abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214723637
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef Za het volgende:
Ookal geloof ik geen klap van deze versie:

[ x ]
Deze Rob Roos snapt kennelijk niet dat de CIA, of elke andere inlichtingendienst, hem niks verschildigd is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214723657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef The-BFG het volgende:
Volgens mij riepen de wappies om Tribunalen en erger... Ik wenste de wappies vooral een GGZ-behandeling toe, want hun claims en verhalen heb ik verder alleen maar gehoord van mensen die in een psychose zaten.
Volgens mij volgde dat op allerlei ingevoerde discriminerende maatregelen, het vertrappelen van de grondrechten, de democratie, etc... Dat in combinatie met allerlei dreigementen en 'luchtballonetjes' over hoe ongevaccineerden buitengesloten zouden moeten worden, geen recht meer zouden moeten krijgen op zorg, etc.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214723664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja behalve ik , want ik heb maar een keer gedaan

en ik heb aan MW van der leijden een speciale dosis gevraagd
De zogenaamde Sonderbehandlung. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:28:27 #283
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214723670
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn de gevaccineerden ondertussen allemaal al overleden eigenlijk?
Ja ik ben al 3 jaar de pijp uit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214723675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:23 schreef Montagui het volgende:
Ietwat voorbarig. Zij wisten van het plan in juni, waartegen geprotesteerd is. Dat in september alsnog een aanslag plaatsvindt kan door hen de wenkbrauwen doen fronsen met de gedachtegang dat 'ze' het nu toch gedaan hebben, maar zonder onderzoek kunnen ze dat niet zeker weten.
Ze kunnen wel delen wat ze wel zeker weten opdat we op democratische wijze kunnen destilleren wat het volk op basis daarvan het meest waarschijnlijk acht en wat ze er vervolgens mee wilt doen... maar evident is dat besloten is dat het volk niet toe is aan zulke grote beslissingen en het geopolitieke spel beter in achterkamertjes gespeeld kan worden.

(In werkelijkheid heeft de VS gewoon afgedwongen dat die Orwelliaanse Zweed en Rutte gewoon moesten doen waar ze het beste in zijn; liegen, ontkennen, de onwetendheid zelve spelen.)
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214723687
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:27 schreef capricia het volgende:

[..]
De zogenaamde Sonderbehandlung. :+
Toch niet Aktion T4 hoop ik?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:29:37 #286
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214723688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Een democratie waar besloten wordt weg te moffelen dat het land waar we 'op democratische wijze' miljarden aan schenken (zeer waarschijnlijk) een aanval op 'onze' infrastructuur heeft ondernemen danwel zelf onder de pet heeft gehouden?

Misschien is het ook wel handig om te realiseren dat het tegelijkertijd diezelfde wegmoffelaars zijn die jou hebben wijsgemaakt dat Rusland de voornaamste dreiging is voor onze democratie en manier van leven.
Alsof een regering geen dingen geheim mag houden als daar goede redenen voor zijn. Tevens is het een democratisch gekozen regering, hun steun voor Oekraïne is dus gewoon een democratisch besluit.

Als je overigens niet inziet dat Rusland al jaren de agressor is en graag hun conservatieve levenswijze willen uitrollen over het Westen.. Dan ben je of gewoon heel erg blind of een voorstander van ze.. en dan ben je niets minder dan een verrader of de moderne NSB'er
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_214723704
Ben twee keer overleden, ik bedoel gevaccineerd. Gelukkig heb ik reïncarnatietherapie in 't pakket.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214723710
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:26 schreef xpompompomx het volgende:

Deze Rob Roos snapt niet dat de CIA, of elke andere inlichtingendienst, hem niks verschildigd is.
Beide Nord Stream pijpleidingen waren voor 9% Nederlands bezit.
pi_214723721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben twee keer overleden, ik bedoel gevaccineerd. Gelukkig heb ik reïncarnatietherapie in 't pakket.
Is dat inclusief salsadansen met Willem Engerd?
pi_214723726
Zijn de heren putinpijpers nu boos, omdat de driedaagse militaire operatie iets anders uitpakt?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214723732
quote:
11s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch niet Aktion T4 hoop ik?
Even een zijpaadje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214723767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:29 schreef The-BFG het volgende:
Alsof een regering geen dingen geheim mag houden als daar goede redenen voor zijn. Tevens is het een democratisch gekozen regering, hun steun voor Oekraïne is dus gewoon een democratisch besluit.

Als je overigens niet inziet dat Rusland al jaren de agressor is en graag hun conservatieve levenswijze willen uitrollen over het Westen.. Dan ben je of gewoon heel erg blind of een voorstander van ze.. en dan ben je niets minder dan een verrader of de moderne NSB'er
Er zijn gradaties van het democratische gehalte (tav elk onderwerp), en die is gewoon beneden peil, vooral afgemeten aan de grootheid van de consequenties.

Bovendien was de veiligheid van Nederland hiermee geenszins in het geding (hetgeen een goede reden zou zijn); maar vooral, of eigenlijk uitsluitend, de imperialistische verdeel- en heerspolitiek van de VS.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:35:46 #293
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214723773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zijn de heren putinpijpers nu boos, omdat de driedaagse militaire operatie iets anders uitpakt?
'nou ze zatten in de gangkast te wachten op de poseidon van Poetin

maar nu komen ze heel voorzichtig om de hoek kijken met hun zak lampje, flesje water en blik bonen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214723832
We zijn weer mooi voorgelogen.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 20:43:09 #295
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214723890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef quirina het volgende:
het resultaat telt heb ik geleerd en dat is goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214723892

[ Bericht 100% gewijzigd door Monomeism op 15-08-2024 20:43:24 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_214723906
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef quirina het volgende:
Zo zie ik het ook.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_214723916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
'nou ze zatten in de gangkast te wachten op de poseidon van Poetin

maar nu komen ze heel voorzichtig om de hoek kijken met hun zak lampje, flesje water en blik bonen
Wat is er toch mis met jou :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2024 20:45:38 ]
pi_214723918
Het is natuurlijk goed mogelijk dat verschillende mogendheden de andere kant op hebben gekeken. De Polen en Baltische staten vonden de North Stream niet leuk. De VS ook niet. Scandinavië had er ook weinig mee. Dan hou je Duitsland, Nederland en Frankrijk over, met grote kans dat Nederland en Frankrijk best bereid waren een bom op die pijplijn te droppen. Het is ook erg stil vanuit Nederland en Frankrijk, want die hadden ook investeringen in die pijplijn. Zou zomaar kunnen dat niemand echt een probleem had met het opblazen van de pijplijn, behalve Duitsland.
pi_214723936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is wel vaak een naadloze overhang geweest van 'woedend zijn vanwege de coronamaatregelen' naar het steunen van de grote vrijheidsstrijder Poetin, die blijkbaar elk moment Den Haag kan gaan bombarderen. En allemaal voor de vrede.
anonieme razernist
pi_214723974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
'Alles is geoorloofd want Rusland' is een beetje het sentiment bij sommige users.
Daar hebben die tering russen het zelf naar gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')