abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214720940
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:04 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Ik heb geen ander account.
Nou bij alles schreeuwt je account kloon. Hou vooral jezelf voor de gek.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 16:02:25 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214720946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Welk punt probeer je te maken? Dat Europa knap zijn afhankelijkheid in rap tempo heeft afgebouwd? Dat klopt :)
We hebben niet zozeer afgebouwd, maar het eenzijdige in handen van de VS gelegd
The End Times are wild
pi_214720963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
We hebben niet zozeer afgebouwd, maar het eenzijdige in handen van de VS gelegd
Afhankelijkheid van Rusland bedoel ik dan.

Hoewel dat ook niet ideaal is voel ik mij er een stuk comfortabeler bij dan afhankelijk zijn van Rusland.
pi_214721094
Haha natuurlijk ontkent die lul van een Zelensky alles.
Clown
pi_214721152
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:02 schreef KlaasVermeer het volgende:

[..]
Ik pleit voor artikel 5, dit is namelijk een aanslag geweest op het westen en volgens onze eigen regels moet artikel 5 nu in werking gaan treden. Doen we dat niet, dan is artikel 5 niets waard. Daarmee zouden we een verkeerd signaal afgeven aan Rusland, want dan zou Rusland ook straffeloos onze infrastructuur kunnen gaan aanvallen.
We gebruikten artikel 5 ook niet toen Rusland chemische wapens gebruikte voor een aanslag in het VK. De lat hiervoor ligt kennelijk behoorlijk hoog.

https://en.m.wikipedia.or(...)ei_and_Yulia_Skripal
  Forum Admin donderdag 15 augustus 2024 @ 16:54:10 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_214721314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:04 schreef Mr.Baashaas het volgende:

[..]
Ik heb geen ander account.
Haha
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 15 augustus 2024 @ 16:55:15 #207
pi_214721328
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:23 schreef BeriBeri het volgende:
Haha natuurlijk ontkent die lul van een Zelensky alles.
Clown
Iedereen weet wat je bedoelt met clown.

Je pikt ze er wel zo uit op deze manier.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_214721377
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 14:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vond het juist jarenlang erg stil. Alsof ze het niet wilde oplossen. Wat het verdacht maakte..alsof ze een bepaalde partij niet in diskrediet wilde brengen.
Ik vraag me inderdaad af waarom dit nu op tafel komt...gezien iedereen en hun moeders schijnbaar al op de hoogte waren van de [vermeende, nu aangwezen] daders voordat de aanslag plaatsvond. Ligt er een motief achter de bekendmaking aan het grote publiek? Heeft het iets te maken met dat Oekraïne nu in Rusland bezig is?

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 15-08-2024 17:13:05 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Forum Admin donderdag 15 augustus 2024 @ 17:04:02 #210
pi_214721391
Niemand die ook de link legt met het toevallig naar buiten komen van dit nieuws terwijl Rusland binnen is gevallen door het land dat ze zelf zijn binnen gevallen.

En daarmee laat ik in het midden of het klopt of niet. Want dat kan wel degelijk
pi_214721396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Niemand die ook de link legt met het toevallig naar buiten komen van dit nieuws terwijl Rusland binnen is gevallen door het land dat ze zelf zijn binnen gevallen.

En daarmee laat ik in het midden of het klopt of niet. Want dat kan wel degelijk
Zie de post boven je :D.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214721485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:

Straatcommando is op dreef O+

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214721506
Komop Ali B, speculeer met ons mee...b-)
pi_214721705
quote:

Wat dacht je van deze: "Hey Europa, we hebben het laatste Russische doorvoerpunt voor gas nu in handen. Dusse....even dimmen..."
  donderdag 15 augustus 2024 @ 17:30:56 #215
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214721707
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:

[..]
Case closed en verder na een terroristische aanval op Europees grondgebied en schenden artikel 5 :')
Lol een terroristische aanslag, laat je nakijken zeg... Deze actie was gewoon een sabotageactie van Oekraïne vs Rusland. Zoals er zovelen geweest zijn in het verleden door zo'n beetje elk land dat wel eens in een oorlog betrokken was.

We hadden als EU die pijplijn überhaupt nooit moeten toestaan, maar ja, achteraf lullen is makkelijk.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_214721788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat dacht je van deze: "Hey Europa, we hebben het laatste Russische doorvoerpunt voor gas nu in handen. Dusse....even dimmen..."
Dat is toch al het geval zonder het daderschap te erkennen?
pi_214721813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:14 schreef Akathisia het volgende:
Komop Ali B, speculeer met ons mee...b-)
Vind dat Straatcommando het voortouw moet nemen

Ik zit alvast op het puntje van mijn stoel :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214721866
Na het rijkelijk vloeien van alcohol en een nacht vol dronkenschap:

quote:
Using a rented yacht, they sailed out to the area of the pipelines and dived down to lay explosives on them.
:')
  donderdag 15 augustus 2024 @ 17:53:53 #219
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_214721984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Lol een terroristische aanslag, laat je nakijken zeg... Deze actie was gewoon een sabotageactie van Oekraïne vs Rusland. Zoals er zovelen geweest zijn in het verleden door zo'n beetje elk land dat wel eens in een oorlog betrokken was.

We hadden als EU die pijplijn überhaupt nooit moeten toestaan, maar ja, achteraf lullen is makkelijk.
Zoek ff betekenis op van “terroristische aanslag” grote vriend :')

Maargoed nee laten we het vooral goedpraten dat Oekraïne op navo terrein dingen die van ons zijn opblaast waardoor Nederlanders de rekeningen voor het gas niet meer kunnen betalen :')
pi_214722055
Heeft er iemand toegang tot het oorspronkelijke artikel van de wall street journal?
Edensnator over 'n out
pi_214722195
Het verbaasd mij iig helemaal niks als Oekraïne er wel achter zit. En als dat zo is dan weet Zelensky dat ook dondersgoed.

Wel heel goed van Duitsland dat ze doorzetten, want het leek wel echt zo alsof het in de doofpot gestopt werd. We weten na een paar uur wie de daders zijn van gebeurtenis X, maar hier opeens is alles een mysterie. En Denemarken en Zweden stopten het onderzoek.

Het ligt er wel echt duidelijk op zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:17:15 #222
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214722213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Oooh, dan geeft het niet. Dat er een paar miljard van Duitsland in zit, vinden ze ook vast niet erg. Bedankt voor het opblazen van een miljardenproject waar nog geen kuub gas doorheen is gegaan! :')
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:17:29 #223
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214722218
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef jigggy het volgende:

[..]
Zoek ff betekenis op van “terroristische aanslag” grote vriend :')

Maargoed nee laten we het vooral goedpraten dat Oekraïne op navo terrein dingen die van ons zijn opblaast waardoor Nederlanders de rekeningen voor het gas niet meer kunnen betalen :')
Oeh we hadden het even koud.. in Oekraïne sterven mensen voor onze vrijheid..
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:19:14 #224
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214722240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Repentless het volgende:

[..]
Oooh, dan geeft het niet. Dat er een paar miljard van Duitsland in zit, vinden ze ook vast niet erg. Bedankt voor het opblazen van een miljardenproject waar nog geen kuub gas doorheen is gegaan! :')
Nevenschade en niets in vergelijking met de schade die Oekraïne lijdt.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:22:09 #225
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_214722271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Oeh we hadden het even koud.. in Oekraïne sterven mensen voor onze vrijheid..
Vind ik zeer sneu voor ze maar dat geeft je geen excuus om Artikel 5 te verbreken terwijl europa al heel je oorlog loopt te financieren , zonder Europa had Oekraïne niet meer bestaan atm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')