plonzen
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Of het met ouder en wijzer worden te maken heeft weet ik niet, maar volgens mij begint het internet meer en meer te vervallen naar een plek waar echt alleen de meest extreme standpunten nog verkondigd worden. Jezus wat een giftigheid overal
(ik las weer eens wat over Steven van der Velde)
Gelukkig zijn we hier altijd uiterst genuanceerd en objectiefquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Of het met ouder en wijzer worden te maken heeft weet ik niet, maar volgens mij begint het internet meer en meer te vervallen naar een plek waar echt alleen de meest extreme standpunten nog verkondigd worden. Jezus wat een giftigheid overal
Ja overal steeds meer malloten en bots die proberen te trollen of de boel op te jutten en alle normale mensen hebben daar geen zin in en blijven weg/reageren niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Zag klein stukje voorbij komen en daar was hij aan het huilen en hij wist niet of hij nog wel in 2028 mee wil doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.
Misschien is het wat verstandiger om als veroordeelde pedofiel bij de plaatselijke LIDL te gaan werken in plaats van de spotlights op te zoeken op de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn interview heel oprecht overkomen.
...begint?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
zekerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier altijd uiterst genuanceerd en objectief
Daar hebben we US voorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier altijd uiterst genuanceerd en objectief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Amerikanen zijn ook veel krankzinniger wat dat betreft. Denk dat het nu ook niet van de Fransen is gekomen, maar van de Engelse bezoekers.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:54 schreef Ama het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet doen. Hij was ook niet in het olympische dorp in Parijs. Wat eenzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |