We hebben niet zozeer afgebouwd, maar het eenzijdige in handen van de VS gelegdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken? Dat Europa knap zijn afhankelijkheid in rap tempo heeft afgebouwd? Dat klopt
Afhankelijkheid van Rusland bedoel ik dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hebben niet zozeer afgebouwd, maar het eenzijdige in handen van de VS gelegd
We gebruikten artikel 5 ook niet toen Rusland chemische wapens gebruikte voor een aanslag in het VK. De lat hiervoor ligt kennelijk behoorlijk hoog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:02 schreef KlaasVermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor artikel 5, dit is namelijk een aanslag geweest op het westen en volgens onze eigen regels moet artikel 5 nu in werking gaan treden. Doen we dat niet, dan is artikel 5 niets waard. Daarmee zouden we een verkeerd signaal afgeven aan Rusland, want dan zou Rusland ook straffeloos onze infrastructuur kunnen gaan aanvallen.
Hahaquote:
Iedereen weet wat je bedoelt met clown.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:23 schreef BeriBeri het volgende:
Haha natuurlijk ontkent die lul van een Zelensky alles.
Clown
Ik vraag me inderdaad af waarom dit nu op tafel komt...gezien iedereen en hun moeders schijnbaar al op de hoogte waren van de [vermeende, nu aangwezen] daders voordat de aanslag plaatsvond. Ligt er een motief achter de bekendmaking aan het grote publiek? Heeft het iets te maken met dat Oekraïne nu in Rusland bezig is?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het juist jarenlang erg stil. Alsof ze het niet wilde oplossen. Wat het verdacht maakte..alsof ze een bepaalde partij niet in diskrediet wilde brengen.
Zie de post boven jequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Niemand die ook de link legt met het toevallig naar buiten komen van dit nieuws terwijl Rusland binnen is gevallen door het land dat ze zelf zijn binnen gevallen.
En daarmee laat ik in het midden of het klopt of niet. Want dat kan wel degelijk
Straatcommando is op dreefquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Niemand die ook de link legt met het toevallig naar buiten komen van dit nieuws terwijl Rusland binnen is gevallen door het land dat ze zelf zijn binnen gevallen.
En daarmee laat ik in het midden of het klopt of niet. Want dat kan wel degelijk
Wat dacht je van deze: "Hey Europa, we hebben het laatste Russische doorvoerpunt voor gas nu in handen. Dusse....even dimmen..."quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Lol een terroristische aanslag, laat je nakijken zeg... Deze actie was gewoon een sabotageactie van Oekraïne vs Rusland. Zoals er zovelen geweest zijn in het verleden door zo'n beetje elk land dat wel eens in een oorlog betrokken was.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Case closed en verder na een terroristische aanval op Europees grondgebied en schenden artikel 5
Dat is toch al het geval zonder het daderschap te erkennen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze: "Hey Europa, we hebben het laatste Russische doorvoerpunt voor gas nu in handen. Dusse....even dimmen..."
Vind dat Straatcommando het voortouw moet nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:14 schreef Akathisia het volgende:
Komop Ali B, speculeer met ons mee...b-)
quote:Using a rented yacht, they sailed out to the area of the pipelines and dived down to lay explosives on them.
Zoek ff betekenis op van “terroristische aanslag” grote vriendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol een terroristische aanslag, laat je nakijken zeg... Deze actie was gewoon een sabotageactie van Oekraïne vs Rusland. Zoals er zovelen geweest zijn in het verleden door zo'n beetje elk land dat wel eens in een oorlog betrokken was.
We hadden als EU die pijplijn überhaupt nooit moeten toestaan, maar ja, achteraf lullen is makkelijk.
Oooh, dan geeft het niet. Dat er een paar miljard van Duitsland in zit, vinden ze ook vast niet erg. Bedankt voor het opblazen van een miljardenproject waar nog geen kuub gas doorheen is gegaan!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:30 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol een terroristische aanslag, laat je nakijken zeg... Deze actie was gewoon een sabotageactie van Oekraïne vs Rusland. Zoals er zovelen geweest zijn in het verleden door zo'n beetje elk land dat wel eens in een oorlog betrokken was.
We hadden als EU die pijplijn überhaupt nooit moeten toestaan, maar ja, achteraf lullen is makkelijk.
Oeh we hadden het even koud.. in Oekraïne sterven mensen voor onze vrijheid..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zoek ff betekenis op van “terroristische aanslag” grote vriend
Maargoed nee laten we het vooral goedpraten dat Oekraïne op navo terrein dingen die van ons zijn opblaast waardoor Nederlanders de rekeningen voor het gas niet meer kunnen betalen
Nevenschade en niets in vergelijking met de schade die Oekraïne lijdt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oooh, dan geeft het niet. Dat er een paar miljard van Duitsland in zit, vinden ze ook vast niet erg. Bedankt voor het opblazen van een miljardenproject waar nog geen kuub gas doorheen is gegaan!
Vind ik zeer sneu voor ze maar dat geeft je geen excuus om Artikel 5 te verbreken terwijl europa al heel je oorlog loopt te financieren , zonder Europa had Oekraïne niet meer bestaan atmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Oeh we hadden het even koud.. in Oekraïne sterven mensen voor onze vrijheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |