Deze Rob Roos snapt kennelijk niet dat de CIA, of elke andere inlichtingendienst, hem niks verschildigd is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef Za het volgende:
Ookal geloof ik geen klap van deze versie:
[ x ]
Volgens mij volgde dat op allerlei ingevoerde discriminerende maatregelen, het vertrappelen van de grondrechten, de democratie, etc... Dat in combinatie met allerlei dreigementen en 'luchtballonetjes' over hoe ongevaccineerden buitengesloten zouden moeten worden, geen recht meer zouden moeten krijgen op zorg, etc.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef The-BFG het volgende:
Volgens mij riepen de wappies om Tribunalen en erger... Ik wenste de wappies vooral een GGZ-behandeling toe, want hun claims en verhalen heb ik verder alleen maar gehoord van mensen die in een psychose zaten.
De zogenaamde Sonderbehandlung.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja behalve ik , want ik heb maar een keer gedaan
en ik heb aan MW van der leijden een speciale dosis gevraagd
Ja ik ben al 3 jaar de pijp uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn de gevaccineerden ondertussen allemaal al overleden eigenlijk?
Ze kunnen wel delen wat ze wel zeker weten opdat we op democratische wijze kunnen destilleren wat het volk op basis daarvan het meest waarschijnlijk acht en wat ze er vervolgens mee wilt doen... maar evident is dat besloten is dat het volk niet toe is aan zulke grote beslissingen en het geopolitieke spel beter in achterkamertjes gespeeld kan worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Montagui het volgende:
Ietwat voorbarig. Zij wisten van het plan in juni, waartegen geprotesteerd is. Dat in september alsnog een aanslag plaatsvindt kan door hen de wenkbrauwen doen fronsen met de gedachtegang dat 'ze' het nu toch gedaan hebben, maar zonder onderzoek kunnen ze dat niet zeker weten.
Toch niet Aktion T4 hoop ik?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
De zogenaamde Sonderbehandlung.
Alsof een regering geen dingen geheim mag houden als daar goede redenen voor zijn. Tevens is het een democratisch gekozen regering, hun steun voor Oekraïne is dus gewoon een democratisch besluit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een democratie waar besloten wordt weg te moffelen dat het land waar we 'op democratische wijze' miljarden aan schenken (zeer waarschijnlijk) een aanval op 'onze' infrastructuur heeft ondernemen danwel zelf onder de pet heeft gehouden?
Misschien is het ook wel handig om te realiseren dat het tegelijkertijd diezelfde wegmoffelaars zijn die jou hebben wijsgemaakt dat Rusland de voornaamste dreiging is voor onze democratie en manier van leven.
Beide Nord Stream pijpleidingen waren voor 9% Nederlands bezit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
Deze Rob Roos snapt niet dat de CIA, of elke andere inlichtingendienst, hem niks verschildigd is.
Is dat inclusief salsadansen met Willem Engerd?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben twee keer overleden, ik bedoel gevaccineerd. Gelukkig heb ik reïncarnatietherapie in 't pakket.
Even een zijpaadje:quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch niet Aktion T4 hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Er zijn gradaties van het democratische gehalte (tav elk onderwerp), en die is gewoon beneden peil, vooral afgemeten aan de grootheid van de consequenties.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef The-BFG het volgende:
Alsof een regering geen dingen geheim mag houden als daar goede redenen voor zijn. Tevens is het een democratisch gekozen regering, hun steun voor Oekraïne is dus gewoon een democratisch besluit.
Als je overigens niet inziet dat Rusland al jaren de agressor is en graag hun conservatieve levenswijze willen uitrollen over het Westen.. Dan ben je of gewoon heel erg blind of een voorstander van ze.. en dan ben je niets minder dan een verrader of de moderne NSB'er
'nou ze zatten in de gangkast te wachten op de poseidon van Poetinquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zijn de heren putinpijpers nu boos, omdat de driedaagse militaire operatie iets anders uitpakt?
het resultaat telt heb ik geleerd en dat is goedquote:
Zo zie ik het ook.quote:
Wat is er toch mis met jouquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
'nou ze zatten in de gangkast te wachten op de poseidon van Poetin
maar nu komen ze heel voorzichtig om de hoek kijken met hun zak lampje, flesje water en blik bonen
Het is wel vaak een naadloze overhang geweest van 'woedend zijn vanwege de coronamaatregelen' naar het steunen van de grote vrijheidsstrijder Poetin, die blijkbaar elk moment Den Haag kan gaan bombarderen. En allemaal voor de vrede.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zijn de heren putinpijpers nu boos, omdat de driedaagse militaire operatie iets anders uitpakt?
Daar hebben die tering russen het zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
'Alles is geoorloofd want Rusland' is een beetje het sentiment bij sommige users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |